Michel
Check de woonplaats van diegene boven je postRiceaux schreef:'t Lijkt me opzich wel gezellig, alleen geen idee hoe ik er moet komen.
Riceaux schreef:Ooh verrek helemaal niet gezien.![]()
@Arjan/Maurice: Kan ik misschien mee carpoolen?
Wordt wel een lange rit in dat trage hokduifjes.com schreef:Riceaux schreef:Ooh verrek helemaal niet gezien.![]()
@Arjan/Maurice: Kan ik misschien mee carpoolen?En als Maus gaat rijden heb je direct leuk ritje
Dat dan sowieso ja!duifjes.com schreef:Riceaux schreef:Ooh verrek helemaal niet gezien.![]()
@Arjan/Maurice: Kan ik misschien mee carpoolen?En als Maus gaat rijden heb je direct leuk ritje
Heb jij geen tijd om ff heen en weer te rijden dan?Downforce Hans schreef:Wordt wel een lange rit in dat trage hokduifjes.com schreef:Riceaux schreef:Ooh verrek helemaal niet gezien.![]()
Hhahahaa. Duifjes: " Meen je niet joh?!"partyondude schreef:Ik kan de 4e ook niet
Sja, ik zou er liever ook bij zijn, laatste keer was weer super gezellig, maar ik heb al wat staan de 4e...Metchu schreef:Jammer Bram, we zien je wel weer over 4 jaar! Hahaha
@ Mike, ja jonge we hadden al een mondelinge overeenkomst!
Metchu schreef:Jammer Bram, we zien je wel weer over 4 jaar! Hahaha
Dat heet prioriteiten stellen Bram :jenna:partyondude schreef:Sja, ik zou er liever ook bij zijn, laatste keer was weer super gezellig, maar ik heb al wat staan de 4e...Metchu schreef:Jammer Bram, we zien je wel weer over 4 jaar! Hahaha
Vertel eens wat nieuws Brampartyondude schreef:Ik kan de 4e ook niet
LOL...en als Bram wel kan komt bijna niemand :jenna:Michel P schreef:Heel misschien kom ik nog wel even buurten, zit overdag de hele dag in Eindhoven, als dat een beetje mee gaat vallen qua tijd en ik heb nog zin kom ik toch ff buurten, zeker nu Bram niet komt8)
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 2 gasten