kleine greep uit:
BMW E30 M3 DTM motor met 300pk!
BMW E30 M3 DTM sequentiele 6 versnellingsbak
BMW E30 M3 DTM diffrentieel
BMW E30 M3 DTM airbox
Drysump systeem
BMW E30 M3 DTM motor met 300pk!
BMW E30 M3 DTM sequentiele 6 versnellingsbak
BMW E30 M3 DTM diffrentieel
BMW E30 M3 DTM airbox
Drysump systeem
inderdaad, vind het zelfs een beetje zonde zulke mooie techniek in die donkie....Niels v/d burgh schreef:Inderdaad wat een techniek in deze Donkervoort, Eigenlijk is dit natuurlijk de perfecte techniek voor zo'n auto.
Persoonlijk denk ik dat zo'n blokje uit een Honda S2000 ook niet misstaat in een donkervoort achtige auto.
wjn schreef:Dit wordt ook een aardige sleeper. RS4 (B5) met V10 BiTurbo (uit de laatste RS6):
535d schreef:Zoiets heb ik in 1994 meegemaakt. Had een Carrera 2 toendertijd, cruisend 230-240 op de klok net over de grens bij Arnhem, hangt er opeens een Corsa A achter me, en seinen of ie er langs mocht?![]()
En ging er nog met een redelijke snelheid langs ookProbeerde hem bij te houden maar ging niet tot de 260-270?
Daarna ging ie wel rustig rijden, zal wel te heet geworden zijn of zo dat ding. Maar wat hadden die gasten schik die erin zaten.
Joy schreef:Best compact blok nog die V10. V6 zal wel een stuk korter zijn maar dit valt op het eerste zicht niet tegen.
Sjoerd MP BMW schreef:177 pk op ongeveer 600kg![]()
(...)
Fantastisch ding zo te zien, maar al die foto`s en geen een van onder de motorkap? We willen zien waar die power vandaan komt!Sjoerd MP BMW schreef:177 pk op ongeveer 600kg![]()
-Foto`s-
Peugeot 106 1.6 motor met een Subaru GT turbo. Intercooler zit voor onder het kenteken. Klik
HAMMERHEAD schreef:http://www.extreme-machines.nl/forum/vi ... 21&t=45712
volgens mij past dit project hier ook wel
Lekker kansloos. Die 16" T5 wieltjes zit 205/50 16 op, dus als dat wiel uberhaupt over de remmen heen past kun je er al vanuit gaan at het een net-niet auto is. Sleepers zonder remmen heb ik het niet zo op, die kunnen enkel ongecontroleerd rechtuit fikken.Erik K. schreef:Weet niet of deze al voorbij gekomen is?
Zeker zo'n mastodont ala 850steve smith schreef:16" ... wiel uberhaupt over de remmen heen past ...
Sleepers zonder remmen heb ik het niet zo op, die kunnen enkel ongecontroleerd rechtuit fikken.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 8 gasten