Nederland gaat naar de haaien
- GTRene
Re: Nederland gaat naar de haaien
hm best apart...had ik zo niet verwacht, niet dat ik er van opkijk...
toch zou ik trouwen op zo'n leeftijd niet aanraden...
zou eerder zeggen pas vanaf minimaal 24 ofzo...
heb je ff wat tijd om jezelf en de wereld wat beter te leren kennen, vooral de westerese wereld.
toch zou ik trouwen op zo'n leeftijd niet aanraden...
zou eerder zeggen pas vanaf minimaal 24 ofzo...
heb je ff wat tijd om jezelf en de wereld wat beter te leren kennen, vooral de westerese wereld.
- Oof
- Auto: M2 Competition H6
Geen commentaarXave30 schreef:Welke was bij jou het geval Oof?
-
Xave30
We nemen maar gewoon aan dat je bleef toeteren ( zoals bij BBQ @ Casa Duifjes) totdat je alles voor elkaar gekregen had.
- Michel P
hahaha dat was geweldig, hoe lang kon je dat getoeter nog horen LOLXave30 schreef:
We nemen maar gewoon aan dat je bleef toeteren ( zoals bij BBQ @ Casa Duifjes) totdat je alles voor elkaar gekregen had.
Michel
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Is er ook een regeling voor 44 en 24 jarigen?..........................of word ik dan gelijk opgepakt?
Ilija, hulp wordt wederom op prijs gesteld

Ilija, hulp wordt wederom op prijs gesteld
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
20 ook goed?romo schreef:Is er ook een regeling voor 44 en 24 jarigen?..........................of word ik dan gelijk opgepakt?![]()
http://www.speurders.nl/overzicht/conta ... 88454.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
Medici sjoemelen met uitkeringen
schandalig...Medici sjoemelen met uitkeringen
De politie heeft dinsdagmorgen in Rotterdam vier mannen aangehouden, onder wie twee psychiaters, die ervan worden verdacht op grote schaal te hebben gesjoemeld met uitkeringen.
De verdachten, in leeftijd variërend van 37 tot 57 jaar, werden aangehouden tijdens een grootschalige actie op diverse plaatsen in het land. De psychiaters zouden hun medewerking hebben verleend aan bepaalde medische beoordelingen waardoor mensen ten onrechte uitkeringen of persoonsgebonden budget ontvingen. De andere twee verdachten zouden als bemiddelaar zijn opgetreden. De fraude kan volgens het OM in de tientallen miljoenen euro’s lopen. De bij de uitkeringen betrokken instanties zijn door het OM op de hoogte gebracht. De vier verdachten worden vrijdag voorgeleid aan de rechter-commissaris.
- Ravin ///M
Wat dan René, hadden ze je beloofd het niet door te vertellen? 
- Michel P
HahahahahaRavin ///M schreef:Wat dan René, hadden ze je beloofd het niet door te vertellen?
- GTRene
ik mocht niet meedelen in de winstRavin ///M schreef:Wat dan René, hadden ze je beloofd het niet door te vertellen?
- Elise
Nederland gaat NIET naar de haaien, Nederland is een fantastisch land met mogelijkheden op legaal rijk te worden.
Wordt gewoon een SMS-spammer.
De boete van 550.000 euro die je van de Opta krijgt is toch vele malen minder dan de 13,5 miljoen die je omzet met al die spam berichten.
http://www.nu.nl/internet/2420986/opta- ... -spam.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nu.nl/tech/2422508/sms-spamm ... talen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
En als je dan een boete krijgt ga je daar natuurlijk niet meer accoord, aanvechten bij de rechter en de boel rekken.
In de tussentijd uiteraard gewoon door blijven spammen, want dat mag!
Is toch fantastisch? Nederland bied je gewoon unieke kansen
Wordt gewoon een SMS-spammer.
De boete van 550.000 euro die je van de Opta krijgt is toch vele malen minder dan de 13,5 miljoen die je omzet met al die spam berichten.
http://www.nu.nl/internet/2420986/opta- ... -spam.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nu.nl/tech/2422508/sms-spamm ... talen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
.SD&P verstuurde volgens de OPTA meer dan 10 miljoen ongevraagde sms’jes. Consumenten kregen geen opzegmogelijkheid.
Voor elk ontvangen bericht betaalden consumenten €1,50. Het bedrijf verdiende flink aan de door de OPTA beboete praktijken, waarschijnlijk meer dan de opgelegde boete
En als je dan een boete krijgt ga je daar natuurlijk niet meer accoord, aanvechten bij de rechter en de boel rekken.
In de tussentijd uiteraard gewoon door blijven spammen, want dat mag!
Is toch fantastisch? Nederland bied je gewoon unieke kansen
- Ravin ///M
Idd, en zo was het in de zomer van 2010 met dat vorige bedrijf ook. Ze zouden de Plukze-wetgeving moeten toepassen, het is toch crimineel vergaard geld of niet?
