Koop de Z06 en een E36 coupe/sedan voor de wintersport ofzo.FerdiACS1 schreef:Ik ga zo door m'n knieën voor zo'n z06. V8/7liter/513 pk! Atmo. Rijd 1 op 2 ? Wooohaaa. En dat foeilijke lelijke jaren tachtig interieur, nog leuker. Alles, maar dan ook alles is gaaf aan een Z06. Volgens mij is dit nog een gave ook, met weinig kilometers. Dat maakt 'm ook weer verdacht, zal wel iets mee geweest zijn. Alleen het is een tweezitter ....
Dvh heeft wel gelijk
BMW 1 Serie M Coupé
- Robin Hartog
Re: 1 ///M Coupé
-
Tom
De Z06 kost 55k.Robin Hartog schreef: Koop de Z06 en een E36 coupe/sedan voor de wintersport ofzo.
Bij een ACS1 moet Ferdinand precies zo'n bedrag bijleggen (als ie 30k zou terugkrijgen) voor een 80k kostende 1M.
Ergo... onder de streep kost het evenveel om die Z06 erbij te kopen. Naast de ACS1
-
OnlineHielke
Mmmm, zou ook nog wel eens kunnen kloppenTom schreef:De Z06 kost 55k.Robin Hartog schreef: Koop de Z06 en een E36 coupe/sedan voor de wintersport ofzo.
Bij een ACS1 moet Ferdinand precies zo'n bedrag bijleggen (als ie 30k zou terugkrijgen) voor een 80k kostende 1M.
Ergo... onder de streep kost het evenveel om die Z06 erbij te kopen. Naast de ACS1
1M zal leuk zijn, maar een Z06 vreet 'm als tussendoortje.
- Robin Hartog
Hmm, da's wel een interessante berekening. Laten we een apart topic daarover openen en voor 50+ pagina's gaan discussiëren.Tom schreef:De Z06 kost 55k.Robin Hartog schreef: Koop de Z06 en een E36 coupe/sedan voor de wintersport ofzo.
- Sperdy
PotverdorieTom schreef:De Z06 kost 55k.Robin Hartog schreef: Koop de Z06 en een E36 coupe/sedan voor de wintersport ofzo.
-
Tom
Die inruilprijs is natuurlijk een gokje en n.a.v. de post van Tristan die er zo te horen iets beter zicht op heeft..
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 59#p705359" onclick="window.open(this.href);return false;
(niet dat ik je auto afzeik en em niet meer waard zou vinden.. mocht dat zo overkomen
)
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 59#p705359" onclick="window.open(this.href);return false;
(niet dat ik je auto afzeik en em niet meer waard zou vinden.. mocht dat zo overkomen
- dvh
Als je het zo stelt ben je natuurlijk gek als je een 1m koopt !FerdiACS1 schreef:PotverdorieTom schreef:De Z06 kost 55k.Robin Hartog schreef: Koop de Z06 en een E36 coupe/sedan voor de wintersport ofzo.
Ergo... onder de streep kost het evenveel om die Z06 erbij te kopen. Naast de ACS1![]()
- Sperdy
Lol. Tuurlijk niet Tom, tweede hands zijn auto's niet veel meer waard. Thats à fact of life. Ik reken ook met 30k, alles wat ik meer krijg is meegenomen.Tom schreef: http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 59#p705359" onclick="window.open(this.href);return false;
(niet dat ik je auto afzeik en em niet meer waard zou vinden.. mocht dat zo overkomen)
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Detroit Autoshow
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QnMIu3Yh ... r_embedded[/youtube]

En nog veul meeeeerrrrrrrrrrr
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=474483" onclick="window.open(this.href);return false;
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QnMIu3Yh ... r_embedded[/youtube]
En nog veul meeeeerrrrrrrrrrr
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=474483" onclick="window.open(this.href);return false;
- HansD
Die voorspoiler maakt het toch al appetijtelijke 1 voorkomen nog een hel stuk mooier
.
80K voor zo'n ding. Je moet er maar zin in hebben.
80K voor zo'n ding. Je moet er maar zin in hebben.
- dvh
Komt die bumper niet van http://www.autostyle.nl" onclick="window.open(this.href);return false; ?
- GTRene
vette foto in het groot

heeft de 135i trouwens ook die veerpoot brug? due verdwijnt onder het dash lijkt wel....zitie daaronder ook nog verbonden?
trouwens wel onmeunig veul slangetjes en kabel beschermers en leidingen en??
dit is ook wel vet...

heeft de 135i trouwens ook die veerpoot brug? due verdwijnt onder het dash lijkt wel....zitie daaronder ook nog verbonden?
trouwens wel onmeunig veul slangetjes en kabel beschermers en leidingen en??
dit is ook wel vet...
- Sperdy
Wat een dikke sloffen onder dat hok
- JP
Donkere velgen doen het goed, bij die kleur...

Photofop
Photofop
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ik ben geen liefhebber van donkere velgen, maar das niet verkeerd idd……………..
- Downforce Hans
Gemiddeld rij ik 1 op 8 en dat is alles door elkaar dus ook stukken 300.FerdiACS1 schreef:Ik ga zo door m'n knieën voor zo'n z06. V8/7liter/513 pk! Atmo. Rijd 1 op 2 ? Wooohaaa. En dat foeilijke lelijke jaren tachtig interieur, nog leuker. Alles, maar dan ook alles is gaaf aan een Z06. Volgens mij is dit nog een gave ook, met weinig kilometers. Dat maakt 'm ook weer verdacht, zal wel iets mee geweest zijn. Alleen het is een tweezitter ....
Dvh heeft wel gelijk
Op de rijksweg bij 150 gemiddeld 1op 14.
Mijn Subaru met 330 pk verbruikte vaak meer en 1 op 14 heb ik nooit met dat ding gehaald.
500 dollar voor een ander stuur met suède en carbon inserts en voor 400 dollar en middenconsole van carbon.
Voor weinig kan je dus het interieur wat helemaal niet zo`n drama is op pimpen.
Sterker, ik heb nog nooit iemand gehad die echt over zijn nek ging over het interieur.
Die z uit de advertentie is van een kennis geweest die er een f 430 bij heeft gekocht.
Voor zijn vrouw een beemer gekocht en de Z ingeruild.
De Corvette vond hij overigens een veel fijnere auto als daily, maar hij is autogek en moest ook eens een Ferrari hebben.
Ik zou hem met die km stand zo kopen.
- Downforce Hans
Zo is hij wel erg gaaf al vind ik hem recht van voren gezien niet mooi.......JP schreef:Donkere velgen doen het goed, bij die kleur...
Photofop
- GTRene
gaaf zo met die dkr anthraziet velgen
de remschijven kwijl ik ook wel van
ik heb maar 315mm voor (standaard M uit die tijd)
die Z06 zou ik ook wel kopen voor dat geld, das die zekers waard
mooi ding, interieur na smaak aan laten passen en lekker knallen Hans achterna in Germany
de remschijven kwijl ik ook wel van
die Z06 zou ik ook wel kopen voor dat geld, das die zekers waard
mooi ding, interieur na smaak aan laten passen en lekker knallen Hans achterna in Germany
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Tja leuk ding die 1//M.
Over die Z06, heb er alleen eens ingezeten en op 'n parkeerterrein goed gasgegeven('een donkerblauwe van een vage kennis van Andre en mij), gvd de wandplaten van de gebouwen eromheen flikkerden bijna naar beneden.
Dan vergeet je meteen dat interieur(ik wél iig) en voor de rest goed verhaal over dat ding Hans. Dat 1 op verhaal zal wel wat slechter zijn bij mij, maar ik begrijp dat zo'n 7 liter nooit gestresst)lees relatief laag in toeren' door 't leven /traffic gaat vandaar die prima waardes denk ik.
In z´n 6 bij 120kmh , hoeveel toeren maakt ie dan, weet je dat zo....die van mij in hoogste versnelling bij 120kmh= 1800 toeren, ook benzinemotor.
De verzekeringskosten en zakelijke bijtelling is ´n ander verhaal denk ik. Zou ´n prachtding voor erbij zijn. Dan vergeet ik alles onder een bijv 997GT3 zegmaar. Ook 1 van de laatste der Mohicanen zo´n Z06, 7 litros, dios mio. En sterker, m´n vrouw vind die dingen interessant, net als ´n Ford F150, al heeft ze ´nul´verstand van auto´s en boeit ´t haar gewoon niet zo.
OK terug naar de 1M die inderdaad op enorme sloffen staat.
Over die Z06, heb er alleen eens ingezeten en op 'n parkeerterrein goed gasgegeven('een donkerblauwe van een vage kennis van Andre en mij), gvd de wandplaten van de gebouwen eromheen flikkerden bijna naar beneden.
In z´n 6 bij 120kmh , hoeveel toeren maakt ie dan, weet je dat zo....die van mij in hoogste versnelling bij 120kmh= 1800 toeren, ook benzinemotor.
De verzekeringskosten en zakelijke bijtelling is ´n ander verhaal denk ik. Zou ´n prachtding voor erbij zijn. Dan vergeet ik alles onder een bijv 997GT3 zegmaar. Ook 1 van de laatste der Mohicanen zo´n Z06, 7 litros, dios mio. En sterker, m´n vrouw vind die dingen interessant, net als ´n Ford F150, al heeft ze ´nul´verstand van auto´s en boeit ´t haar gewoon niet zo.
