http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 43&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;Michel P schreef:@Erik dB,
Is er ook een topic van deze auto?
Michel
klassieker
- Erik dB
Re: klassieker
- Mathieu
964 Jubi
Dat is toch die Paarse met de dikke billen?
Ja, prachtig.
Dat is toch die Paarse met de dikke billen?
Ja, prachtig.
- Chris van S.
Ja daaag!! Tuurlijk zal de 964 niet zo snel meer zijn vergeleken met hedendaagse machines. Maar ik kan mij nog een +/- 5 minuten herrineren van een paar jaar geleden die van deur tot deur ging (JW). Mij kan je niet wijsmaken dat je dat zoveel sneller kan afleggen met je huidige tools.steve smith schreef:reed'm toen naast de 540i/6 en dan voelde de 964 wat lafjes. En nu voelt m'n 540i lafjes.....
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
voor mij graag de volgende:
Datsun 260Z

Skyline KPGC10

Ac Cobra Daytona

Datsun 260Z
Skyline KPGC10
Ac Cobra Daytona
-
LOL. Tegenwoordig heb ik iets meer verstand en doe ik minder gek op straatChris van S. schreef:Ja daaag!! Tuurlijk zal de 964 niet zo snel meer zijn vergeleken met hedendaagse machines. Maar ik kan mij nog een +/- 5 minuten herrineren van een paar jaar geleden die van deur tot deur ging (JW). Mij kan je niet wijsmaken dat je dat zoveel sneller kan afleggen met je huidige tools.steve smith schreef:reed'm toen naast de 540i/6 en dan voelde de 964 wat lafjes. En nu voelt m'n 540i lafjes.....

Cross country was de Targa absolute rap, maar de 540i nog een stuk rapper. Handicap van de 964 vond ik een 5-bak geared tot 280km/h icm met net aan 6500 toeren. En dus hele lange verhoudingen waarbij je regelmatig in een gat zat, terwijl het meer een middengebied motor dan een janker was. Met (bijvoorbeeld) de lichtere 156 die hetzelfde vermogen heeft icm met 6 versnellingen om een 30km lagere top te halen heb je dus een snellere auto, die minder veel makkelijker in z'n powerband te houden is. Die 11er was natuurlijk veel leuker qua handling en beleving maar ik blijf erbij dat er minimaal 300ps in dat platform had moeten zitten.
Ik zeg niet dat die auto langzaam is. Ik zeg dat die auto tegenwoordig niet zo indrukwekkend meer aanvoelt, en door een Golf R32 op z'n nummer gezet wordt. En daar vind ik de runningcosts te hoog voor, not enough smiles/€.
-
@ Nutkees: die Z is helemaal goed, alleen die vieze plastic schep moet ff vervangen worden door een BRE lip.
- duifjes.com
Ooit bijna zo'n ding gekocht.....k heb dr wat mee
- duifjes.com
- Sebring NL
Traction Avant wil ik graag nog eens!
en dan een E39 M5 aandrijflijn, kunnen de liefhebbers om lachen. Ook leuk, Supra MK2TT en dan een S38 erin doen omdat die 2JZ "zo veel stuk gaan en de delen zo duur zijn" Dan zal je ze horen hoor, de merkneukers
en dan een E39 M5 aandrijflijn, kunnen de liefhebbers om lachen. Ook leuk, Supra MK2TT en dan een S38 erin doen omdat die 2JZ "zo veel stuk gaan en de delen zo duur zijn" Dan zal je ze horen hoor, de merkneukers
- Sebring NL
OBRUT, is ook DDR-sprache voor OP ROTdaNpy schreef:Die vind ik ook écht vet.
Met "TURBO" in spiegelbeeld op de voorbumper zodat de voorganger konden lezen dat ze ff op moesten rotten!!
ook een leuke klassieker :
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Ik kan hier nu wel 'n aantal Gr B karren incl 288GTO/959/F40 en Sierra RS500, E30 M3, 190 2.5 16 etc opnoemen, maar hou 't bij eentje in dit draadje:
037 Stradale:

