vind hem wel cool/apart/fraai/eigenwijs

110% mee eens.Aerschtuner schreef:Ah, de discussie over nieuws als eerste plaatsen. Mijn advies: zorg dat je je onderscheidt door middel van extra achtergrondinformatie, verschillende insteken, opinies van mensen uit de business, etc. De eerste zijn is zo over rated. Als mensen op DF extra informatie kunnen vinden en het artikel is kwalitatief beter dan dat van de concurrent, dan boeit het de bezoekers geen reet dat het hier een halve dag later pas op de site staat.
Die associatie is logisch, maar met de echte Kamm-staart een totaal ander ontwerp. Zeker gezien het technische idee achter de Breadvan waardoor er nauwelijks in te zitten is, dit staat haaks tegenover de FF. En de Breadvan is een bastaardskind, dus waarschijnlijk heeft Ferrari nog liever de associatie met een Z3. Die ouwe in ieder geval wel als hij nog kon kiezenDutch schreef:En dit is mijn 'tweede associatie':
LOL, dat zeker! Graaf Volpi heeft 't nog lang moeten bezuren...steve smith schreef:En de Breadvan is een bastaardskind, dus waarschijnlijk heeft Ferrari nog liever de associatie met een Z3. Die ouwe in ieder geval wel als hij nog kon kiezen
Zag de aanpassing nu ook net.Shakes schreef:LOL @ Robin!
Oh dat ding, ja Rico laat ook altijd alles slingeren.Joy schreef:Struikelen over AWD
Ja doe mij ook maar 'n KIA Picanto.Alex schreef:Wat een ongelooflijk lelijke auto
Oh yeah.Robin schreef:1970 512 LM uit m'n geboortejaar dus. Wat 'n te gek ding.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel bijzonder hoe out-of-date Barchetta inmiddels begint te worden. 2819GT is best intensief en succesvol ingezet in '09 en '10, en bovendien is er veel over gepubliceerd.Robin schreef:@Dutch & Steve: Leuk dat je Drogo's Breadvan 2819GT erbij haalt(basis 1961 250GT SWB). Heb ik hier ergens nog 'n duur BBR 1:43 modelletrje van , ergens loop jaren '80 aangeschaft.
Hier de historie van 't ding tot 2006 ongeveer. In 't 250GT competition boek van Jess G Pourett(wordt ook genoemd in de link hier), begreep ik altijd dat het gehele apparaat 'zerstört' was ergens in de 60/70s....
Blijkbaar ben ik in de war, hier de 2819GT info:
http://www.barchetta.cc/english/all.fer ... .250gt.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
De wielen?Aram schreef:maar hoe lijkt die auto op een Z3 behalve de daklijn?
Precies. Die foto hierboven is ook uit 2009 (Goodwood Revival). Jammer dat 't niet meer wordt bijgehouden.steve smith schreef:Wel bijzonder hoe out-of-date Barchetta inmiddels begint te worden. 2819GT is best intensief en succesvol ingezet in '09 en '10, en bovendien is er veel over gepubliceerd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten