Video Radical SR3 vs Bike

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Elmar

Video Radical SR3 vs Bike

Bericht door Elmar » 11 feb 2007, 16:40

Zit het begin van deze video te bekijken, een SR3 in de Alpen(?), denk ik van, volgens mij gaan wij met de supermotards sneller de bocht door.
Anyway, halverwege het filmpje haalt de Radical een enduro in, welke even later weer stuivertje wisselt. De Radical moet aardig zijn best doen om de enduro (waar geen fatsoenlijke wegbanden voor zijn te krijgen...) bij te houden.
Ik kan niet wachten tot het half juni is en wij met de supermotards in de Pyreneeen zitten. Houdt dit topic in de gaten voor filmpjes van die reis.

SR3 vs Enduro

Joy

Bericht door Joy » 11 feb 2007, 16:49

Geweldige weg. Daar wil ik een keer rijden.

Maik

Bericht door Maik » 11 feb 2007, 17:24

Hij moet inderdaad aardig aan het gas, maar dat verbaast mij niets. Op het circuit moet ik ook aardig aan de bak als er een corolla 1.6 er even goed voor gaat zitten. Daarbij vind ik ook dat de Radical keurig rijdt daar en weinig risico neemt, ook redelijk goed op zijn eigen weghelft blijft en de motor wat minder :wink:
Kom maar op met die filmpjes Elmar! Maar pas wel een beetje op daar he? De ravijnen lijken mij aardig diep :shock:

slibbe

Bericht door slibbe » 11 feb 2007, 17:37

Een motor heeft neemt zo veel minder ruimte in en heeft er relatief dus zoveel meer ter beschikking dan welke auto dan ook.

Dat zie je ook aan de hoeveelheid ruimte die de Radical rijder neemt om maar de bochten te kunnen ronden. Tussen ander verkeer is dat heel tijdrovend.

Plaats reactie