037 Stradale:
- Sebring NL
Ah. de Eeuwige Belofte.
Weinig auto;s hebben zoveel pech gehad als model als de 037
Weinig auto;s hebben zoveel pech gehad als model als de 037
- GTRene
oef...die ziet er wel heel fraai uit.Robin schreef:Ik kan hier nu wel 'n aantal Gr B karren incl 288GTO/959/F40 en Sierra RS500, E30 M3, 190 2.5 16 etc opnoemen, maar hou 't bij eentje in dit draadje:
037 Stradale:
maja die techniek

buiten dat prachtig

- Ferdi
- Auto: Pajero 3.2 Di-D
Een bekende van me heeft er zo eentje staan en geloof nog een aantal in onderdelen.duifjes.com schreef:
Ooit bijna zo'n ding gekocht.....k heb dr wat mee
Doel is om van allemaal 1 goede te maken, alleen duurt dat al een flinke tijd.
Dit zou ik trouwens nog wel een keer in de garage willen hebben.
Heb afgelopen jaar in zo'n ding meegereden en vond het in 1 woord fantastisch!

- GTRene
zo'n lancer 2000 Turbo heb ik ook gehad in 1989 1 uit 1982 zag ik net en Parelmoer wit metallic
, dikke fun voor destijds en ja ook een turbo gat nog.
echter ook een gat in de brandstoftank!! roest net iets boven de helft van de tank
de eerste keer dat ik hem voltankte meteen aan de beurt...
ik denk wat ruikt ie sterk naar benzine en als ie stilstond drup drup drup vrij snel
damn dacht ik, zonde van die benzine
dus besloten net zo lang te scheuren tot ie weer half vol was, ben toen de Nijverdalse bossen (daar woonde ik nog) in gegaan en tot aan hellendoorn overal dwars en scheuren door het bos (kon toen nog) man man wat gaaf

echter ook een gat in de brandstoftank!! roest net iets boven de helft van de tank

de eerste keer dat ik hem voltankte meteen aan de beurt...
ik denk wat ruikt ie sterk naar benzine en als ie stilstond drup drup drup vrij snel

damn dacht ik, zonde van die benzine

dus besloten net zo lang te scheuren tot ie weer half vol was, ben toen de Nijverdalse bossen (daar woonde ik nog) in gegaan en tot aan hellendoorn overal dwars en scheuren door het bos (kon toen nog) man man wat gaaf

- Topfuel
Wie kan het zich nog herinneren, back in 2005? Wat een sensationele auto was dit toen ter tijd... Volgens 'insiders' blijkt het zelfs voor de maatstaven van NU, nog steeds een fantastische auto om te rijden!

- Martijn_bmw
^^ idd in 2005 eens een stuk mee kunnen rijden, als ik daar nu aan denk krijg ik nogsteeds een smile op me gezicht

- Tristan
Ik zou eerder een 130i nemen dan een E46 M3. Goed onderstel, stuurt heerlijk en met een sperdiff. eronder enorm veel fun. En je heb lagere running kosten dan een M3.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Mee eens.Tristan schreef:Ik zou eerder een 130i nemen dan een E46 M3. Goed onderstel, stuurt heerlijk en met een sperdiff. eronder enorm veel fun. En je heb lagere running kosten dan een M3.
Klassieker van BMW. Heerlijk karretje.

- Dennis Cavallino
Zelfs een draadje over klassiekers munt uit in een 1-serie gefapperij. 
Wanneer wordt het weer mooi weer, dan kunnen Dutch en ik even wat Healey's uitproberen?

Wanneer wordt het weer mooi weer, dan kunnen Dutch en ik even wat Healey's uitproberen?

- Topfuel
Hehe ik heb dit draadje verpest met een cynische post...Dennis Cavallino schreef:Zelfs een draadje over klassiekers munt uit in een 1-serie gefapperij.
Hierbij mijn altime favourite....