[GT5] afspraken online racen (nicknames op p. 1)
-
Emiel
Re: [GT5] afspraken online racen (nicknames op p. 1)
Als je de PS3 een vast IP adres geeft kun je hem in de router ook in het DMZ zetten, heb je geen portfwd en dergelijke nodig.
Evt kun je hem in het dmz zetten of uit halen wanneer je begint/stopt met gamen.
Evt kun je hem in het dmz zetten of uit halen wanneer je begint/stopt met gamen.
- WJ
Ik heb een aantal topics er over gelezen en het komt eigenlijk allemaal op hetzelfde neer, het is zo random "as fuck".
Mensen hebben van alles geprobeerd, zelfde type netwerken, nat, settings in de modem, etc. Het heeft gewoon te maken met de servers van Polyphony, de ene keer worden die harder gehamerd dan de andere keer. Daarom zijn het ook nooit dezelfde die de problemen hebben en wisselt het ook per avond.
Mensen hebben van alles geprobeerd, zelfde type netwerken, nat, settings in de modem, etc. Het heeft gewoon te maken met de servers van Polyphony, de ene keer worden die harder gehamerd dan de andere keer. Daarom zijn het ook nooit dezelfde die de problemen hebben en wisselt het ook per avond.
- Mr. Blue Eyes
gaat er nog iemand racen vanavond ??
-
indobesar
- Auto: M3P, 130i
Nordschleife 24h was gaaf! Ik heb geen replays opgeslagen, dus geen foto's.. 
- Macboy
Shitzooi ik heb het ook niet opgeslagen ....
Later op de avond nog lopen knallen met DorgersGTI en daarna nog met Ruud en Michel. Daarvan wel de replay opgeslagen, maar niet om foto's te maken: ik zal de hele replay vanavond opnemen en op YouTube zetten want het was me toch een gevecht.
Gisteren was ik een room met 7 man van DF en kon iedereen zonder problemen zien. In de room van Michel weer niet iedereen.
Zekerheidshalve heb ik mijn uploadsnelheid van 1,5Mbps naar 3Mbps opgeschroefd. Misschien dat het daar aan ligt. Gaat vanavond in de nieuwe uploadsnelheid.
Het lijkt mij leuk om even binnenkort met <130pk klassiekers te gaan rijden. Dus de A110, Alfa's etc, allemaal auto's van voor 1980 en met minder dan 130pk.
Wie lijkt dit leuk ? Dan rijden we op Rome, Londen, Madrid, Cote d'Azur.
Later op de avond nog lopen knallen met DorgersGTI en daarna nog met Ruud en Michel. Daarvan wel de replay opgeslagen, maar niet om foto's te maken: ik zal de hele replay vanavond opnemen en op YouTube zetten want het was me toch een gevecht.
Gisteren was ik een room met 7 man van DF en kon iedereen zonder problemen zien. In de room van Michel weer niet iedereen.
Zekerheidshalve heb ik mijn uploadsnelheid van 1,5Mbps naar 3Mbps opgeschroefd. Misschien dat het daar aan ligt. Gaat vanavond in de nieuwe uploadsnelheid.
Het lijkt mij leuk om even binnenkort met <130pk klassiekers te gaan rijden. Dus de A110, Alfa's etc, allemaal auto's van voor 1980 en met minder dan 130pk.
Wie lijkt dit leuk ? Dan rijden we op Rome, Londen, Madrid, Cote d'Azur.
- Martin van der Zwaard
Leuk!! Doe ik mee.
Heb ergens nog wel een ouwe Alfa geloof ik.
Heb ergens nog wel een ouwe Alfa geloof ik.
- Michel P
Was gisteren erg gaaf, met de Swift GTI, de Golf V GTI, alleen moet DorgersGTI leren niet op anderen te remmen, en die dan het gras in te rossen, 1 keer kan als ongelukje, maar keer op keer bij dezelfde bocht er achterin beuken moet je niet willen. Kijk contact is geen probleem, dat hoort bij cup racen.
Later met Ruud en Macboy heerlijk lopen vechten, RX7 is dan toch wel een feest op het mini baantje Tsukuba Circuit. En dan zo close racen, en zien dat iedereen wel een andere favo bocht heeft, echt geweldig.
Zat te zweten in het stoeltje, machtig. Moet bekennen dat ik het online rijden eigenlijk het aller gaafste vind, met oortje in een waar feest. De avond vliegt dan voorbij.
Moet echter nodig wat geld scoren om speelgoed te kopen, heb iets van 500k als saldo.....
