Gran Turismo 5

Alles over games. Hier kun je terecht met al je posts en vragen over sims als Assetto Corsa, Gran Turismo, Project CARS etc., maar ook voor niet-racegames.
Plaats reactie
indobesar
Auto: M3P, 130i

Re: Gran Turismo 5

Bericht door indobesar » 13 jan 2011, 21:20

WJ schreef:
indobesar schreef:Heb net een Lambo NOMAD Diablo GT1 gekocht. Wat een woest apparaat! :df:

Afbeelding
Gave wagen ja, erg gave foto zo ook! Jjammergenoeg een van de lelijkste renderingen in het spel is.. Hadden ze wel wat beter hun best op mogen doen. :(

Heb er net toevallig de laatste race van de nieuwe 'Seasonal Events' mee gedaan. :)

edit: en ook gelijk een Volvo C30 Polestar nagemaakt, straks even een foto maken. :mrgreen:
Klopt, grafisch idd erg zwak. Rijdt wel bruut. Ook ik heb daar de de laatste race Seasonal Event04 mee gereden.

Zit er aan te denken om alle rally-, JGTC-, DTM-auto's te verzamelen... :D Only insufficient funds lol

Macboy

Bericht door Macboy » 14 jan 2011, 00:17

Computer nachtje aan laten staan en je hebt zo 6 miljoen credits als je de youtube video ziet :)

Mari Oh Oh!

Bericht door Mari Oh Oh! » 14 jan 2011, 09:51

WJ schreef:
indobesar schreef:Heb net een Lambo NOMAD Diablo GT1 gekocht. Wat een woest apparaat! :df:

Afbeelding
Gave wagen ja, erg gave foto zo ook! Jjammergenoeg een van de lelijkste renderingen in het spel is.. Hadden ze wel wat beter hun best op mogen doen. :(

Heb er net toevallig de laatste race van de nieuwe 'Seasonal Events' mee gedaan. :)

edit: en ook gelijk een Volvo C30 Polestar nagemaakt, straks even een foto maken. :mrgreen:
Lol, ik heb hem nu ook voor het eerst uitgelaten. Ik had deze wagen aan het begin per ongeluk gekocht voor de Lambo challenge, waar je hem niet mocht gebruiken(zie paar pagina's terug). Kon hem ook niet meer verkopen(wel wegmieteren), dus toch maar gehouden. Had ik er in elk geval nog wat aan. :D

Ik heb alle nieuwe challenges in één keer gehaald behalve de Mi-EV(save the worst for last:)), maar dat zal ook geen probleem zijn. Ze lijken wel nog makkelijker dan de vorige na versoepeling van de regels. Met de C30 heb ik er Race Soft banden opgegooid en een turbo en lang voor het eind van lap2 lag ik al eerste. Bij de Golf Challenge een gok genomen en mijn MK1 GTI (wel volledig getuned), was ook erg goed te doen. Idioot dat je met 4 challenges van 10-12 minuten per keer zo even 300.000xp ophaalt, terwijl dat ca. 30x Like the wind is. Zelfs met de Indy 500, waar je toch wel even zoet mee bent, haal je maar de helft. Nou ja, ik ben nu level 29, nog 2 weken(is 2 nieuwe reeksen seasonal challenges) en ik mag me gaan bewijzen voor de x2010.

Oh ik heb ook een doodzonde begaan.

Ik heb een Formula GT voor een vriend gekloond :clap: .

Hunter

Bericht door Hunter » 14 jan 2011, 10:31

Blijft het in de B-spec / Endurance variant ook zo dat je iedere race 3 keer mag rijden, voordat je weer genoeg hebt voor het volgende level??? Hoogst irritant vind ik :?

Macboy

Bericht door Macboy » 14 jan 2011, 12:10

Bij deze een officiële oproep aan alle poetsers:

Willen de mensen die kunnen rijden gewoon eerst even alle gouden medailles halen ?

Ik weet dat je er niets aan hebt, maar alleen dan kan je het respect genieten dat je het spel beheerst. Er is nog bijna niemand die naast WJ een poging heeft gedaan.

Show me the candy ...

Mari Oh Oh!

Bericht door Mari Oh Oh! » 14 jan 2011, 12:52

Macboy schreef: Willen de mensen die kunnen rijden gewoon eerst even alle gouden medailles halen ?
For the love of god, WHY? Voor de epeen? Net zo useless als PSN Trophy's IMHO. Voor een leuke exclusieve auto wil ik soms nog een poging doen, maar xp en money wise is het (met level 29)gewoon een verkeerde investering van tijd. En plezier beleef ik er al helemaal niet aan. :) Prima als jij er wel plezier en/of genoegdoening uit haalt, maar dat geldt gewoon niet voor iedereen. Als het nou allemaal leuke wedstrijden waren van één of meer ronden was het een ander verhaal, maar 30x een remtest doen(o.a.) om goud te halen(en als je die niet haalt was de tijd besteed aan goud op de andere 9 ook vergeefs) is niet aan mij besteed.

Dan doe ik liever zoiets als de Vettel Challenge maar ja, daar mag ik nog 1 of 2 weken op wachten.

Robertdj

Bericht door Robertdj » 14 jan 2011, 13:00

Mwa, dan kan je het respect genieten dat je eindeloos een simpele opdracht kan perfectioneren. Ga jij maar lekker je medailles poetsen, gaan wij racen. :)

Laurens

Bericht door Laurens » 14 jan 2011, 13:29

Macboy schreef:Bij deze een officiële oproep aan alle poetsers:

Willen de mensen die kunnen rijden gewoon eerst even alle gouden medailles halen ?

Ik weet dat je er niets aan hebt, maar alleen dan kan je het respect genieten dat je het spel beheerst. Er is nog bijna niemand die naast WJ een poging heeft gedaan.

Show me the candy ...
Ben er al een keer aan begonnen om alles goud te halen, eerste 30 heb ik, nu de andere nog.... :bag:

Martin van der Zwaard

Bericht door Martin van der Zwaard » 14 jan 2011, 13:31

Ik ga echt niet proberen om bij de rijbewijzen alles goud te halen.
De races die ik gereden heb zijn wel allemaal goud op het moment. Probeer ook zelf te sparen en auto's te kopen en te winnen om zo het spel door te komen.

Ga niet om de haverklap wat lenen.

Heb dan van WJ de nashcar geleend (die dit weekend terug komt WJ :wink: ) maar voor de rest wil ik zoveel mogelijk zelf doen.

Mari Oh Oh!

Bericht door Mari Oh Oh! » 14 jan 2011, 14:00

Martin van der Zwaard schreef:Ik ga echt niet proberen om bij de rijbewijzen alles goud te halen.
De races die ik gereden heb zijn wel allemaal goud op het moment. Probeer ook zelf te sparen en auto's te kopen en te winnen om zo het spel door te komen.

Ga niet om de haverklap wat lenen.

Heb dan van WJ de nashcar geleend (die dit weekend terug komt WJ :wink: ) maar voor de rest wil ik zoveel mogelijk zelf doen.
Inderdaad. Ik haal meer voldoening uit races op goud. Ik heb wel bijna alle special events(en A-spec tot Endurance, die gaat nooit compleet worden) op goud. De enige die ik nog mis zijn volgens mij de 2 laagste AMG challenges en een paar van de Grand Tour. Misschien dat ik die ook nog eens ga doen. En inderdaad heb ik nog nooit wagens geleend, wel uitgeleend(en ook 'uitgeleend':)).

Gelukkig is het niet verboden een spel te spelen zoals jij dat wil. :)

Chris van S.

Bericht door Chris van S. » 14 jan 2011, 14:11

Kijk nog is op mijn profiel dan Ilja. Inmiddels ben ik verlost van alle bronzen medailles. En komt niet vanzelf natuurlijk. Dus er is wel iemand die een poging heeft gewaagd :wink:

Macboy

Bericht door Macboy » 14 jan 2011, 15:03

Jezus heren wat een bekrompen reacties. Beetje open deur allemaal. Natuurlijk speel je het spel zoals je zelf wil.

Het ging mij er alleen maar om dat het wel leuk zou zijn als mensen zouden proberen om goud te halen in de licenses. Dat is namelijk niet altijd een eitje, terwijl het halen van overal goud in A-spec net zo makkelijk is als een potje schijten op de plee: niet dat je er geen plezier aan kunt beleven, maar een echte prestatie kun je het toch bezwaarlijk noemen :)

En omdat het halen van goud in alle licenses wel iets moeilijker is, leek het mij wel leuk om dit zo voor te stellen, maar niet dus...

Martin van der Zwaard

Bericht door Martin van der Zwaard » 14 jan 2011, 15:13

Dan ga ik van het weekend eens een poging doen. Wil tenslotte niet buiten de groep vallen :nana:

Chris van S.

Bericht door Chris van S. » 14 jan 2011, 15:19

Ondanks dat het niks opleverd zie ik de licenties juist wel als een uitdaging. Afgelopen weekend heb ik jusit de moeite genomen om als eerste stap van mijn bronzen trophy's af te komen. Neem bijv de klassieker race met de Ferrari op Tokio. Heeft me best wel wat tijd gekost om uiteindelijk toch goud te halen. Toen ik eenmaal de snelheid had gevonden heb ik zo veel fun gehad. Uiteraard was ik blij toen ik goud kreeg, maar het was totaal niet vervelend om steeds over te moeten doen.

Alfistroel

Bericht door Alfistroel » 14 jan 2011, 17:26

Macboy schreef:Jezus heren wat een bekrompen reacties. Beetje open deur allemaal. Natuurlijk speel je het spel zoals je zelf wil.

Het ging mij er alleen maar om dat het wel leuk zou zijn als mensen zouden proberen om goud te halen in de licenses. Dat is namelijk niet altijd een eitje, terwijl het halen van overal goud in A-spec net zo makkelijk is als een potje schijten op de plee: niet dat je er geen plezier aan kunt beleven, maar een echte prestatie kun je het toch bezwaarlijk noemen :)

En omdat het halen van goud in alle licenses wel iets moeilijker is, leek het mij wel leuk om dit zo voor te stellen, maar niet dus...

Het is absoluut mijn doelstelling maar pas als ik de rest voor 80% gerealiseerd heb, heb in ieder geval alles in zilver wat soms al een beste prestatie is.

Maar top dat je alles goud hebt, Respect!

Erik dB

Bericht door Erik dB » 14 jan 2011, 17:30

Inderdaad respect! Ik ben een beetje verliefd op je nu :mrgreen:

Macboy

Bericht door Macboy » 14 jan 2011, 22:18

Ja nemen jullie me maar in de maling :)

Ik ga verder racen hehe

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 14 jan 2011, 23:24

Show me the candy ...
Met controller isndat een utopie. Neem bijv die slalom met die AE86 concept....

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 14 jan 2011, 23:48

Ik pak af en toe ook wat licenses mee, maar juist degene die ik het minst leuk vind heb ik bronze en dat is niet voor niks :D

Maar het komt allemaal vanzelf, heb ook nog een hoop auto's die ik graag wil hebben dus daarvoor ga ik liever racen :)

WJ

Bericht door WJ » 14 jan 2011, 23:56

Als je niet alles goud heb kan je gewoon niet rijden. :mrgreen: :P

*Hides* :bag: I kid I kid.

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 15 jan 2011, 00:06

WJ schreef:Als je niet alles goud heb kan je gewoon niet rijden. :mrgreen: :P

Oh dat zal best, ik heb daarentegen wel nog iets van een sociaal leven :lol:

Moet ik me nu indekken? :mrgreen:

Chris van S.

Bericht door Chris van S. » 15 jan 2011, 00:38

indobesar schreef:

Show me the candy ...
Met controller isndat een utopie. Neem bijv die slalom met die AE86 concept....
pfffff, die heb ik op zilver. Maar daar zal die denk ik lekker op blijven! Ik zie de fun niet in die K** oefening.

WJ

Bericht door WJ » 16 jan 2011, 15:26

Richardt. schreef:
WJ schreef:Als je niet alles goud heb kan je gewoon niet rijden. :mrgreen: :P

Oh dat zal best, ik heb daarentegen wel nog iets van een sociaal leven :lol:

Moet ik me nu indekken? :mrgreen:

Sorry, duurde even voordat ik kon reageren. Moest me een weg banen door al die gouden trofeeën die in de weg stonden. :mrgreen:

@Chris, die slalom met die AE86 Concept was idd zwaar irritant. Maar is eigenlijk de enige waar ik wel even mee bezig ben geweest.

@Arjan, ben je al klaar met de X2010? Ik zou zelf graag 9 uur Tsubaka willen gaan doen. En des te groter de voorsprong is, de langer kan ik pauze houden tussendoor. :wink:

ADV

Bericht door ADV » 16 jan 2011, 15:52

Je krijg hem vandaag terug! Moet nog 60.000 xp.. kan anders ook wel met F1 :)

Macboy

Bericht door Macboy » 17 jan 2011, 00:34

Kom nu voor het eerst beetje vast te zitten in het spel. Mijn B-spec rijders kunnen in expert de Monaco niet winnen in de history challenge met de toyota. Rest alles goud. In extreme kunnen de rijders de Nascar niet winnen en ook de american challenge niet. Heb de Cadillac geprobeerd met 972pk en ook de Corvette ZR1 race uitvoering van 385.000 credits. Geen van mijn 5 rijders is hiertoe in staat. Beste rijder heeft 20 punten.

Iemand tips ??

Plaats reactie