Thnx Macboy!
Gran Turismo 5
-
Xave30
Re: Gran Turismo 5
Voor het eerst gespeeld vanavond.
Thnx Macboy!
Thnx Macboy!
- Mari Oh Oh!
Ik heb hem nou ook net. Zelfs met stuur is brons best lastig te halen trouwens, ik denk dat het al een stuk makkelijker zou zijn als je de stuurgevoeligheid in zou kunnen stellen, want nu begint de tandwielconstructie van de G25 ook duidelijk tegen je te werken(een DFP heeft dat al bij langzamere auto's). Ik ga wel even proberen wat het verschil is in top qua wings.WJ schreef:Bij de X2010 scheelt het wel aardig wat op top (heb ik gelezen, zelf nog niet geprobeerd)
Voor de goede orde heb ik het gisteren nog even nagetest bij de 2 Indy grinds die ik nog moest doen. en het verschil bij de FGT tussen min en max wing is een whopping 4km/h(ongeveer 382 tegen 378). Op Indy is min wing dus wel iets sneller, maar het maakt bij veel banen veel te weinig uit voor de extra downforce die je terugkrijgt voor een klein beetje drag.
- Robertdj
Die Spyker c8 is me toch een partij speels 
BRUUT geluid ook
Is trouwens ook een lichte cardanas voor te krijgen...
BRUUT geluid ook
Is trouwens ook een lichte cardanas voor te krijgen...
- Kasteel
Was idd ff supergezeliig, online met de rest was ook top, totdat Bertha 2 op de lijn ging staanXave30 schreef:Voor het eerst gespeeld vanavond.![]()
Thnx Macboy!
- Linc (Bas)
Zo, vandaag weer even voor de licenties gaan zitten en nu alles op goud gehaald. Nu nog alle races op goud winnen 
-
Hunter
Net met de A-spec de 2000 km van Suzuka gereden. Precies 5 uur gedaan over 172 rondes.
Ben der ff klaar mee voor vandaag, dus de B-spec is weer aan de beurt
Ben der ff klaar mee voor vandaag, dus de B-spec is weer aan de beurt
-
Esco54
Niemand?Esco54 schreef:Kan er iemand een Nascar auto lenen:
- Mr. Blue Eyes
ik heb er wel 1 voor je
-
Esco54
Mr. Blue Eyes schreef:ik heb er wel 1 voor je
Ok thanks...
- Laurens
Gister de X2010 challenge op Monza goud gehaald, je krijgt wel gelijk 1,5 miljoen punten nu de andere 2 nog. Man wat gaat dat ding hard...
- Mr. Blue Eyes
Esco54 schreef:Mr. Blue Eyes schreef:ik heb er wel 1 voor je
Ok thanks...zou je deze kunnen doorsturen?
voeg me maar toe : vdadel is me psn
- Macboy
Ik zit op A-spec 29 dus binnenkort aan die Redbull X1. Ben wel benieuwd. En als je nu een X1 wint daarmee en bij B-spec level 35 haalt krijg je er dan dus 2 ?
Een tip voor mensen met stuurproblemen is natuurlijk gewoon het stekkertje eruit halen van de FF. Maar goed, ik heb er zelf geen last van.
@ Linc: top jongen
@ Laurens: goud halen met de X1 is best knap hoorde ik. Brons was toch al genoeg ?
@ Xavier en Bart: was een topavond inderdaad. Ruben en Xavier zijn redelijk game retarded waarvan enig gevoel voor het spel totaal ontbreekt, maar na 21 uur spelen en 350 rondes op een TopGear track hebben ze dan toch door of ze nu links of rechts van de pandenstapel moeten
Het was mooi om jullie progressie te zien. Aan het eind van de hele lange avond had Xavier het voor elkaar om een witte tijd te rijden !!!! Serieus !!! Dat klinkt nu heel raar, maar als je erbij was geweest dan weet je wat een prestatie het is. Serieus mijn complimenten Xavier (Ruben heeft het al aardig in de smiezen).
Oneliner:
Een tip voor mensen met stuurproblemen is natuurlijk gewoon het stekkertje eruit halen van de FF. Maar goed, ik heb er zelf geen last van.
@ Linc: top jongen
@ Laurens: goud halen met de X1 is best knap hoorde ik. Brons was toch al genoeg ?
@ Xavier en Bart: was een topavond inderdaad. Ruben en Xavier zijn redelijk game retarded waarvan enig gevoel voor het spel totaal ontbreekt, maar na 21 uur spelen en 350 rondes op een TopGear track hebben ze dan toch door of ze nu links of rechts van de pandenstapel moeten
Oneliner:
Gewoon meer sturen joh, dan haal je de bocht wél
- Mari Oh Oh!
