Trap!
Aangezien ik een huis heb gekocht en in deze crisistijden een vast contract toch overrated is heb ik vorige week ontslag genomen. Ik ga voor mezelf aan de slag in de animatie en ICT wereld.
Slecht nieuws: Scirocco eruit
Goed nieuws: echte auto erin
Nu nog de vraag.. wat te kiezen. Ik rij niet genoeg om een diesel rendabel te maken. Het moet een BMW zijn en een 4-deurs is toch wel handig..
Dan blijven de volgende wagens over:
E39 --> ooit al gehad, relatief hoog verbruik en ze beginnen nu echt oud te worden
E60 --> betaalbaar (525i etc, rond de 200k) beetje too much op deze leeftijd i.c.m. eigen zaak
E90 --> 318 / 320/ 325i rond de 10k heb je een 05/06 model met 175k op de teller
E46 --> 4 deurs is minder elegant.. daarnaast vraagt men over het algemeen de hoofdprijs voor oude wagens
Ik neig dus naar de E90.. diesel zou nog een optie zijn (320D) aangezien je bij dit soort bedragen helaas al snel de 200k aantikt (lijkt me met een diesel veiliger?) Met een E90 is diesel nog wel te doen maar als je naar een E60 kijkt worden de maandbedragen absurd.
Keuzes... iemand ervaring met een 325i E90? Meer power dan mijn oude 328i en als je goed zoekt heb je een nette voor 10k. Duitsland is ook een optie.. hell , alles is een optie zonder inruil