- Michel P
Lijkt me duidelijk dat de Z06 zoals die voor die prijs te koop staat een no brainer is. Wat super vet ook de OZ velgenDownforce Hans schreef:Gemiddeld rij ik 1 op 8 en dat is alles door elkaar dus ook stukken 300.FerdiACS1 schreef:Ik ga zo door m'n knieën voor zo'n z06. V8/7liter/513 pk! Atmo. Rijd 1 op 2 ? Wooohaaa. En dat foeilijke lelijke jaren tachtig interieur, nog leuker. Alles, maar dan ook alles is gaaf aan een Z06. Volgens mij is dit nog een gave ook, met weinig kilometers. Dat maakt 'm ook weer verdacht, zal wel iets mee geweest zijn. Alleen het is een tweezitter ....
Dvh heeft wel gelijk
Op de rijksweg bij 150 gemiddeld 1op 14.
Mijn Subaru met 330 pk verbruikte vaak meer en 1 op 14 heb ik nooit met dat ding gehaald.
500 dollar voor een ander stuur met suède en carbon inserts en voor 400 dollar en middenconsole van carbon.
Voor weinig kan je dus het interieur wat helemaal niet zo`n drama is op pimpen.
Sterker, ik heb nog nooit iemand gehad die echt over zijn nek ging over het interieur.
Die z uit de advertentie is van een kennis geweest die er een f 430 bij heeft gekocht.
Voor zijn vrouw een beemer gekocht en de Z ingeruild.
De Corvette vond hij overigens een veel fijnere auto als daily, maar hij is autogek en moest ook eens een Ferrari hebben.
Ik zou hem met die km stand zo kopen.
Michel
- Arthur
- Auto: Nr.51
Wat is het bouwjaar eigenlijk, Ferdi?
FerdiACS1 schreef:Lol. Tuurlijk niet Tom, tweede hands zijn auto's niet veel meer waard. Thats à fact of life. Ik reken ook met 30k, alles wat ik meer krijg is meegenomen.Tom schreef: http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 59#p705359" onclick="window.open(this.href);return false;
(niet dat ik je auto afzeik en em niet meer waard zou vinden.. mocht dat zo overkomen)
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
In diezelfde blauwe Z06 heb ik eens meegereden. Very impressive.Robin schreef:Tja leuk ding die 1//M.
Over die Z06, heb er alleen eens ingezeten en op 'n parkeerterrein goed gasgegeven('een donkerblauwe van een vage kennis van Andre en mij), gvd de wandplaten van de gebouwen eromheen flikkerden bijna naar beneden.Dan vergeet je meteen dat interieur(ik wél iig) en voor de rest goed verhaal over dat ding Hans. Dat 1 op verhaal zal wel wat slechter zijn bij mij, maar ik begrijp dat zo'n 7 liter nooit gestresst)lees relatief laag in toeren' door 't leven /traffic gaat vandaar die prima waardes denk ik.
![]()
- Downforce Hans
Wanneer je 200 in zijn 6 rijd dan maakt hij 2500 toeren.Robin schreef:Tja leuk ding die 1//M.
Over die Z06, heb er alleen eens ingezeten en op 'n parkeerterrein goed gasgegeven('een donkerblauwe van een vage kennis van Andre en mij), gvd de wandplaten van de gebouwen eromheen flikkerden bijna naar beneden.Dan vergeet je meteen dat interieur(ik wél iig) en voor de rest goed verhaal over dat ding Hans. Dat 1 op verhaal zal wel wat slechter zijn bij mij, maar ik begrijp dat zo'n 7 liter nooit gestresst)lees relatief laag in toeren' door 't leven /traffic gaat vandaar die prima waardes denk ik.
![]()
100 in zijn zes is 1100 toeren en dan geeft de computer 5 liter op 100 km aan.(alleen rij je nooit 100
Maar inderdaad laten we het over de 1m hebben.
Vind het zo schuin van voren en van achteren gezien een bruut ding met die dikke wielen.
-
OnlineHielke
Nu alweer over de 1M?
Z06 is een echte sportauto, zovaak komt ie niet aan bod. We zitten dan in Porsche en Ferrari regionen. Er moet op z'n minst een serieuze poging worden gedaan om Ferdi in zo'n rocketship te lullen. En dan kan ie voor de centen de Schnitzer er ook nog bijhouden.
Ferdi, ben je erop uitgekeken dan verpats je 'm na een jaar weer. Schnitzer en Z06 samen schrijven in een jaar minder af dan een nieuwe 1M (nou ja, zal in ieder geval niet veel schelen).
Regel die proefrit. Hans belt de verkoper wel even om te zeggen dat het vertrouwd is.
Geen dank verder
Z06 is een echte sportauto, zovaak komt ie niet aan bod. We zitten dan in Porsche en Ferrari regionen. Er moet op z'n minst een serieuze poging worden gedaan om Ferdi in zo'n rocketship te lullen. En dan kan ie voor de centen de Schnitzer er ook nog bijhouden.
Ferdi, ben je erop uitgekeken dan verpats je 'm na een jaar weer. Schnitzer en Z06 samen schrijven in een jaar minder af dan een nieuwe 1M (nou ja, zal in ieder geval niet veel schelen).
Regel die proefrit. Hans belt de verkoper wel even om te zeggen dat het vertrouwd is.
Geen dank verder