lancia hobbyist
-
lancia hobbyist
Bij deze stel ik mij even voor
Lancia liefhebber eigenlijk alle lancia's van voor 1995
Rijdt zelf een lancia thema turbo van 1992 en deze wordt totaal gerestaureerd.
Binnen kort foto's van mijn bella.
Na het restaureren is zij niet meer standaard
Zo zal het interieur totaal recaro zijn electrisch bedienbare voorstoelen uit bv een audi a8 (ergomed)de achterbank zal vervangen worden voor 2x recaro dit alles volledig opnieuw bekleden in leer met alcantara
zwart leer donker blauw alcantara.
lx dasch met lx deurpanelen carputer en een dikke geluids instal die mooi weggewerkt wordt.
subtile spoiler op de achterklep
subtile lip onder de voor en achter bumper (EN HET WORDT GEEN SJONNIE AUTO MAAR EEN LANCIA WAARDIG DESIGN)
17"velgen met 225x35
4x verstelbare koni's geel
gechipt en loopt super
technisch 1000% carroserie 75%
De bella is nu bordeauxrood maar wordt bleu lord (dit is donker blauw)
Alles behalve de recaro's zijn al aanwezig een loods waar ik kan werken is er ook alleen nog even wachten op wat warmer weer.
Voor wie bekend is met het bekleden van het bankstel ,,,ik hou mij aanbevolen voor ideeen!!!!
Zoals geschreven binnenkort foto's
oja ik ben 50
Lancia liefhebber eigenlijk alle lancia's van voor 1995
Rijdt zelf een lancia thema turbo van 1992 en deze wordt totaal gerestaureerd.
Binnen kort foto's van mijn bella.
Na het restaureren is zij niet meer standaard
Zo zal het interieur totaal recaro zijn electrisch bedienbare voorstoelen uit bv een audi a8 (ergomed)de achterbank zal vervangen worden voor 2x recaro dit alles volledig opnieuw bekleden in leer met alcantara
zwart leer donker blauw alcantara.
lx dasch met lx deurpanelen carputer en een dikke geluids instal die mooi weggewerkt wordt.
subtile spoiler op de achterklep
subtile lip onder de voor en achter bumper (EN HET WORDT GEEN SJONNIE AUTO MAAR EEN LANCIA WAARDIG DESIGN)
17"velgen met 225x35
4x verstelbare koni's geel
gechipt en loopt super
technisch 1000% carroserie 75%
De bella is nu bordeauxrood maar wordt bleu lord (dit is donker blauw)
Alles behalve de recaro's zijn al aanwezig een loods waar ik kan werken is er ook alleen nog even wachten op wat warmer weer.
Voor wie bekend is met het bekleden van het bankstel ,,,ik hou mij aanbevolen voor ideeen!!!!
Zoals geschreven binnenkort foto's
oja ik ben 50
-
Re: lancia hobbyist
Welkom!
Lancia is áltijd goed
Is trouwens toch een 8 klepper 2.0 toerbo in de thema toch?
Lancia is áltijd goed

- RJay
Bleu Lord, kleur ook erg gewild op de alfa 155. Mooie kleur, zal 'm goed staan.
Welke velgen ben je van plan er onder te zetten? Onze alfa staat op 225/35/17 met OZ Supertourismo's
Welkom!
Welke velgen ben je van plan er onder te zetten? Onze alfa staat op 225/35/17 met OZ Supertourismo's

Welkom!
-
FrankS schreef:Welkom!
Lancia is áltijd goed
NEEEEE!!!!!!!!! gelukkig niet
Het is het laatste type turbo met volgens het boekje 205 pktjes
-
Ik hoop ongeveer dezelfde als op de 832 maar dan in 17inchRJay schreef:Bleu Lord, kleur ook erg gewild op de alfa 155. Mooie kleur, zal 'm goed staan.
Welke velgen ben je van plan er onder te zetten? Onze alfa staat op 225/35/17 met OZ Supertourismo's![]()
Welkom!
de bekende borbet A
Staat toch het mooiste en in 17inch super dik
-
lanciathema schreef:FrankS schreef:Welkom!
Lancia is áltijd goed
NEEEEE!!!!!!!!! gelukkig niet
Het is het laatste type turbo met volgens het boekje 205 pktjes
hahaha nouja had gekund

