APP verwijderd en weer opnieuw erop gezet was de truc. Nu maar hopen dat die krantenbezorger eens niet vergeet om op zaterdag het NRC handelsblad in de bus te gooien, want de klachtenservice online van NRC is crap. Niets werkt. Linkjes werken niet. Inloggen lukt niet. Morgenochtend eens even bellen, anders zet ik in Rotterdam een container met mijn nummer erop voor de deur.allen schreef:Vreemd, iig tot en met de krant van gisteren werkt de NRC Next gewoon goed hier.
Nieuwe hype; de iPAD
- Dennis Cavallino
Re: Nieuwe hype; de iPAD
-
Die telefoonshit van hun gaat echt nergens over. Ben je bijna 10 minuten aan de telefoon met een computer praten, is het eindresultaat dat er geen nabezorgservice is. Echt zonde van m'n tijd. :morecoffee:
- Michel P
allen schreef:Die telefoonshit van hun gaat echt nergens over. Ben je bijna 10 minuten aan de telefoon met een computer praten, is het eindresultaat dat er geen nabezorgservice is. Echt zonde van m'n tijd. :morecoffee:

Maar de krant kan alleen maar overleven op de tablet lijkt mij, dat bied comfort aan de lezer, en extra mogelijkheden voor de adverteerders.
Michel
-
Ik heb een abo vantage het vrijwel geheel ontbreken van advertenties Michel. Gelukkig krijg ik de krant in papiervorm en digitaal. Dus het is niet de grootste ramp als deze niet door de bus komt. Zal ook niet ontkennen dat het niet irritant is, omdat ik het liefst de krant op de ouderwetse manier lees.
- Maus335i
Nouja...
Steve Jobs weer ziek dus die beurskoers zal wel weer flink zakken: http://tweakers.net/nieuws/72045/steve- ... lemen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Steve Jobs weer ziek dus die beurskoers zal wel weer flink zakken: http://tweakers.net/nieuws/72045/steve- ... lemen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- 2000USA
Onlangs ook mijn Ipad 64GB 3G in gebruik genomen, en ook enkele accessoires erbij gekregen, maar ik ga daar er maar enkele van gebruiken denk ik:
- Apple case/sleeve: prima
- display stand, die zich om de rand klikt, en waarvoor de ipad dus uit de sleeve moet, onhandig
- Autolader naar usb met usb-naar-dock cable, maar in de Fiat heb ik al een losse USB-aansluiting, dus ook niet
- Screenprotector, ervaring is dat dit meer vlekken dan bescherming geeft?
Mbt deze laatste, wel/niet doen?
Verder zoek in een goede manier om draadloos mijn muziek van Ipod en ipad te streamen naar mijn homecinema set. Nu doe ik dit via 3,5" jackplug, wat tevens de enige aansluitmogelijkheid is voor mijn set.
Zou de Apple AirPort Express hier een oplossing zijn? Of zijn er makkelijkere/goedkopere manieren?
- display stand, die zich om de rand klikt, en waarvoor de ipad dus uit de sleeve moet, onhandig
- Autolader naar usb met usb-naar-dock cable, maar in de Fiat heb ik al een losse USB-aansluiting, dus ook niet
Verder zoek in een goede manier om draadloos mijn muziek van Ipod en ipad te streamen naar mijn homecinema set. Nu doe ik dit via 3,5" jackplug, wat tevens de enige aansluitmogelijkheid is voor mijn set.
Zou de Apple AirPort Express hier een oplossing zijn? Of zijn er makkelijkere/goedkopere manieren?
- MartijnGizmo
AirPort Expres werkt erg mooi, eventueel met AirTunes ook met je pc of laptop te gebruiken.
- Ahmed
Die vlekken krijg je, als je teveel van dat middeltje erop spuit en niet alles goed met de kaart eruit veegt.2000USA schreef:Onlangs ook mijn Ipad 64GB 3G in gebruik genomen, en ook enkele accessoires erbij gekregen, maar ik ga daar er maar enkele van gebruiken denk ik:
- 2000USA
Snap ik, gaat me er alleen om of het een noodzaak is, mooier wordt het er niet op namelijk, met zo'n plakker. Op de iPhone gebruik ik hem ook niet, bevalt prima.Ahmed schreef:Die vlekken krijg je, als je teveel van dat middeltje erop spuit en niet alles goed met de kaart eruit veegt.
Ik ben hoofdgebruiker, en de Mrs.. Voordat de kleine er actief mee wordt, is hij wel aan vervanging toe denk ik...
Wie van de iPad eigenaren gebruikt er een skin?
- Niels v D
Ik heb op m'n Iphone geen screenprotector, dat gaat nu 1,5 jaar goed zonder noemenswaardige krassen, draag hem altijd zonder hoes of troep in m'n broekzak waar ook nog regelmatig gereedschap of kleine troep bij zit. Een Ipad stop je niet in je broekzak neem ik aan, dus zal niet weten hoe je die zwaar kunt beschadigen.
-
Ik gebruik een sleeve met klep, geen skin. Hij kan prima vliegen, slecht landen. Scherm is onbeschadigd, behuizing niet.
- 2000USA
Mooi, zoals ik al dacht.
Ga ik die rommel terugbrengen en wat anders uitzoeken!
Ga ik die rommel terugbrengen en wat anders uitzoeken!
-
Vette vingers blijf ik wel een probleem vinden en valt andere mensen ook op. Thuis heb ik daar uiteraard een microvezeldoekje voor liggen, maar het staat zo lullig om die mee naar buiten te nemen 

