Grootste pech op autogebied

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
RVV

Bericht door RVV » 09 feb 2007, 17:12

Sander Spoolder schreef::shock:

Dat is toch serieus geluk hebben Rico! Dat je uberhaupt blijft hangen in zo'n simpel gordeltje.

Vind het echt een klein wonder dat je daar ongeschonden uitstapt. Zeker je vrouw met een kind in haar buik.
Klopt was ook een wonder, Ongeschonden niet helemaal, was wel compleet bont en blauw en mijn ribbenkast was gekneust. En mijn vrouw had een deel van haar heup gebroken.

Was ook een heel surealistische ervaring, alsof je ineens door de hulie gullie werd heen gesmeten. Ben constant bij me positieven geweest, je staat zo stijf van de adrenaline dat je ook totaal geen pijn voelt ofzo. Wel zo helder gebleven om niet direct de gordel los te klikken maar eerst met met voeten me afgezet. ja hangt op de kop en je zou niet de eerste zijn die zijn nek breekt omdat ie op zijn hoofd valt, Ooit een keer geleerd op een ANWB rijcursus en dat spookt direkt weer door je hoofd op zo'n moment. Daarna mij vrouw uit de auto gehaald. Achteraf allemaal domme dingen gedaan zoals de auto weer inkruipen om alle waardevolle spullen bij elkaar te zoeken, zoals sleutels, portomonee ed, heb zelfs de achterbank bekleding nog losgescheurd om mijn jas uit de kofferbak te halen want de klep lag op de vangrails. Dom omdat ik voor hetzelfde geld een ernstige nek kwetsure had kunnen hebben. Mijn vrouw werd ondertussen opgevangen door een langskomende huisarts.

Zo zag de auto er uit.
BMW's ziitten er stevig en degelijk in elkaar en dat is een van de balangrijkere redenen voor mij om er in te blijven rijden. Op de trauma opvang zeiden ze al, u heeft of in een Mercedes, Audi Volvo of BMW gezeten, dat zijn een van de weinige merken waarin je zo'n ongeluk redelijk doorkomt.

[img:899:600]http://pic14.picturetrail.com/VOL524/17 ... 174523.jpg[/img]
[img:899:600]http://pic14.picturetrail.com/VOL524/17 ... 174509.jpg[/img]

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 09 feb 2007, 17:16

:shock:

Die kan wel een poetsbeurtje gebruiken. :wink:

Tom

Bericht door Tom » 09 feb 2007, 18:48

:shock: :shock:
die foto's heb je nog niet eerder geplaatst he?

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 09 feb 2007, 18:54

Ik ken ze wel.
Blijft impressive :shock:

Remy

Bericht door Remy » 09 feb 2007, 19:07

Godverdomme Rico. Wat een verhaal man. Serieus respect voor je dat je er zo nuchter over kan praten.

He snelleeddie hoe kom je nou weer achterstevoren op de autobahn? Je dacht ff driftje leggen? :lol:

Fasteddie

Bericht door Fasteddie » 09 feb 2007, 23:33

Uhhhh...met gladde zomer banden in de volle zon uit Amsterdam richting Munchen vertrekken...bij Koeln gaat het regenen...en voor Stuttgart gaat het sneeuwen.....
Kon niet meer van de snelweg af, omdat elke Tankstelle helemaal vol lag met sneeuw...toen moest ik tanken...en gleed zo een uitvoegstrook op...vrijwel schuin...in een poging "door te starten" om weer de Autobahn om te komen had ik helemaal geen grip meer en ging de auto glijden....GELUKKIG de berm in...en dus niet de Autobahn op !
De toegesnelde Autobahn Polizei ging helemaal uit hun dak toen ze mijn zomerbanden zagen....moest op de takelwagen en GELIJK nieuwe banden kopen...onder begeleiding van de Polizei...hahahaaa....die bloede Hollaender 8)

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 09 feb 2007, 23:53

Rico; heftig man, gelukkig geen verdere gevolgen.....................

Net rijbewijs, met de E30 320i van moeders op stap, die even mee wilde. Had gesneeuwd, zo`n 10 m van de deur draai ik de weg op............oeps een beetje glad...........................oeps boom.....................oeps knal........................oeps 5000 gulden schade...................oeps rode kop..................nee Ma, dat was niet de bedoeling.....................%&*(^)+(*&)&^&)

Net nieuw huisje in de binnenstad, Honda CRX VTEC voor de deur geparkeerd, oeps wat veel uitgaansvolk....................................oeps wat slaapt dat k.t..........................`s morgen boodschappen, vol goed moet naar de Honda, oeps wat hangt die spiegel raar...............oeps die andere ook.....................................oeps antenne ook raar knakje.....................oeps wat staat de auto scheef.........................oeps 3 lekke banden.............................oeps ik wil nooit meer in de binnenstad wonen........................

Met de 14 dagen oude E46 328i sedan vol goede moet van de zaak naar huis, oeps............een les auto voor me..................oeps een weg van rechts, in de verte komt er een auto aan, kan makkelijk denk ik nog,........................oeps lesauto zet hem waarachtig op de rem ( auto van rechts nog 100m weg of zo)..........................oeps knal boem, achter in zijn kont.......................%$(&(^%)&^_**_)+(........................oeps, ik wil nooit meer achter een lesauto rijden.......................

Tot zover mijn belevenissen..........................oeps, hoop dat het daar bij blijft.............................................

Plaats reactie