Michel
Later met Ruud en Macboy heerlijk lopen vechten, RX7 is dan toch wel een feest op het mini baantje Tsukuba Circuit. En dan zo close racen, en zien dat iedereen wel een andere favo bocht heeft, echt geweldig.
Zat te zweten in het stoeltje, machtig. Moet bekennen dat ik het online rijden eigenlijk het aller gaafste vind, met oortje in een waar feest. De avond vliegt dan voorbij.
Moet echter nodig wat geld scoren om speelgoed te kopen, heb iets van 500k als saldo.....
Michel
- Robertdj
Lijkt me lachen om met oldtimers te gaan knallen. Heb er zat staan, vanavond 's kijken welke het leukst is.
Bv m'n Mini cooper 1.3 (nu 180pk/666kg :twisted: )
Die is vet lachen, demping hard, ding valt bijna om wanneer je een curb pakt.
Bv m'n Mini cooper 1.3 (nu 180pk/666kg :twisted: )
Die is vet lachen, demping hard, ding valt bijna om wanneer je een curb pakt.
- PeerH
Hier is het bluetooth oortje ook in bestelling....al dat gezeur van Macboy kan ik niet meer aanhoren

- PeerH
Puik plan, heb nog wel iets leuks....maar liever geen stratencircuit.....Macboy schreef:
.
- Chris van S.
Leuk plan! Gister toevallig een Guiletta gekocht voor veels te veel geld. Maar wilde 'm gewoon hebben!
- Mr. Blue Eyes
een race met de bmw 2002 is ook wel leuk, die zal iedereen wel hebben toch nu ?
- Martin van der Zwaard
2002 is wel leuk ja!!
- Macboy
Leuk dat enthousiasme !!
En gezeur van mij is natuurlijk ook online gewoon aanwezig, niet alleen qua posts op dit forum
En gezeur van mij is natuurlijk ook online gewoon aanwezig, niet alleen qua posts op dit forum
- Martin van der Zwaard
Beetje strijd is ook het leukste.
Heb gisteren de Schwarzwald B gedaan in een standaard RS6 met alleen een ander onderstel en banden. Met een beetje goeie afstelling en knap sturen win je dan ook nog makkelijk. Alleen lig je dan pas in ronde 4 op de 1e plaats ipv bij de eerste bocht
Heb gisteren de Schwarzwald B gedaan in een standaard RS6 met alleen een ander onderstel en banden. Met een beetje goeie afstelling en knap sturen win je dan ook nog makkelijk. Alleen lig je dan pas in ronde 4 op de 1e plaats ipv bij de eerste bocht
- Robertdj
Yeah, deed het Europese kampioenschap op Extreme met een Mini 1.3, werd in de laatste rondev2x van de baan gerost waardoor ik 3e werd... fijne AI
- Michel P
Fijn dat je erkent dat het gezeur is Macboy 
-
indobesar
- Auto: M3P, 130i
Hoe was de chicken madras?Macboy schreef:Leuk dat enthousiasme !!
- robby89
word er vanavond nog geraced?
- Robertdj
Server on met Nordschleife
- robby89
ik kan niet joinen. hij geeft een melding over de begininstellingen
- Mr. Blue Eyes
nu karten in het donker
- WJ
Nog een foto van onze kartrace in het donker:

- Robertdj
Was echt lachen! Net trouwens ook, die auto was totaal beslagen 
-
Dennis Orgers
@ Michel,
Ik heb wel de race van de Golfjes opgeslagen, ik zal er vandaag eens een paar foto;s van maken,
Ik heb deze race na gezien gisteren en ik ben het niet helemaal met je eens, ik reed tijdens de swift races niet helemaal netjes maar tijdens de golfjes lette ik daar al heel erg op,
in de race die ik heb opgeslagen ( waar ik 3e werd) heb ik maar 1 actie waar ik achterop jou knalde die niet netjes was maar de rest waren de "gewone" race tikjes die we allemaal uitdeelde deurklink aan deurklink
Het is wel jammer dat we alledrie een donderblauwe hadden want het overzicht is soms weg
MVG Dennis
Ik heb wel de race van de Golfjes opgeslagen, ik zal er vandaag eens een paar foto;s van maken,
Ik heb deze race na gezien gisteren en ik ben het niet helemaal met je eens, ik reed tijdens de swift races niet helemaal netjes maar tijdens de golfjes lette ik daar al heel erg op,
in de race die ik heb opgeslagen ( waar ik 3e werd) heb ik maar 1 actie waar ik achterop jou knalde die niet netjes was maar de rest waren de "gewone" race tikjes die we allemaal uitdeelde deurklink aan deurklink
Het is wel jammer dat we alledrie een donderblauwe hadden want het overzicht is soms weg
MVG Dennis