Ineens weet je het........je wordt vader!

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Erik dB

Re: Ineens weet je het........je wordt vader!

Bericht door Erik dB » 18 jan 2011, 08:40

Wat een gezeur allemaal met die dinky toys. Take it as a man, en schaf zoiets aan:

http://link.marktplaats.nl/409004992" onclick="window.open(this.href);return false;

(Ik ben nog steeds op zoek naar een reden voor mezelf om eens zo'n apparaat aan te schaffen. De MRB in Nederland is overigens niet 1 van die redenen :roll:. Ze lijken wel een lange adem te hebben: van de 9 LC 100s die te koop staan op marktplaats heeft deze het minst gelopen met 224k, maar als je 1 met 459k op het klokkie wil dan kan dat ook :playcar: ).

Elise

Bericht door Elise » 18 jan 2011, 09:18

Als je dan toch een LC wilt, neem dan zo'n bushcamper, heb je je eigen huis op wielen :mrgreen:
Heb zelf een jaar lang in zo'n ding door Australie getrokken :banaan: :df:

Advertentie : http://link.marktplaats.nl/318717797" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding

Afbeelding

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 18 jan 2011, 10:25

Niels v/d burgh schreef:
Niels schreef:Ach het is maar hoe graag je met de boodschappen op schoot zit :mrgreen: Ga met een kinderwagen langs een aantal dealers en je weet het.... De E46 heeft een kleinere kofferbak dan een Golf Variant, trust me :wink:
Waarom zou je in hemelsnaam met je kinderwagen naar de appie hein gaan, je kind kan in een maxi cosi en deze zet je lekker op de winkelwagen.
Kan de kinderwagen lekker thuis blijven.

Wat een gejeuzel we worden papa en mama en we moeten stationcar, net als de rest van je vrienden.

Lang leve de burgerlijkheid. :goodnight:
De stationcar was er al ik vond em alleen wat te klein :lol: Jammer dat andere mensen moeten beslissen hoe je je leven moet leiden terwijl je advies naar eigen inzicht en ervaring wil geven. Laat mij lekker burgelijk zijn met twee stationcars op de oprit en drie race motoren :twisted: in de garage :thumbup:

Martijn_bmw

Bericht door Martijn_bmw » 18 jan 2011, 14:28

Erik dB schreef:Wat een gezeur allemaal met die dinky toys. Take it as a man, en schaf zoiets aan:

http://link.marktplaats.nl/409004992" onclick="window.open(this.href);return false;

(Ik ben nog steeds op zoek naar een reden voor mezelf om eens zo'n apparaat aan te schaffen. De MRB in Nederland is overigens niet 1 van die redenen :roll:. Ze lijken wel een lange adem te hebben: van de 9 LC 100s die te koop staan op marktplaats heeft deze het minst gelopen met 224k, maar als je 1 met 459k op het klokkie wil dan kan dat ook :playcar: ).
idd gaaf zo'n ding :love: ik ben niet van de SUV's maar zo'n "echte" jeep vind ik wel heel gaaf 8)

Gijs Evo

Bericht door Gijs Evo » 01 apr 2011, 22:58

Is wat anders geworden, heb een Impreza plus(station) uit 2005 aangeschaft.

En het mooiste, hij mag 1500kg trekken.

Dus nu opzoek naar een ambulance dan kan ik mijn Evo vervoeren naar circuits enz.

Plaats reactie