Wel je nokkenassen in de gaten houden

-
Nou je zegt daar wat,maar daar had ik wat op gevonden
Als zij af is zit er ook een elektrische olie pomp op die (wagen wordt dan nog maar weinig gebruikt)iedere keer als je wilt starten ,je de mogelijkheid geeft om ff zonder de startmotor de olie rond te pompen.
Maarrre heb je ervaring
Als zij af is zit er ook een elektrische olie pomp op die (wagen wordt dan nog maar weinig gebruikt)iedere keer als je wilt starten ,je de mogelijkheid geeft om ff zonder de startmotor de olie rond te pompen.
Maarrre heb je ervaring
- RJay
Lamprediblokjes houden van nokkenstokjes, is bekend ja.
Jij hebt vast wel zo'n mooie plaat over je bougiekabels waar "LANCIA" op staat?
Jij hebt vast wel zo'n mooie plaat over je bougiekabels waar "LANCIA" op staat?
-
ja ja die heb ik en wat heb jij daar zitten liggen geplakt of gefreubeld
- RJay
Hier dus volgens mij iets van Turbo ofzo, weet iig wel dat we ooit bedacht hebben dat we daar zo'n "lancia" plaatje wilden hebben.....
Edit: Ja, turbo 16v. Op 't kleppendeksel staat Alfa Romeo, dus leek 't ons wel leuk om bij de bougies dan "Lancia" te hebben staan :banaan:
Edit: Ja, turbo 16v. Op 't kleppendeksel staat Alfa Romeo, dus leek 't ons wel leuk om bij de bougies dan "Lancia" te hebben staan :banaan:
-
Okay geen lancia dus
Mijn eerste thema was een 2.0 16v vis
daarna de overstap op een alfa 164 2.0 kwa mobiel heel erg fijn maar de lancia is in alles net ff veel beter.Tot dat ik de 164 turbo v6 ging rijden super blok en wat een heerlijk geluid.
Messchien eens zo'n blok in een thema bouwen.
De thema is echt mijn kind en wil er in de toekomst 3 hebben(droom maar lekker zegt mijn vrouwtje)
de turbo die ik nu heb ,dev6 ,en de 8.32als het mag.
En eigenlijk de v6 maar dan met de turbo v6 van alfa derin.(ik droom alweer vooral van de sound)
Welke alfa heb je (fotootje)
Mijn lancia staat op http://www.lanciathema.nl" onclick="window.open(this.href);return false; kijk bij liefhebber of klussen aan mijn turbo.
Mijn eerste thema was een 2.0 16v vis
daarna de overstap op een alfa 164 2.0 kwa mobiel heel erg fijn maar de lancia is in alles net ff veel beter.Tot dat ik de 164 turbo v6 ging rijden super blok en wat een heerlijk geluid.
Messchien eens zo'n blok in een thema bouwen.
De thema is echt mijn kind en wil er in de toekomst 3 hebben(droom maar lekker zegt mijn vrouwtje)
de turbo die ik nu heb ,dev6 ,en de 8.32als het mag.
En eigenlijk de v6 maar dan met de turbo v6 van alfa derin.(ik droom alweer vooral van de sound)

Welke alfa heb je (fotootje)
Mijn lancia staat op http://www.lanciathema.nl" onclick="window.open(this.href);return false; kijk bij liefhebber of klussen aan mijn turbo.
- RJay
Een 155 q4, erg fijne mobiel, alleen staat hij nu stil omdat een onkundig garagist de kop verprutst heeft en we geen tijd hebben dat te laten fixen. Oja, en hij moet opnieuw gespoten, daar ze een lichte aanvaring met de vangrail heeft gehad......... We(pa en ik) zijn er alleen nog niet uit welke kleur, daar hij 'n gele heel erg mooi vind ( en dan modena-geel) en ik het liefst de originele kleur behou, rosso 130.
Maar omdat het raceseizoen er aan komt gaat de racewagen even voor, als daily rijden we toch allebei een oude panda.

Oja, en er was/ is ook nog een verhuizing gaande. Dus weinig tied veur den Alfa.
Ken wel iemand die dat v6t blok in een 155 heeft gelepeld, die had daarna moeite dat blok goed aan de praat te krijgen. Bezint eer ge begint!
Maar dat het een mooi blok is ben ik helemaal met je eens.