omkatten
-
omkatten
http://www.vhtuning.be/
Een Belgisch bedrijf die professioneel je ''ouwe hok'' omkat naar het begeerlijke nieuwe model
996-997
oude boxer naar nieuwe boxer.
Persoonlijk vind ik het echt stupide. Spaar dan langer voor dat nieuwe model ipv te doen alsof.
Overigens zie je dat wel heel vaak in Belgie. BMW 316 met volledige M3 optiek. Focusjes in ST en RS optik en ondertussen een 90PK diesel. Het lijkt een soort trend te zijn.
Ik zou mezelf nooit zo voor de gek kunnen houden. Mijn BMW krijgt alleen een volledige M optiek als het een echte M is.
Hoe kijken jullie tegen bovenstaande aan?
Een Belgisch bedrijf die professioneel je ''ouwe hok'' omkat naar het begeerlijke nieuwe model
996-997
oude boxer naar nieuwe boxer.
Persoonlijk vind ik het echt stupide. Spaar dan langer voor dat nieuwe model ipv te doen alsof.
Overigens zie je dat wel heel vaak in Belgie. BMW 316 met volledige M3 optiek. Focusjes in ST en RS optik en ondertussen een 90PK diesel. Het lijkt een soort trend te zijn.
Ik zou mezelf nooit zo voor de gek kunnen houden. Mijn BMW krijgt alleen een volledige M optiek als het een echte M is.
Hoe kijken jullie tegen bovenstaande aan?
- Hielke
Re: omkatten
Belgen zijn gewoon erg fout. All show, no go. Huizen als kastelen, auto's waar hier de minister president jaloers op is, maar karrensporen om van hier naar daar te komen.hugo schreef: Hoe kijken jullie tegen bovenstaande aan?
-
-
Hielke schreef:Belgen zijn gewoon erg fout. Huizen als kastelen, auto's waar hier de minister president jaloers op is, maar karrensporen om van hier naar daar te komen.hugo schreef: Hoe kijken jullie tegen bovenstaande aan?
Dat heeft echt niks met het bedrijf te maken, man

-
Hielke schreef:Belgen zijn gewoon erg fout. All show, no go. Huizen als kastelen, auto's waar hier de minister president jaloers op is, maar karrensporen om van hier naar daar te komen.hugo schreef: Hoe kijken jullie tegen bovenstaande aan?
Hielke je zou willen dat je in belgie was opgevoed en naar school was gegaan.
Belgie kent nog vakmanschap, Belgie kent nog beleefdheid, Belgen hebben manieren.

- Hielke
Belgen lopen over van frustratie richting Hollanders (Friezen staan boven alle groepen). Als je een Belg vraagt waarom ze in 1830 voor de onafhankelijkheid van Nederland hebben gekozen dat is er niet eentje die een zinnig antwoord kan geven. Dat antwoord bestaat immers niet, of het zou zo moeten zijn dat hun praalgedrag niet met het Hollandse Calvinisme te verenigen was. Historisch hoort Vlaanderen gewoon bij Nederland en menig Belg die 's avonds nog op z'n knietjes ligt om de lieve heer te vragen die historische blunder terug te draaienRebel schreef:Hielke schreef:Belgen zijn gewoon erg fout. All show, no go. Huizen als kastelen, auto's waar hier de minister president jaloers op is, maar karrensporen om van hier naar daar te komen.hugo schreef: Hoe kijken jullie tegen bovenstaande aan?
Hielke je zou willen dat je in belgie was opgevoed en naar school was gegaan.
Belgie kent nog vakmanschap, Belgie kent nog beleefdheid, Belgen hebben manieren.

- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Niet mee eens Hylke. Ben goed bevriend met een Turnhouter en ik heb zelf wat Vlaamse kennissen, prima milde humorvolle mensen.(Dat ik uit een Rooms Katholiek milieu (niet kerkgaand overigens, alhoewel m'n GF ERG RK is) kom, werkte daar prima aan mee)Heb 2 jaar in Antwerpen gestudeerd of hoe je dat 'feestvieren' anders noemt: Geweldig!
Ontopic: Die SL ombouw: Wat een kutding.
Ontopic: Die SL ombouw: Wat een kutding.
-
Hielke schreef:
Belgen lopen over van frustratie richting Hollanders (Friezen staan boven alle groepen). Als je een Belg vraagt waarom ze in 1830 voor de onafhankelijkheid van Nederland hebben gekozen dat is er niet eentje die een zinnig antwoord kan geven. Dat antwoord bestaat immers niet, of het zou zo moeten zijn dat hun praalgedrag niet met het Hollandse Calvinisme te verenigen was. Historisch hoort Vlaanderen gewoon bij Nederland en menig Belg die 's avonds nog op z'n knietjes ligt om de lieve heer te vragen die historische blunder terug te draaien
Nou dan laat het me anders stellen, ik ben blij dat ik dichter bij Belgie woon en op zijn tijd kan genieten van de Belgische gastronomie, gastvrijheid en het prachtige landschap, dan dat ik boven de rivieren zou wonen en me zou moeten begeven tussen die koele en zakelijke robotten-gemeenschap, in een land dat platter is als een grammafoonplaat.
Wij noemen jullie niet voor niks kaaskoppen

On topic: Overigens die SL die is zo anti-belgisch als maar zijn kan...

- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Ik ben een echte Fries, maar in deze heeft Rob een goed punt.Rebel schreef:Hielke schreef:
Belgen lopen over van frustratie richting Hollanders (Friezen staan boven alle groepen). Als je een Belg vraagt waarom ze in 1830 voor de onafhankelijkheid van Nederland hebben gekozen dat is er niet eentje die een zinnig antwoord kan geven. Dat antwoord bestaat immers niet, of het zou zo moeten zijn dat hun praalgedrag niet met het Hollandse Calvinisme te verenigen was. Historisch hoort Vlaanderen gewoon bij Nederland en menig Belg die 's avonds nog op z'n knietjes ligt om de lieve heer te vragen die historische blunder terug te draaien
Nou dan laat het me anders stellen, ik ben blij dat ik dichter bij Belgie woon en op zijn tijd kan genieten van de Belgische gastronomie, gastvrijheid en het prachtige landschap, dan dat ik boven de rivieren zou wonen en me zou moeten begeven tussen die koele en zakelijke robotten-gemeenschap, in een land dat platter is als een grammafoonplaat.
Wij noemen jullie niet voor niks kaaskoppen![]()
On topic: Overigens die SL die is zo anti-belgisch als maar zijn kan...
Betr gas-vrijheid. 260 aantikken hier is nog een kouder kunstje hiero in 't hoge Noorden hoor. Lekker rustig.

-
- RVV
Belgen en Nederlanders komen net zoveel met elkaar overeen als Javanen en Brazilianen.
Enige overeenkomst is de taal.
Mag ze wel die Belgen, alleen weet je vaak niet of je ze bij de kop of bij kont hebt. Maar dat zal allles met de opstellingen van hun tov Nederlanders te maken hebben. Die in hun ogen (terecht) blaaskaken zijn.

Enige overeenkomst is de taal.
Mag ze wel die Belgen, alleen weet je vaak niet of je ze bij de kop of bij kont hebt. Maar dat zal allles met de opstellingen van hun tov Nederlanders te maken hebben. Die in hun ogen (terecht) blaaskaken zijn.
- Niels
- Auto: Prius+
Heeft met verzekering te maken. Betaal je naar vermogen en kost voor een beetje power bak ook een vermogen schijnt hethugo schreef:Overigens zie je dat wel heel vaak in Belgie. BMW 316 met volledige M3 optiek. Focusjes in ST en RS optik en ondertussen een 90PK diesel. Het lijkt een soort trend te zijn.

-
Niels schreef:Heeft met verzekering te maken. Betaal je naar vermogen en kost voor een beetje power bak ook een vermogen schijnt hethugo schreef:Overigens zie je dat wel heel vaak in Belgie. BMW 316 met volledige M3 optiek. Focusjes in ST en RS optik en ondertussen een 90PK diesel. Het lijkt een soort trend te zijn.
Dat klopt. Maar dan nog zou ik niet zo voor lul rijden