Let even op wat de beste meneer aan onderhoud heeft gepleegd sinds de auto vanaf 180.000km uit de lease is gekomen.

ze zeggen ook dat hetw el kan echter dat je dan wel de zuurgraad? e.d. in de gaten moet houden van de olie, dus als je roest op je peilstok krijgt of zooi onder je olievuldop e.d. ben je al heel ver heenMartijn_bmw schreef:tja voor de kosten laat ik het ook niet zitten hoor
gewoon nieuwe olie+filtertje, interval resetten en als ie aangeeft dat het weer nodig is gewoon weer ff nieuwe er in![]()
maar er zijn zat verhalen dat het een stuk minder kan...
klopt mijn bougie's moeten elke 2de inspectie II vervangen worden dus om de 4 beurten waarbij een beurt ongeveer 25-30k km mee gaat totdat hij weer aangeeft nieuwe olie nodig te hebbenGTRene schreef:ze zeggen ook dat hetw el kan echter dat je dan wel de zuurgraad? e.d. in de gaten moet houden van de olie, dus als je roest op je peilstok krijgt of zooi onder je olievuldop e.d. ben je al heel ver heenMartijn_bmw schreef:tja voor de kosten laat ik het ook niet zitten hoor
gewoon nieuwe olie+filtertje, interval resetten en als ie aangeeft dat het weer nodig is gewoon weer ff nieuwe er in![]()
maar er zijn zat verhalen dat het een stuk minder kan...![]()
met huidige kwaliteits olien en motoren kan het ook minder, zie ook de verschillen bv in de jaren '70 dat ze in de onderhouds boekjes vermelden,
olie wissel om de 7.500km en sommige 10.000km...
terwijl der nu vaak staat iets van 20.000km en bv bougies (heel wat anders) zelfs 100.000km meegaan (bepaalde soorten)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast