Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Metchu

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Metchu » 11 jan 2011, 14:32

hahahaha idd :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Shakes

Bericht door Shakes » 11 jan 2011, 14:39

Precies heren, look, listen, observe and learn hoe het moet :) Whoei!

Erik335i

Bericht door Erik335i » 11 jan 2011, 15:20

één van de dingen waar ik me wel in kan vinden in het PVV programma. Dubbele nationaliteit, zwaar misdrijf?
----> Enkeltje naar huis.

Shakes

Bericht door Shakes » 11 jan 2011, 15:26

ja de PVV en dubbele nationaliteit. Solide ideeen daar hoor....

EG

Bericht door EG » 11 jan 2011, 16:25

Downforce Hans schreef:Dit kan niet serieus zijn.................. :roflol:
Hans je weet dondersgoed dat slechte reclame altijd langer blijft hangen dan goede reclame.

Ik ga het niet opzoeken maar na die bericht dat een "moslimwijk" in rep en roer was dat hier bepaalde reacties waren gegeven (niet door jou) over hoe schandalig het was etc. en dat Nederland werd overgenomen etc. Totdat Rutger een kijkje in die wijk had genomen.

Ik kom dan tot een conclusie, dat is gewoon zoveel mogelijk sensatie verzinnen om zoveel mogelijk kranten te verkopen, en toevallig sensatie wat de redactie van de Telegraaf zint. Oh ja dit was niet de laatste keer dat ze zoeits hadden geflikt:

Kijk eens hier:

http://correctie.wordpress.com/category ... telegraaf/" onclick="window.open(this.href);return false;

Als een ezel zich tweede keer aan een steen stoot kunnen we wel aannemen dat die ezel dat expres doet.

Zeer kwalijke zaak is dit. En ook over dit artikel was hier geschuimbekt, dit bedoel ik dus met "de publieke opinie kleuren" en met "onderbuikgevoelens" van de gewone man. Ik hoop dat iedereen dan begrijpt wat ik met die gekleurde media bedoel. Zodra het over Marokkanen gaat word alles buiten proporties opgeblazen zonder te kijken of de feiten wel kloppen, zoals je kan zien klopt er geen reet van de feiten.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 11 jan 2011, 16:29

http://www.nu.nl/binnenland/2420302/taa ... nhaat.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Het ging om deze jongeman:
http://www.dumpert.nl/mediabase/809791/ ... gast_.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Een reactie daar:
[Geen multicultureel nederland maar een mono-religie is het enige wat ze willen.

Je Verzint Het Niet | 29-01-10 | 20:15
soms heb ik dat idee ook, vreemd he.
:wink:

@EG, de link die jij plaatst lijkt mij een site met een redelijke tendens naar de linkerkant van de politiek.

Dus dat is niet al te neutraal, in hoeverre iemand/iets /websites überhaupt neutraal zijn, natuurlijk.

Ben zelf geen Telegraaf fan want ze zijn behoorlijk stemmingmakend. Maar als ik vaak jouw(EG) post lees, veelal vol vuur en pit contra PVV Wilders USA Israel etc , kan ik 't alleen maar met Hanz06 eens zijn jammergenoeg.

Ook zetten jouw posts(en de postings van mensen bij 'de buren') mij vaak aan 't denken en dan krijg ik door 'jullie ideeen' het gevoel, de volgende keer dan maar ECHT PVV te stemmen.(Nooit gedaan en zal ook wel niet, maar de beleving is er al)

Is dát wat jullie voor ogen hebben/hadden? Ik dacht 't niet he?

Maar ga voorál zo door.

EG

Bericht door EG » 11 jan 2011, 17:09

Robin schreef:http://www.nu.nl/binnenland/2420302/taa ... nhaat.html

http://www.dumpert.nl/mediabase/809791/ ... gast_.html" onclick="window.open(this.href);return false;

@EG, de link die jij plaatst lijkt mij een site met een redelijke tendens naar de linkerkant van de politiek.

Dus dat is niet al te neutraal, in hoeverre iemand/iets /websites überhaupt neutraal zijn, natuurlijk.

Ben zelf geen Telegraaf fan want ze zijn behoorlijk stemmingmakend. Maar als ik vaak jouw(EG) post lees, veelal vol vuur en pit contra PVV Wilders USA Israel etc , kan ik 't alleen maar met Hanz06 eens zijn jammergenoeg.

Ook zetten jouw posts(en de postings van mensen bij 'de buren') mij vaak aan 't denken en dan krijg ik door 'jullie ideeen' het gevoel, de volgende keer dan maar ECHT PVV te stemmen.(Nooit gedaan en zal ook wel niet, maar de beleving is er al)

Maar ga voorál zo door.
1. Heb ik ergens beweerd dat Marokkanen nooit Joden haten ofzo? Nu haal je een compleet verkeerd aspect bij. Dat ik ergens verdedig dat een artikel niet klopt betekent niet dat ik alle acties van Marokkanen goed praat Robin, ergens in jou grijze massa maak je steeds dezelfde fout. Het is niet "your with us or against us" ofzo hiero. Tuurlijk zijn er relschoppende Marokkanen en Jodenhaters bla bla. Wie zegt ergens dat ik dat verdedig, natuurlijk zitten die gewoon helemaal fout. Wat jij doet is een link laten zien met "kijk stoute Marokkaan, dus wat jij verteld is gelul".

2. Waar ben je het precies mee eens met Hans, ik heb het gevoel dat ik hier met onderbuikgevoelens te maken heb. Ik mag bashen wat ik wil, als je dat niet bevalt begin maar een site waar dat verboden is. Vrijheid van meningsuiting. Je steekt je eigen mening, vooral over Turkije nooit onder stoelen en banken Robin. Terwijl dat ook allemaal van "horen zeggen is".

3. Je zegt dat die artikel op een website zit die links is. Goed, maar zelf ben je met de rest van D-F er als de kippen bij om met pro-Israel sites te bewijzen dat de Mufti's Joden hebben uitgemoord etc. Als het volgens jou manier moet dan heb je vrij weinig objectieve sites en in iedereens ogen is objectief iets anders. Wat moet je dan anders? Met die Geenstijl link, die BEHOORLIJK rechts is heb ik al bewezen dat 1 artikel niet klopt in ieder geval. Want Geenstijl kan je echt geen links pro allochtonen site noemen.

4. Waardoor krijg jij in hemelsnaam een reden om de PVV te stemmen, knoop het volgende in je oren Robin: iedere discussie loopt gewoon hoog op. Dat is gewoon normaal, ik heb die hele oorlogen van FWD vs RWD en BMW vs de rest gezien. Chill out man, discussies lopen ALTIJD hoog op. Als we het allemaal eens waren reden we allemaal een Golf 6 110 pk TDi in Nederland. Begrijp je? Iedereen heeft een andere mening.

5. Als je graag de PVV wilt stemmen, moet je dat vooral doen. Als je denkt dat ze de oplossing hebben waarom niet? Ik zal er nooit op stemmen en ik hoef niet uit te leggen waarom he.

Robin

Bericht door Robin » 11 jan 2011, 17:13

Tja , dit was te verwachten.
:thumbup:
Robin schreef:Maar ga voorál zo door.

Eric H
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX

Bericht door Eric H » 11 jan 2011, 17:18

Shakes schreef:ja de PVV en dubbele nationaliteit. Solide ideeen daar hoor....
Idd......in de oppositie moesten kamerleden hun zetel of hun tweede paspoort inleveren, maar als "deel" van de regering wordt er geen probleem van gemaakt.

of zou dat komen omdat het deze keer ging om iemand die geen moslim was of kleurtje had :?

GTRene

Bericht door GTRene » 11 jan 2011, 17:24

Eric H schreef:
Idd......in de oppositie moesten kamerleden hun zetel of hun tweede paspoort inleveren, maar als "deel" van de regering wordt er geen probleem van gemaakt.

of zou dat komen omdat het deze keer ging om iemand die geen moslim was of kleurtje had :?
ik denk wellicht een EU member is?
hoe dan ook al die 2de paspoorten mogen en liever moeten weg :bignews:
duidelijk ? :mrgreen:
zet je onderdaan land maar in dat ene paspoort ala Turkse Nederlander of Marokkaanse Nederlander of Surinaamse Nederlander of wat ook, dan staat dat er in maar heb je gewoon 1 paspoort...is ook beter voor het milieu :angel: :roflol:

HansD

Bericht door HansD » 11 jan 2011, 17:35

Eric H schreef:
Het doel heiligt de middelen toch?