- Paskal
- Auto: meerdere
Gebruik ook geen sleeve, maar ook zo'n hoes met klep. Na wat rondgezocht te hebben ben ik bij de case van Cyber Accoustics uitgekomen. Eenvoudig te bestellen via hun site in Amerika en binnen een paar dagen in huis
Heb de Ipad inmiddels zo'n 2 mnd en heb destijds gekozen voor de Case can Cyber Accoustics: http://www.youtube.com/watch?v=X3-pdkKgBMU" onclick="window.open(this.href);return false;
Ben er erg enthousiast over:
- makkelijk verwijderbare Ipad
- geen stofophoping zoals bij de Apple Ipad-case
- elastiekjes op de hoek zijn erg handig.
- zit kwalitatief goed in elkaar

Heb de Ipad inmiddels zo'n 2 mnd en heb destijds gekozen voor de Case can Cyber Accoustics: http://www.youtube.com/watch?v=X3-pdkKgBMU" onclick="window.open(this.href);return false;
Ben er erg enthousiast over:
- makkelijk verwijderbare Ipad
- geen stofophoping zoals bij de Apple Ipad-case
- elastiekjes op de hoek zijn erg handig.
- zit kwalitatief goed in elkaar
- MartijnGizmo
Ik ben een maand geleden gestopt met poetsen, scherm is nu compleet vettig en spiegelt veel minder bij daglicht...Ruben schreef:Vette vingers blijf ik wel een probleem vinden en valt andere mensen ook op. Thuis heb ik daar uiteraard een microvezeldoekje voor liggen, maar het staat zo lullig om die mee naar buiten te nemen

-
Dat houdt je op iedere touchscreen.
Overigens heb ik een originele Apple sleeve. Waar ik ook kijk, geen stofophoping...
Overigens heb ik een originele Apple sleeve. Waar ik ook kijk, geen stofophoping...

