WJ schreef:indobesar schreef:Heb net een Lambo NOMAD Diablo GT1 gekocht. Wat een woest apparaat!

Gave wagen ja, erg gave foto zo ook! Jjammergenoeg een van de lelijkste renderingen in het spel is.. Hadden ze wel wat beter hun best op mogen doen.
Heb er net toevallig de laatste race van de nieuwe 'Seasonal Events' mee gedaan.
edit: en ook gelijk een Volvo C30 Polestar nagemaakt, straks even een foto maken.

Lol, ik heb hem nu ook voor het eerst uitgelaten. Ik had deze wagen aan het begin per ongeluk gekocht voor de Lambo challenge, waar je hem niet mocht gebruiken(zie paar pagina's terug). Kon hem ook niet meer verkopen(wel wegmieteren), dus toch maar gehouden. Had ik er in elk geval nog wat aan.
Ik heb alle nieuwe challenges in één keer gehaald behalve de Mi-EV(save the worst for last:)), maar dat zal ook geen probleem zijn. Ze lijken wel nog makkelijker dan de vorige na versoepeling van de regels. Met de C30 heb ik er Race Soft banden opgegooid en een turbo en lang voor het eind van lap2 lag ik al eerste. Bij de Golf Challenge een gok genomen en mijn MK1 GTI (wel volledig getuned), was ook erg goed te doen. Idioot dat je met 4 challenges van 10-12 minuten per keer zo even 300.000xp ophaalt, terwijl dat ca. 30x Like the wind is. Zelfs met de Indy 500, waar je toch wel even zoet mee bent, haal je maar de helft. Nou ja, ik ben nu level 29, nog 2 weken(is 2 nieuwe reeksen seasonal challenges) en ik
mag me gaan bewijzen voor de x2010.
Oh ik heb ook een doodzonde begaan.
Ik heb een Formula GT voor een vriend gekloond

.