Gestolen: 525i E34 99-LT-HX

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Jules
Auto: F31 320d|1100 Evo SP|848Evo

Re: GESTOLEN: 525i E34 99-LT-HX

Bericht door Jules » 25 jan 2011, 14:15

Wat een kansloze kutopmerking(en) van Hielke... pannenkoek

Frank M3

Re: Gestolen: 525i E34 99-LT-HX

Bericht door Frank M3 » 25 jan 2011, 14:54

Ik heb de titel aangepast en geen Capslock gebruikt aangezien dit als zéér vervelend werd beschouwd, dit was natuurlijk niet m'n bedoeling....

Wat betreft de opmerking:

en de auto is geen zeldzame oldtimer waarvan het gemis heel de autominnende wereld pijn doet.

Daar moet ik je toch even op inhaken, want van de 525i 'sportlimousine' zijn er slechts 500 stuks van gemaakt alleen voor de duitse markt, dus toch héél wat zeldzamer dan 'n M5......

Maar goed, een dure auto of niet, de eigenaar is er goed ziek van......

De mod moet maar even kijken, maar als m'n topic niet gewenst is moet hij maaar gauw verwijderd worden.....

RVV

Bericht door RVV » 25 jan 2011, 15:28

JurT schreef:. En als iemand die niet op DF zit toch vraagt het hier gepost kan worden is dat toch geen probleem.
Even een reactie als moderator :wink:

Ik heb er niet zo'n probleem met een topic als dit. Maar aan de andere kant het is voor de eigenaar ook een kleine moeite om zelf even een topic te openen. Wat daar dan weer het voordeel van is, is dat hij rechtstreeks vragen kan beantwoorden.

Nu kan dit topic gewoon blijven staan. Maar ergens ver in de verte heeft Hielke ondanks zijn botheid wel een puntje.

Mischien moeten we overwegen om een speciaal forumdeel voor gestolen auto's aan te maken.

Erik dB

Bericht door Erik dB » 25 jan 2011, 15:32

RVV schreef:
JurT schreef:. En als iemand die niet op DF zit toch vraagt het hier gepost kan worden is dat toch geen probleem.

Ik heb er niet zo'n probleem met een topic als dit. Maar aan de andere kant het is voor de eigenaar ook een kleine moeite om zelf even een topic te openen. Wat daar dan weer het voordeel van is, is dat hij rechtstreeks vragen kan beantwoorden.

Nu kan dit topic gewoon blijven staan. Maar ergens ver in de verte heeft Hielke ondanks zijn botheid wel een puntje.

Mischien moeten we overwegen om een speciaal forumdeel voor gestolen auto's aan te maken.
Niet eens zo'n gek idee? Volgens mij was de situatie van de gestolen M5 touring (door Steve gepost) erg vergelijkbaar.

wim breman

Bericht door wim breman » 25 jan 2011, 16:46

Mischien moeten we overwegen om een speciaal forumdeel voor gestolen auto's aan te maken.[/quote]

Goed plan, alleen moet het geen nationale diefstal informatiebank worden.

Ik hoorde vandaag op de radio van iemand die zijn eigen auto op een trailer voorbij zag komen, die had dus mazzel.
Daders zijn gepakt.

steve smith

Bericht door steve smith » 25 jan 2011, 17:09

Erik dB schreef:
RVV schreef:

Niet eens zo'n gek idee? Volgens mij was de situatie van de gestolen M5 touring (door Steve gepost) erg vergelijkbaar.
Wellicht. Wellicht niet. Eigenaar was op dat moment even met ander dingen bezig (inbraak + kleine kids etc.)

Blijf erbij dat het een hele andere categorie voertuig betreft. En in m'n vimeo account vind je plenty filmpjes waaruit blijkt dat ik wel een beetje band met de CT93540 heb. De gebruikte foto's op de dag van aflevering zijn destijds ook door mij gemaakt, en de dag erna was ik ineens op CPZ in die auto. En als de Touring zich niet voorbeeldig gedragen had op koninginnenacht 2009 had een spookrijder me hardstikke dood gereden. Dus kan ik voor die auto best een postje maken, voor zover een machine een plekje in je hart kan hebben heeft deze dat bij ruimschoots verdiend. Heb er grondig de schijt over in dat 1 of andere vieze stinkende k*tcrimineel haar nu heeft staan, en zal m'n uiterste best doen die situatie terug te draaien.

Tim N

Bericht door Tim N » 25 jan 2011, 20:15

Deze E34 was volgens nij ook Frank zijn vorige trots dus ook daar is er een band tussen poster en auto "voor zover je over een band kunt praten tussen mens en machine"

Frank M3

Bericht door Frank M3 » 29 jan 2011, 09:32

Tim N schreef:Deze E34 was volgens nij ook Frank zijn vorige trots dus ook daar is er een band tussen poster en auto "voor zover je over een band kunt praten tussen mens en machine"
klopt..... :mrgreen:

Plaats reactie