-
De iPhone 4 heeft wel iets van een coating.. daar heb je het veel minder als op een 3G.allen schreef:Dat houdt je op iedere touchscreen.
Op de iPad ook veel vingerafdrukken maar ik maak mij daar niet druk om. Je ziet het ook alleen als ie uit staat.
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Ik moet bekennen dat ik weinig tot geen last heb van vette/vieze vingerafdrukken op het scherm.
Ik heb er zelf een Zagg Shield opzitten en vind dit fantastisch.
Scherm reflecteerd minder, verschil in "soepelheid" is minimaal ( sterker, ik vind het nu zelfs prettiger ), maar vooral vlekken e.d. lijken veel minder op te vallen...
Verder zit m'n iPad niet meer in de Apple case, deze heb ik geruild met een collega die van zijn Belkin afwilde. iPad zit dus nu in een lederen Belkin cover en ook dit bevalt me best.
Persoonlijk vind ik het wel prettiger dat de iPad nu iets meer body heeft, verder vind ik de Apple case nou niet echt het toppunt van een stukje knap design.....
Pasgeleden m'n collectie uitgebreid met een 3GS 32GB iPhone, dus de familie groeit
( heb daarnaast ook nog een iPod Classic 160Gb... )
En nu keihard sparen voor een iMac
Ik heb er zelf een Zagg Shield opzitten en vind dit fantastisch.
Scherm reflecteerd minder, verschil in "soepelheid" is minimaal ( sterker, ik vind het nu zelfs prettiger ), maar vooral vlekken e.d. lijken veel minder op te vallen...
Verder zit m'n iPad niet meer in de Apple case, deze heb ik geruild met een collega die van zijn Belkin afwilde. iPad zit dus nu in een lederen Belkin cover en ook dit bevalt me best.
Persoonlijk vind ik het wel prettiger dat de iPad nu iets meer body heeft, verder vind ik de Apple case nou niet echt het toppunt van een stukje knap design.....

Pasgeleden m'n collectie uitgebreid met een 3GS 32GB iPhone, dus de familie groeit

( heb daarnaast ook nog een iPod Classic 160Gb... )
En nu keihard sparen voor een iMac

-
http://digitallife.nl/gadgets/18544--ap ... ad-2-.html'Apple stopt dual core GPU in iPhone 5 en iPad 2'
e Amerikaanse website AppleInsider zegt nieuwe details te hebben over de opvolger van de Apple's A4-chip. Deze A5-chip zal volgens de bronnen dual-core graphics naar de iPhone 5 en iPad 2 brengen.
In plaats van de single-core SHX535 GPU, die Apple sinds de iPhone 3GS gebruikt, zal de dual-core SGX543 ongeveer vier keer zoveel grafische kracht met zich mee brengen. Als de informatie van de bronnen klopt lijken ook recente geruchten over een upgrade van het Retina Display van de iPad ineens een stuk aannemelijker te worden.
Met een dual-core grafische processor zou een 1080p HDMI video-output ook zonder problemen de standaard kunnen worden, iets dat voornamelijk aantrekkelijk zal zijn voor Apple TV. Volgens de bronnen zal de nieuwe A5-chip ontworpen worden door Intrinsity en PA Semi, en zal Samsung weer voor de productie opdraaien.
FaceTime
Maar deze snelheidsboost zal niet alleen effect hebben op de scherpte van het Retina Display en de videokwaliteit, ook zullen games er namelijk aanzienlijk beter uit kunnen zien en zullen features als FaceTime een stuk soepeler lopen op een hoge kwaliteit. En aangezien er geruchten gaan dat de iPad 2 een front-facing camera krijgt is dit laatste natuurlijk geen overbodige luxe.
Het gaat hier vooralsnog natuurlijk om geruchten en voor duidelijkheid over de grafische chip in de nieuwe iPhone 5 en iPad 2 moeten we dus nog even geduld hebben tot deze apparaten officieel worden aangekondigd.
-
ik zit te wachten op 2!
-
Het is een van de vele geruchten maar als het waar is dan is het zeer verstandig
tegen die tijd de huidige iPad verkopen

tegen die tijd de huidige iPad verkopen

- JWD
Verkopen?
Ik heb al heel wat dingen op mijn lijstje staan wat ik met de oude kan doen.
1 daarvan is het monteren in-dash van de S55.
Let niet op de afschuwelijke USA tuning van de auto, 't gaat om de iPad 8) .
Ik heb al heel wat dingen op mijn lijstje staan wat ik met de oude kan doen.
1 daarvan is het monteren in-dash van de S55.
Let niet op de afschuwelijke USA tuning van de auto, 't gaat om de iPad 8) .
- Petrolhead Tom
Dat ziet er wel gaaf uit! Dan heb je wel de ultieme in car entertainment installatie!
-
Ghehe, apple krijgt het toch weer allemaal voor elkaar,
Alle freaks aan een nieuwe Ipad......
(Eigenlijk moet ik in die handel stappen, ze blijven toch allemaal kopen!
)
Alle freaks aan een nieuwe Ipad......
(Eigenlijk moet ik in die handel stappen, ze blijven toch allemaal kopen!