We hebben nu een 2.7 V6 Biturbo met 250 pk en 350nm. Hoewel de Allroad bijna 1800 kg weegt, zorgt dit toch voor meer dan voldoende pret. En de motor is dezelfde als degene die terug te vinden is in de S4 dus er is zeker nog ruimte voor wat meer pk'tjes. Natuurlijk heeft de auto ook het Quattro-systeem en zorg een pneumatisch systeem ervoor dat de auto in vier verschillende rijhoogte-standen gezet kan worden.
En wat ga je dan doen met je schitterende nieuwe auto.... juist, de ultieme test voor alle auto's; de IKEA! Eindelijk een auto waar eens wat meer dan twee tassen in gaat.
Omdat plaatjes meer zeggen dan woorden :
[img
De Allroad in volle glorie, met de rijhoogte in de laagste stand
[img
De imponerende kont van de Allroad, van achteren ziet hij er nagenoeg als een A6 uit
[img
Nu nog 250pk en 350Nm ... later meer
[img
19" MTM velgen met Toyo Proxes rubber
[img
Vorige eigenaar heeft er een leuke ICE installatie ingezet
[img
Zo handig voor de IKEA !!!!
Edoch, de Audi zal toch ruimte moeten maken voor een Subaru. Niet omdat de Audi zo slecht is, maar ik wil toch mijn grote liefde beantwoorden en een WRX aanschaffen. Mijn voorkeur gaat uit naar een mica blauwe of een zwarte MY03. Het liefst natuurlijk een STi maar daar moet wel het budget een beetje naar zijn. Maar goed, wie weet wat er nog op mijn pad komt en vanzelfsprekend hou ik mij altijd aanbevolen voor aanbiedingen....