Inderdaad knap. Al is de tijd voor brons al vrij strak en liggen de zilver en goud tijden er niet zo heel ver vanaf, lijkt het oneindig ver.Macboy schreef:
Brons (op de drie races) is inderdaad genoeg voor één x2010*. Maar met zilver en goud zijn er dus nog 2 extra te winnen(andere kleuren waaronder carbon). Maar aangezien je er dan vaak al één hebt is dat meer voor de heb. Je krijgt echter wel veel xp en geld, dus misschien dat ik er nog mee bezig ga. FF helemaal onklaar maken door de voeding eruit te trekken is inderdaad misschien nog niet eens zo'n raar plan. Ik wil het ook nog eens met mijn Momo Racing proberen(veel kleinere stuuruitslag).
*= X1 is de oude naam, ik vermoed dat BMW even een mailtje heeft gestuurd
PS: De vleugel setting lijkt bij de X2010 inderdaad wel veel uit te maken, in elk geval wel in de handen van de AI's.
- Laurens
De andere twee heb ik inderdaad voorlopig brons gehaald. Ben door die challenge wel 2 levels omhoog gegaan, zit ondertussen op 32. Vanavond maar beginnen aan de 4 uur Nordschleife 
-
Xave30
Macboy schreef:@ Xavier en Bart: was een topavond inderdaad. Ruben en Xavier zijn redelijk game retarded waarvan enig gevoel voor het spel totaal ontbreekt, maar na 21 uur spelen en 350 rondes op een TopGear track hebben ze dan toch door of ze nu links of rechts van de pandenstapel moetenHet was mooi om jullie progressie te zien. Aan het eind van de hele lange avond had Xavier het voor elkaar om een witte tijd te rijden !!!! Serieus !!! Dat klinkt nu heel raar, maar als je erbij was geweest dan weet je wat een prestatie het is. Serieus mijn complimenten Xavier (Ruben heeft het al aardig in de smiezen).
Oneliner:Gewoon meer sturen joh, dan haal je de bocht wél
-
Hunter
Knap Laurens!!! Met een controller is de Vettel Challenge nauwelijks te volbrengen!
Moet dus op een andere manier level up zien te komen, zodat ik ook aan de 4H Nurburgring kan beginnen.
Moet dus op een andere manier level up zien te komen, zodat ik ook aan de 4H Nurburgring kan beginnen.
- Mr. Blue Eyes
ik heb monza nu op zilver met de controller, de rest is verschrikkelijk moeilijk
- Robin Hartog
@Hunter: Wat is ook alweer jouw PSN ID? Stuur ik even de CLK terug. 
- Mari Oh Oh!
Met het stuur valt het ook tegen hoor. Je moet zo snel insturen dat je merkt dat de tandwielen in je stuur het ook niet fijn meer vinden(en dus echt tegen werken). En IMHO is de stuuruitslag die nodig is ook te groot, dat merk je vooral in chicanes, laten de gekozen 3 banen nou net allemaal minimaal een chicane hebben. Jammer dat je de uitslag nergens in kan stellen. Gelukkig heb ik nog een Momo Racing stuur die zeker niet meer dan 270 graden aan kan, dus daar moet het bijna wel beter van worden. Misschien dat ik dat ook nog even probeer.Hunter schreef:Knap Laurens!!! Met een controller is de Vettel Challenge nauwelijks te volbrengen!
Overigens heb ik zo een keer een stuur naar god geholpen. Was een Thrustmaster Formula Force GT(o.i.d.) omstreeks '98 of '99. Die werkte niet met tandwielen, maar zo'n mooie getande kunststof/rubberen band tussen 2 tandwielen. Die heeft een heftige racepartij niet overleefd.
-
Hunter
Dtm race ook volbracht in à-spec?Robin Hartog schreef:@Hunter: Wat is ook alweer jouw PSN ID? Stuur ik even de CLK terug.
Id = hunt-daf
- Macboy
Als ik dit zo hoor is meest simpele en doeltreffende oplossing stekker eruit en dan sturen maar !!!
- Robin Hartog
Jep! Zal even kijken of ik hem kan sturen (gisteren om 00:13 wilde hij al niet meer versturen).Hunter schreef:Dtm race ook volbracht in à-spec?Robin Hartog schreef:@Hunter: Wat is ook alweer jouw PSN ID? Stuur ik even de CLK terug.
Id = hunt-daf
Edit: Heb hem verzonden Hunter, nogmaals dank.
Met welke auto hebben jullie de Gran Turismo All Stars in Expert (A-spec) gewonnen? Het lukt mij niet met de Corvette ZR1 RM, FGT (breekt echt té snel uit) en de Minolta racer heeft teveel onderstuur wat ik niet gefixed krijg door instelling. Ik ben eigenlijk aan het sparen nu voor de Mazda 787B, kijken of dat lukt.
-
Hunter
Mag je die niet rijden met de Formula GT?
- Robin Hartog
Jawel, ook eventjes geprobeerd, maar rijdt heel onstabiel die races vind ik, steeds uitbreken etc. Of moet ik hem anders afstellen?
- Robertdj
Als dat het probleem is zou je een escudo hill climb hok kunnen proberen, meeste pk's icm 4wd.