Net zoals bijv maar 1 breekpunt hebben voor de verkiezingen; de AOW leeftijd niet omhoog. Dat breekpunt heeft het toch bijna 12 uur na de verkiezingen volgehouden :lol: :goodnight:
of zou dat komen omdat het deze keer ging om iemand die geen moslim was of kleurtje had
Zou je denken? :wink: Zolang het maar blank en/of joods-christelijk is is het goed toch?

Michel P

Bericht door Michel P » 11 jan 2011, 17:47

Robin schreef:http://www.nu.nl/binnenland/2420302/taa ... nhaat.html

Een reactie daar:
[Geen multicultureel nederland maar een mono-religie is het enige wat ze willen.

Je Verzint Het Niet | 29-01-10 | 20:15
soms heb ik dat idee ook, vreemd he.
:wink:

Maar ga voorál zo door.
+1 op de laatste zin na......... :mrgreen:

Hij is al het downplayen van links over puinhoop die de multicul heeft veroorzaakt maar ff vergeten....... :mrgreen: naar goed links gebruik, is dat uiteraard een incident, doorlopen mensen, niks aan de hand, het is maar een enkeling............. bla bla bla bla..........

Michel

GTRene

Bericht door GTRene » 11 jan 2011, 17:48

:mrgreen:

Joost H.

Bericht door Joost H. » 11 jan 2011, 20:04

Kan die hier, of bij grappige plaatjes en filmpjes :lol:

Maus335i

Bericht door Maus335i » 12 jan 2011, 07:46

Joost kruipt ook onder zn steen vandaan :P Vroeg me al af waar je zat!

Robin

Queensland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 12 jan 2011, 09:28

GTRene

Bericht door GTRene » 12 jan 2011, 09:41

alsof het nog niet erg genoeg is... :lol:

Sebring NL

Bericht door Sebring NL » 12 jan 2011, 14:18

Iemand de tunesiers op het journaal gezien gisteren?

Behalve dan de luidkeels protesterende standaard-dame leken het me nogal geschikte vogels.

GTRene

Bericht door GTRene » 12 jan 2011, 15:12

Sebring NL schreef:Iemand de tunesiers op het journaal gezien gisteren?

Behalve dan de luidkeels protesterende standaard-dame leken het me nogal geschikte vogels.
nog niet gezien, wel gehoord.... zijn al veel doden...
zal het vandaag eens wat volgen :nerd:

Ahmed

Bericht door Ahmed » 12 jan 2011, 18:50

die schrijven geschiedenis tijdens deze dagen

Sebring NL

Bericht door Sebring NL » 12 jan 2011, 20:12

Ahmed schreef:

die schrijven geschiedenis tijdens deze dagen
Ja. Opvallend normale uitspraken van zo;n minister, en een soort stoffig kaal mannetje in de straat. Ik ben aangenaam verrast!

Ahmed

Bericht door Ahmed » 12 jan 2011, 20:49

Heb nog nooit een minister zo zien mompelen en angstig om zich heen kijkend. Tunesie, het land dat als het meest verwesterd werd gezien in Noord-Afrika en dan dit...... rest van de Arabische leiders hebben slapeloze nachten. Extra belastingen in Libie zijn opeens van tafel geveegd.

Sebring NL

Bericht door Sebring NL » 12 jan 2011, 20:51

Ja.

Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.

Ze lijken me idd vrij internationaal ingesteld, hoewel je van zo'n klaagmadam (klagen klinkt het lelijks in een arabische taal, en in het Pools ((als je zo'n trainingsbroek dragende 27 jarige poolse dame met het lichaam van een meisje van 14 tegen haar blockhead-vriend hoort klagen dat ie alleen maar bier en pizza's op de rolband van de AH legt, je verstaat het niet, maar je hebt automatisch medelijden met Blockhead)) niet direct medelijden krijgt , dus dat kan een eenzijdig beeld geven.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 12 jan 2011, 21:09

Afbeelding

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 13 jan 2011, 07:52

Kom allemaal maar binnen hoor..............

http://www.telegraaf.nl/binnenland/8722 ... html?p=3,1" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie