Zeg je precies goed.
Jij heb maar 1 bril in het assortiment die jíj wel mooi vind?
Vind de 1 serie coupe prachtig.
Heerlijk gedrongen coupe, ook de gewone.
Erik Stoffelsen schreef:Die jíj...
Zeg je precies goed.
Jij heb maar 1 bril in het assortiment die jíj wel mooi vind?![]()
Vind de 1 serie coupe prachtig.
Heerlijk gedrongen coupe, ook de gewone.
In de vrije mondiale markt is dit wat er gebeurt als tussen fabrikant en consument partijen opereren die de belangen van de kopers tegenwerken. Hoe vaker het gebeurt hoe meer importeur en dealers het zich in Neserland gaan aantrekken. Gelijk heb je Ferdinand.FerdiACS1 schreef:Nou Andre, dat (prijs)muisje heeft nog een staartje (voor hen die meelezen).
Maaral BMW Alkmaar belt mij inmiddels voor een afspraak. Ik neem de prijs van 62k (1M/// Duitsland) onder de arm mee. Heb inmiddels een hele nette offerte van http://www.autoscout24.de" onclick="window.open(this.href);return false; waar ik zo mij kruisje onder kan zetten. Ik ga ook met deze prijs onder de arm naar Kohl/Schnitzer. Prijzenslag is begonnen, niet onbelangrijk is natuurlijk de inruil voor mijn Schnitseltje. Eens kijken hoe alles gaat lopen.
fraaie stap 8)FerdiACS1 schreef:Ja, ik ben benieuwd. Of we zijn snel uitgepraat, omdat de BMW dealers alleen de 80k 1M/// kunnen/mogen verkopen. Of dat er wel mogelijkheden zijn om een kale 1M/// te kopen bij een NL dealer.
Inderdaad, de 1M moet zich eerst nog maar bewijzen tegenover de ACS1. Je moet 'm nog een tijdje houden totdat er iemand anders zijn 1M in ontvangst neemt. Dan even een vergelijkende test doen.romo schreef:Daarbij, de ACS1 is gewoon de betere package……………..wat nou inruilen denk ik dan………...
BMW Manus Alkmaar?FerdiACS1 schreef: Maaral BMW Alkmaar belt mij inmiddels voor een afspraak.
535d schreef:Wat mij nog meer verbaasd is hoe er 95 pagina's over het hangbuikzwijntje volgeschreven kunnen worden - wordt ie soms met uitsterven bedreigd?
Dat draaien ze daar gewoon op de radioAndre schreef: Waar vindt je die bende.
Kasteel schreef:Dat draaien ze daar gewoon op de radioAndre schreef: Waar vindt je die bende..
Kasteel schreef:Dat draaien ze daar gewoon op de radioAndre schreef: Waar vindt je die bende..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten