Eigen auto pro: lagere kosten, 'gratis' trainingskm's
Eigen auto con: probleem bij schade of defect
Huur auto pro: bij defect direct vervangend vervoer, bij schade ligt racer niet in puin
Huur auto con: kosten
Wat zie ik nog over het hoofd?
Heb je een linkje naar de verzekeraar van je broertje?Tristan schreef:Lijkt mij ook gewoon het leukste om te doen in je MX-5, daar waar je straks ook de trackdays mee gaat rijden. Op die manier ga je de auto goed leren kennen.
http://www.autosportverzekering.nl" onclick="window.open(this.href);return false;RobS schreef:Heb je een linkje naar de verzekeraar van je broertje?Tristan schreef:Lijkt mij ook gewoon het leukste om te doen in je MX-5, daar waar je straks ook de trackdays mee gaat rijden. Op die manier ga je de auto goed leren kennen.
Domme vraag misschien, maar 595eu is alleen de huur van de auto zeker?RobS schreef:Het zou dan gaan om de ééndaagse cursus bij DRDA, ze bieden e30 325i's en Ibiza cupra's aan, beide voor 595€ per dag. De eigen auto zou inderdaad een MX-5 zijn. Ik ga me eens verdiepen in de circuitverzekering.
Ze adverteren in de nieuwsbrief met de DRDA cursus, dus dat zou heel vreemd zijnPeter Tunissen schreef: Let er trouwens wel even op als je wil gaan racen; er was vorig jaar nogal wat over te doen dat je met eendaagse cursussen (van Danny van Dongen bijv.) niet in de DNRT terecht kon; geen idee of dat inmiddels anders is.
Anders staat hier rechts van je nog wel een goed alternatief van Prodrive.
995€ voor de cursus van een hele dag.Richardt. schreef:Domme vraag misschien, maar 595eu is alleen de huur van de auto zeker?RobS schreef:Het zou dan gaan om de ééndaagse cursus bij DRDA, ze bieden e30 325i's en Ibiza cupra's aan, beide voor 595€ per dag. De eigen auto zou inderdaad een MX-5 zijn. Ik ga me eens verdiepen in de circuitverzekering.
Wat komt er nog bij voor de licentie zelf?
Zulke "akkefietjes" zullen je als bedrijf toch blijven achtervolgen ben ik bang voor........Downforce Hans schreef:Ja, ga jij het maar bij het betrouwbare Bleekemolen doen............zou wel f goed de auto checken.
+1Ben_968CS schreef:Ik heb gewoon mijn eigen (geprepareerde) 968 gebruikt. Er gaat niks boven je eigen auto wat mij betreft.
Ik betaalde in 2007 bij de RSZ trouwens iets van EUR 1,500 voor 3 (lange) zaterdagen in februari. Instructeurs waren oa. Tom Coronel, Jaap van Laagen, Jan Joris Verheul, Paul Vlasblom (niet normaal meer wat die voor een wagenbeheersing had), Menno "tussengas met remmen stelt niets voor" Kuus en wat minder bekende maar niet mindere goden. Erg veel plezier en lol gehad. Je moet wel van het Huub Vermeulen-cabaret houden (dat doe ik wel), anders wordt het vrij vermoeiend. Maar ik heb 3 absolute topzaterdagen gehad. De enterainment factor was minstens net zo groot als het serieus voor een licentie gaan.
Die HV cabaret was geweldig. Alleen in mijn groep zaten maar 2 mensen te lachen om Huub incl. myself!Ben_968CS schreef: Je moet wel van het Huub Vermeulen-cabaret houden (dat doe ik wel), anders wordt het vrij vermoeiend.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten