Als ie nou 32" had gezegd!HJ2 schreef:... dan herken ik je op een meeting aan je O-benen?

Als ie nou 32" had gezegd!HJ2 schreef:... dan herken ik je op een meeting aan je O-benen?
Ik was enkele maanden geleden toe aan een nieuwe TV. Ben toen opzoek gegaan naar zeer goed beeldkwaliteit. Sony stond hoog op mijn lijstje omdat ik de meeste spullen van Sony heb en niet een boel AB op tafel wil hebben liggen.RVV schreef:Zou best kunnen dat je er aan zal wennen. Maar ik geloof het wel die 3D hype. Het net wat Romo ook schrijft toch wel heel erg het idee dat het door de industrie door de strot wordt gedrukt.. Iedereen heeft net een groot plat scherm gekocht. En wat ik er van begreep raken Philips en Sony hun 3D schermen ook niet echt kwijt.
Zelfde geldt voor mij dus...Chris van S. schreef:Ik hoop niet dat de 3D TV echt wat gaat worden. Simpelweg omdat ik het 3D effect gewoon niet zie door een veel voorkomende oogafwijking. Mijn rechter oog is een "lui" oog. Ik kan er wel mee kijken, maar dat moet ik bewust doen. Het mooie is dat mijn linkeroog in mijn jeugdjaren zo is ontwikkeld dat het missen van de rechter is gecompenseerd. Dus last heb ik er totaal niet van. Maar echte diepte zoals de 3D techniek is dus niet voor mij van toepassing.
Hoeveel cm is dat scherm dan?Harrie schreef:Ik was enkele maanden geleden toe aan een nieuwe TV. Ben toen opzoek gegaan naar zeer goed beeldkwaliteit. Sony stond hoog op mijn lijstje omdat ik de meeste spullen van Sony heb en niet een boel AB op tafel wil hebben liggen.RVV schreef:Zou best kunnen dat je er aan zal wennen. Maar ik geloof het wel die 3D hype. Het net wat Romo ook schrijft toch wel heel erg het idee dat het door de industrie door de strot wordt gedrukt.. Iedereen heeft net een groot plat scherm gekocht. En wat ik er van begreep raken Philips en Sony hun 3D schermen ook niet echt kwijt.
Ik heb gekozen voor een 46HX900 maar voordat die in huis was, toch ettelijke maanden zoeken waar ze er 1 hadden. Sony heeft grote leverproblemen met de betere schermen en 3D's. Ze kunnen al langere tijd niet aan de vraag voldoen.
De LCD die ik heb heeft ook de 3D functie. Brillenpakket heb ik erbij gekocht omdat ik dan een gratis PS3 bij kreeg.
3D is het leuk? ja zeker....alleen vind ik 3D kijken op een LCD...uhmm...het scherm gewoonweg te klein. Het lijkt meer op een kijkdoos waar je in kijkt. Het effect ziet er wel super uit.
Het is vermoeiend kijken, maar ik denk dat dat komt omdat je daar aan moet wennen. Automatisch ga je veel meer rondkijken op het beeld om de 3D effecten ook echt te zien. Misschien went dat en raken je ogen minder vermoeid.
ArjandeV schreef:Ik denk 46"...
Macboy schreef:3D televisie is nou net iets waar echt niemand op zit te wachten ... geldt ook voor de bioscopen.
Het probleem met veel films is dat ze nu het een hype blijkt(nadat ze gewoon 2d opgenomen zijn) alsnog naar 3d geconverteerd worden. Ik heb 3 films in de bioscoop in 3d gezien één ongelofelijke but'film' Haunted Castle, in de IMAX 3D in de Sony Center in Berlijn(een jaar of 2 geleden). De film is vrij kort en eigenlijk speciaal voor de 3d ervaring gemaakt. Toch was het erg leuk, maar vooral gimmicky. Avatar(ook al hebben ze het effect vrij plat gehouden) was toch echt wel een mooie ervaring en ook een echte film. De andere film die ik heb gezien was Alice in Wonderland 3D. Die is dus duidelijk geconverteerd. Het is net of je naar een geanimeerde kijkdoos zit te kijken. Je ziet duidelijk laagjes van verder vrij platte objecten. Dat soort 3D(2.5D?) hoeft van mij ook echt niet. Net als de 2D naar 3D converter die veel 3D TV's hebben: compleet kansloos.Macboy schreef:3D televisie is nou net iets waar echt niemand op zit te wachten ... geldt ook voor de bioscopen.
GT5 kun je in 3d spelen....Macboy schreef:Dat 3D een hype is in de bioscoop durf ik te betwisten. Het wordt gewoon opgedrongen. Dat betekent niet dat het een hype is volgens mij.
3D games was ik niet van op de hoogte. Wordt nu wel nieuwsgierig naar aanleiding van je post !
Het is inderdaad een polariserend(;-)) onderwerp, maar volgens mij is 3D wel een extra reden voor mensen om naar de bioscoop te gaan. En dat is niet raar, want een filmpje spelen kunnen de mensen thuis ook(OK, op de nieuwe films moet je even wachten) en ook al is het beeld en geluid thuis vast iets minder, je hebt geen last van asocialen en reistijd(en het is goedkoper). Bioscopen moeten dus iets extra's bieden en ik heb het idee dat het redelijk goed werkt.Macboy schreef:Dat 3D een hype is in de bioscoop durf ik te betwisten. Het wordt gewoon opgedrongen. Dat betekent niet dat het een hype is volgens mij.
3D games was ik niet van op de hoogte. Wordt nu wel nieuwsgierig naar aanleiding van je post !
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 5 gasten