ben 21 jaar en van beroep automonteur.
ik rij in een BMW 325 Coupe uit 93
en ben bezig met een golf 1 cabrio waar ik een G60 motor in ga zetten
Hier een fototje van de bmw met de oude wielen
[img
hier een foto met ook oude wielen:
[img
de velgen die ik aan het klaarmaken ben voor de zomer:
[img
je kunt dus wel zeggen dat ik gek op velgen ben 8)
