Forum-runner en dergelijke Apps? Is dat wat voor DF?
- Downforce Hans
Re: Forum-runner en dergelijke Apps? Is dat wat voor DF?
Morgen mag ook.........
- Petrolhead Tom
Dat tapatalk ziet er wel goed uit!
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Voor nood en ontwenningsverschijnselen is die iPhone wel handig………………maar meestal tril ik dan al zo dat ik er toch geen ruk meer van kan lezen……………..
Kortom, ik kijk zo veel mogelijk op een groot scherm…………..mn het NSFW gebeuren uiteraard……

Kortom, ik kijk zo veel mogelijk op een groot scherm…………..mn het NSFW gebeuren uiteraard……

- Dennis Cavallino
Zowel op de ipad als iphone verspringen invulvelden op normale websites regelmatig, met apps heb je die ellende niet. Niet alle apps zijn ideaal trouwens, zo vind ik alle facebookapps tot nu toe vrij waardeloos. Vaak als ik ff op facebook ga (paar seconden per dag) dan open ik zowel de app als de volledige site, omdat ik dan de snelle updates heb van de app, maar de lijst van aan te raden 'vrienden' op de site. Toevoegen van vrienden gaat via de apps ook niet lekker. "add friend" is vaak pas klikbaar als je in iemands profiel gaat staan, maar dan kun je nog geen eigen boodschap meesturen bij de uitnodiging.