- GTRene
zo dan...das echt fout en maak het ze makkelijk!
maja wie weet betalen ze wel de belasting over die inkomsten en denkt de staat...kassa
maja wie weet betalen ze wel de belasting over die inkomsten en denkt de staat...kassa
- Elise
Als ze geen belasting betalen zijn ze makkelijk aan te pakken Rene, dus ik neem aan dat ze dat wel netjes doen.GTRene schreef:zo dan...das echt fout en maak het ze makkelijk!
Dit is gewoon legaal een ander een poot uitdraaien, legaal .....over de rug van een ander.
- Elise
Plukze is toch alleen voor criminelen?Ravin ///M schreef:Idd, en zo was het in de zomer van 2010 met dat vorige bedrijf ook. Ze zouden de Plukze-wetgeving moeten toepassen, het is toch crimineel vergaard geld of niet?
Dit is niet crimineel, dit is gewoon legale handel
-
Rupie
Nog steeds onvoorstelbaar dat dit soort praktijken nog niet zijn aangepakt. Doet me aan de lobby voor Shell denken 
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Ander thema, de EURO. Op 'n ander forum zegt iemand dat de euro geen 2,20371 gulden meer is, maar dat de euro anderhale gulden waard is.
Dit is zijn berekening:
Wat is er(niet) mis met deze berekening van hem?
Dit is zijn berekening:
Dan te bedenken dat de US dollar de laatste 2 weken gezakt is an 130 dollar oor n'euro tot nu 1,37 dollar oor 1 euro wat in zijn erhaal inhoudt dat 1,5(gulden) delen door 1,37 = 1 GULDEN en 10 cent de waarde an 1 US$ zou moeten zijn.2.20371, zegt De Nederlandsche Bank in 1998. Zo ging het de geschiedenis in. Maar vanaf 1998 is er een hele hoop inflatie geweest. Hoeveel zou dat nou precies zijn 'ontwaard' in 10 jaar? Ik deed een simpele berekening.
Stel ik heb 1 euro.
Dit jaar is er 5 procent inflatie. De euro wordt dus 5 procent minder waard. 95 cent. Dus je vermenigvuldigt met 0,95. Zo deed ik dat met alle jaren vanaf toen, met info van CBS en statistiekjes etc., gemiddeld 3 procent inflatie over de 10 jaar, met uitschieters en lage jaren.
De 2 na laatste, 0.95, is een cijfer voor 2004, 2005 en 2006 opgeteld.
2.20371 * 0.98 * 0.978 * 0.974 * 0.955 * 0.966 * 0.979 * 0.95 * 0.98 * 0.95 = 1.64329225
Oftewel: in goeie ouwe guldens van zoals we ze herinneren, is 1 euro 1 gulden 64. Oftewel: wat je nu voor een tientje koopt, kostte destijds zestien gulden veertig!
En je kunt nog verder gaan. De economen hebben berekend dat de gulden 10 procent is ondergewaardeerd. Dat wil zeggen: een euro had eigenlijk 2 gulden moeten zijn ipv 2,20. Als je dat meerekent kom je op een magere 1,49.
Wat is er(niet) mis met deze berekening van hem?
- Robertdj
Euhh, dat hij een levende munt vergelijkt met de waarde van een 10jaar geleden overleden munt die dus geen last heeft van inflatie
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Robertdj schreef:Euhh, dat hij een levende munt vergelijkt met de waarde van een 10jaar geleden overleden munt die dus geen last heeft van inflatie
- Peric
Leuk dat er mensen de euro terug willen hebben.
Maar gaan we dan alles weer omrekenen?
Dan wordt een 1M Coupé dus 176.000 gulden?

- Joost H.
Peric schreef:Leuk dat er mensen de euro terug willen hebben.
- Ravin ///M
Als mijn salaris met gelijke tred stijgt, prima.
In de tijd na de invoering van de euro zijn veel producten onevenredig in prijs gestegen. Dankzij de supermarktpprlog wordt dat voor een bepaald deel rechtgetrokken, maar huizenprijzen, horeca, auto's... het klopt niet helemaal.
In de tijd na de invoering van de euro zijn veel producten onevenredig in prijs gestegen. Dankzij de supermarktpprlog wordt dat voor een bepaald deel rechtgetrokken, maar huizenprijzen, horeca, auto's... het klopt niet helemaal.
- Peric
Shit Joost..
Ik was al half op weg naar bed..
De gulden dus ja..
Ik was al half op weg naar bed..
De gulden dus ja..
- Maus335i
Auto's zijn moeilijk te vergelijken. Die zijn echt belachelijk duurder geworden sinds "de invoering van de euro", maar dat komt niet door de wisselkoers. Dat heeft vooral te maken met Den Haag en iets met die verfoeide BPM op basis van CO2 uitstoot........
- Ravin ///M
Verdwijning Mirco opgelost, dader is gepakt. Profiel en uiterlijk dader past weer 100%.