Gran Turismo 5
- Mr. Blue Eyes
Re: Gran Turismo 5
schijnt dat als je b-spec coureur ze carriere vol heb je ook "iets" krijgt....
mijne is 36 en heeft 256 races gewonnen maar die balk is nog laaaaang niet vol
PS is er ergens een lijstje met PSN ??
mijne is 36 en heeft 256 races gewonnen maar die balk is nog laaaaang niet vol
PS is er ergens een lijstje met PSN ??
-
Hunter
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 60&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;Mr. Blue Eyes schreef:PS is er ergens een lijstje met PSN ??
- Mari Oh Oh!
Zoals gezegd, de enige reden is easy cars(soms best bijzondere en dure wagens) en cash, voor de rest zie ik het meer als een last.indobesar schreef: Wat is interessant van/in de B-spec? Ik ziede lol er ook niet echt van in...
Msschien als het later via remote controle te spelen is...
Dan had ik liever meer eigen(a-spec) races gezien waarin je ook dezelfde wagens kon winnen zodat je b-spec volledig links kon laten liggen zonder jezelf te benadelen. Volgens mij had ik bijvoorbeeld de historic cup niet kunnen winnen zonder de Toyota 7 Race car die ik gewonnen heb bij b-spec like the wind(en dan heb je er al een behoorlijke carriere op zitten). Anders moet je een wagen van miljoenen(Toyota 7 is 4 of 5 als die al voorbijkomt bij de dealer) gaan kopen.
-
indobesar
- Auto: M3P, 130i
True. Die Toyo heb ik ook nodig, kwam ik achter. Een Camaro '68 RM, 450pk slicks soft, red je het niet mee....Mari Oh Oh! schreef:Zoals gezegd, de enige reden is easy cars(soms best bijzondere en dure wagens) en cash, voor de rest zie ik het meer als een last.indobesar schreef: Wat is interessant van/in de B-spec? Ik ziede lol er ook niet echt van in...
Dan had ik liever meer eigen(a-spec) races gezien waarin je ook dezelfde wagens kon winnen zodat je b-spec volledig links kon laten liggen zonder jezelf te benadelen. Volgens mij had ik bijvoorbeeld de historic cup niet kunnen winnen zonder de Toyota 7 Race car die ik gewonnen heb bij b-spec like the wind(en dan heb je er al een behoorlijke carriere op zitten). Anders moet je een wagen van miljoenen(Toyota 7 is 4 of 5 als die al voorbijkomt bij de dealer) gaan kopen.
Waar win je die 7 RC?
- Jurjen
- Auto: 987S / 955
Die Camaro kan het overigens wel mee hoor! Gewoon even oefenenindobesar schreef:True. Die Toyo heb ik ook nodig, kwam ik achter. Een Camaro '68 RM, 450pk slicks soft, red je het niet mee....Mari Oh Oh! schreef:Zoals gezegd, de enige reden is easy cars(soms best bijzondere en dure wagens) en cash, voor de rest zie ik het meer als een last.indobesar schreef: Wat is interessant van/in de B-spec? Ik ziede lol er ook niet echt van in...
Waar win je die 7 RC?
-
Hunter
B-Spec Extremeindobesar schreef:Waar win je die 7 RC?
Like The Wind - Toyota 7 Race Car '70 (S)
-
indobesar
@Jurjen, ik zal er eens een SC op zetten.
@Hunter, Like the wind in A-Spec nog niet eens gereden lol....
- Jurjen
- Auto: 987S / 955
Race package erop en wat tunen, dan is het te doen.indobesar schreef:@Jurjen, ik zal er eens een SC op zetten.
-
Hunter
Gewoon die Toyota even snel binnen slepen. Met deze wagen kan je ook de B-spec historic races winnen 
- WJ
Weer nieuwe Seasonal Events. $.$
- Mari Oh Oh!
Weer nieuwe Seasonal Events. xp.xpWJ schreef:Weer nieuwe Seasonal Events. $.$
- Alfistroel
Dan moet de kraamvisite maar wat krapper zitten, playseat gaat vanavond weer naar beneden, moet die vorige serie ook nog ff doen.Mari Oh Oh! schreef:Weer nieuwe Seasonal Events. xp.xpWJ schreef:Weer nieuwe Seasonal Events. $.$
-
Hunter
Gaat wederom nergens over. Ok, ze hebben het iets moeilijker gemaakt. Ipv in de 2e ronde, lig je nu in de 3e ronde als 1e.WJ schreef:Weer nieuwe Seasonal Events. $.$
Overigens verbaasde mij de wegligging van de Alfa 8C. Dat ding gaat alleen maar rechtdoor met gas der op
Verder rijden in een TVR Tuscan, DTM wagen, Peugeot 207 en de Schimmwagen
- Robin Hartog
Heeft er iemand nog een auto te leen om die vorige Seasonal Event te doen (die laatste voor 1,5 miljoen cr.)? Kan de credits en de XP wel gebruiken zeg maar...
-
Hunter
Ik weet niet meer welke auto dit moet zijn Robin, maar ik kan hem jou rond half 6 doorsturen! Geen probleem. 
- Mr. Blue Eyes
ik heb die VW net verkocht 
- Robin Hartog
Thnx! Het moet een JGTC of Super GT auto zijn. En klasgenootje haalde hem makkelijk met de Nissan Yellowhat GT-R bijv. (wel helemaal getuned)
Maar een vergelijkbare; thnx!
Waarmee hebben jullie trouwens like the wind bij a-spec extreme en dan Indy gehaald? Mij lukt hem niet met een 1230pk sterke Veyron. Die wil alleen maar rechtdoor. Ook met wat aanpassingen wil het niet..
Maar een vergelijkbare; thnx!
Waarmee hebben jullie trouwens like the wind bij a-spec extreme en dan Indy gehaald? Mij lukt hem niet met een 1230pk sterke Veyron. Die wil alleen maar rechtdoor. Ook met wat aanpassingen wil het niet..
- Mr. Blue Eyes
formula GT 
- Mari Oh Oh!
Met de Zonda R wil het ook al prima. Maar, inderdaad als je geld voor de FGT hebt(en dat zou met de seasonal events geen enkel probleem moeten zijn) zou ik die vooral halen.Mr. Blue Eyes schreef:formula GT
-
Hunter
Mazda Furai, Toyota Minolta racing car, Bentley Speed R8, Audi R8 racing car '02 of Formula GT iddRobin Hartog schreef:Waarmee hebben jullie trouwens like the wind bij a-spec extreme en dan Indy gehaald?
- Mr. Blue Eyes
Zonda R heb ik ook nog over , die had ik gekocht en later won ik er nog 1
- Robin Hartog
Ik ben nu aan het sparen voor de Formula GT idd. Ik heb alleen even die auto nodig voor die No. 4 Seasonal Event, dan levert me dat weer 1,5 miljoen op. Dan heb ik ongeveer 2 miljoen. Nog twee seasonal events winnen dus. Iemand die me nog een DTM auto wilt lenen? 
-
Hunter
lol... aangezien je maar 1 auto per dag kan sturen, zou ik morgen pas de DTM kunnen versturen.
Mercedes CLK
Ik zal je wel eerst de CLK versturen vandaag, want dan kan je ook bij de nieuwe seasonal events de laatste uitdaging halen. Is 2 miljoen waard
Heb je dus al 3,5 miljoen verdiend met de DTM wagen 
Mercedes CLK
Ik zal je wel eerst de CLK versturen vandaag, want dan kan je ook bij de nieuwe seasonal events de laatste uitdaging halen. Is 2 miljoen waard
Laatst gewijzigd door Hunter op 20 jan 2011, 14:43, 2 keer totaal gewijzigd.
-
indobesar
Nomad Diablo GT1 voldeed. Mag je lenen, als je haar wast en nieuwe sap geeft 
- Robin Hartog
Hehe, je bent geweldig Hunter.
@Indobesar: Zou helemaal super zijn, en dat komt uiteraard goed.
Edit: Thnx Hunter! Dus met de DTM wagen twee seasonal events en met die Nomad Diablo nog een seasonal event?
@Indobesar: Zou helemaal super zijn, en dat komt uiteraard goed.
Edit: Thnx Hunter! Dus met de DTM wagen twee seasonal events en met die Nomad Diablo nog een seasonal event?