Als ik de iPad verkoop dan kost een nieuwe mij een stuk minder

Daarbij kan ik vast iemand anders gelukkig maken met de "oude" iPad voor een leuk prijsje.
Eerst maar afwachten hoe verbeterd de nieuwe wel niet is
Nou inderdaad, ik mag in april eindelijk een andere telefoon uitzoeken en dan komt er alweer een nieuweRuben schreef:Zo snel al!?! Is het dan wel verstandig om nu nog een 4 aan te schaffen?
Bij Apple zit er een beetje een patroon in qua releasedata.Ruben schreef:Zo snel al!?! Is het dan wel verstandig om nu nog een 4 aan te schaffen?
Zo'n vastlopen heb ik ook al eens gehad. Ik moest even googlen om de knoppen combinatie te vinden om hem weer 'hard' op te kunnen starten.BrianV schreef:Mensen,
ik heb een probleem met de iPad: hij gaat niet meer aan.
aan sluiten op computer: niks
home knop: niks
aan knop:niks
onder de accuoplader: niks
dat word klagen bij media markt
EDIT: hij gaat weer aan... geen idee wat het was
Want de verkoopcijfers vielen zo ontzettend tegen? Ik zie geen reden waarom de iPad te vroeg is uitgekomen eigenlijk.Shakes schreef:3g naar 3gs was niet boeiend imo dus 4g naar gs, weet niet. Ipad 2 gaat een heel stuk beter worden! 1 is te vroeg uitgekomen.
Er zal nog wel e.e.a. veranderen:Dennis Cavallino schreef:Voor mijn NRC NeXT moet ik tegenwoordig 79 cent betalen in de app store. Baal ik echt van. Ik heb NRC een voorstel gestuurd dat ze dan maar korting moeten geven op mijn (digitale) abonnement. NRC is nog in onderhandeling met Apple, maar ik heb er weinig vertrouwen in dat ik nog gratis het NRC kan lezen ( waar ik dus wel recht op heb).
Eerst een groot marktaandeel scoren in hardware, en dan content boeren uitmelken........ Denk dat veel content boeren serieus naar Android als alternatief gaan kijken gezien de open source. Er kunnen dan meerdere appstores met elkaar concureren, wat beter is voor de consument en leverancier.
Een beetje zoals met de zorgverzekeringen en het openbaar vervoer zegmaar?Michel P schreef:Er kunnen dan meerdere appstores met elkaar concureren, wat beter is voor de consument en leverancier.
MartijnGizmo schreef:Een beetje zoals met de zorgverzekeringen en het openbaar vervoer zegmaar?Michel P schreef:Er kunnen dan meerdere appstores met elkaar concureren, wat beter is voor de consument en leverancier.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Darudevampire, Edwin de Haas, Eric Z, Erik K., erwin20vt, Geertmans, Joost H., Kadett, m3e30_chris, Martijn_bmw, Sidney, WJ, Zed240 en 5 gasten