Nederland gaat naar de haaien
-
Tom
Re: Nederland gaat naar de haaien
4 agenten maar? Knap.
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Exact wat hun 'meerdere' Welten ook al zei vorige week ofzo...RVV schreef:De Amsterdamse politie was er in een reactie gisteren kort over. "Wij zijn er om de wet te handhaven en deze man heeft geen vergunning. Punt uit."
Mongolen.
- Michel P
Lekker makelijk scoren.......... scootertuig mag niet van moeder de vrouw......... en dan vinden ze het gek dat er weinig respect is voor de gemiddelde agent en lamlul Welten......Robin schreef:Exact wat hun 'meerdere' Welten ook al zei vorige week ofzo...RVV schreef:De Amsterdamse politie was er in een reactie gisteren kort over. "Wij zijn er om de wet te handhaven en deze man heeft geen vergunning. Punt uit."
![]()
Mongolen.
Michel
- Downforce Hans
Ik kan me nog een begrafenis van een Hells Angel voor de geest halen.......
Een paar honderd man die zonder helm door de stad aan het tuffen waren, maar toen zag je die wetsdienaren niet.
Wat op zich natuurlijk vreemd is want per slot van rekening zijn de Angels geen criminele organisatie maar een motorclubje waar niks van te vrezen is.
Een paar honderd man die zonder helm door de stad aan het tuffen waren, maar toen zag je die wetsdienaren niet.
Wat op zich natuurlijk vreemd is want per slot van rekening zijn de Angels geen criminele organisatie maar een motorclubje waar niks van te vrezen is.
- RVV
De vraag is: Zo'n mes?

of zo'n mes?

of zo'n mes?
- Hielke
Bij deze berichten denk ik weer "wat wil die Telegraaf nou weer". Ze propageren orde, netheid, en de naleving van normen en waarden maar voor de grachtengordel moet weer een uitzondering gemaakt worden.
Verderop op de webpagina staat dan een stuk over de linkse knuffelaar hoofdcommissaris Welten die er eigen regels en wetten op probeertna te houden. Dat is volgens de telegraaf dan weer van de pot gerukt en Welten moet verkassen.
Zo werkt het niet. Als Den Haag regels maakt die voor het hele land gelden dan gelden zeook voor Amsterdam. Juist voor Amsterdam geldt dat het aldaar geldende gedoogbeleid gebroken moet worden.
Als een straatmuzikant een vergunning moet hebben om op straat te spelen, laat 'm die dan aanvragen. Misschien speelt ie voor geen meter, is irritant aanwezig en krijgt ie daarom geen vergunning.
Verderop op de webpagina staat dan een stuk over de linkse knuffelaar hoofdcommissaris Welten die er eigen regels en wetten op probeertna te houden. Dat is volgens de telegraaf dan weer van de pot gerukt en Welten moet verkassen.
Zo werkt het niet. Als Den Haag regels maakt die voor het hele land gelden dan gelden zeook voor Amsterdam. Juist voor Amsterdam geldt dat het aldaar geldende gedoogbeleid gebroken moet worden.
Als een straatmuzikant een vergunning moet hebben om op straat te spelen, laat 'm die dan aanvragen. Misschien speelt ie voor geen meter, is irritant aanwezig en krijgt ie daarom geen vergunning.
- Downforce Hans
Ik ben het wel met je eens, maar die vent stond daar al 20 jaar...........en vier agenten 
- Hielke
De Telegraaf en suggestieve berichtgeving, a marriage made in hell. Die muzikant zal de makkelijkste niet geweest zijn, daar zetten ze anders nooit vier man op. Van hetzelfde soort als die assielzoekers die met behulp van een leger knuffelaars 20 jaar illegaal in het land weten te verblijven. En zodra er iets gebeurt pakken ze als eerste hun adresboekje met daarin de telefoonnummers van de media erbij.Downforce Hans schreef:Ik ben het wel met je eens, maar die vent stond daar al 20 jaar...........en vier agenten
Tijd van gedogen moet voorbIj zijn. Hashbeleid heeft er toe geleid dat 90% van de business in handen van de georganiseerde criminaliteit is. Nu doorpakken.
- RVV
Precies die straatmuzikanten behoren ook tot de georganiseerde criminalteit
Verder ben ik het wel met Hielke eens, straatmuzikanten kunnen uiterst irritant zijn. Proberen ook altijd met van die trouwe hondeogen je kids in te pakken, zodat jij zowat een schuldgevoel krijgt als je niet een paar stuivers wilt geven.
Maar ik geloof niet dat deze man nou zo'n groot probleem opleverde. Het zijn de dorpsgekken van de grote stad. Hoort er ook gewoon bij. Dat ze die man met 4 agenten oppakken slaat werkelijk nergens op en geeft een grote lafheid weer van de Amsterdamse politie. Ze hadden hem gewoon per plekke een bekeuring kunnen geven. Daarvoor is mee naar het bureau:
Verder ben ik het wel met Hielke eens, straatmuzikanten kunnen uiterst irritant zijn. Proberen ook altijd met van die trouwe hondeogen je kids in te pakken, zodat jij zowat een schuldgevoel krijgt als je niet een paar stuivers wilt geven.
Maar ik geloof niet dat deze man nou zo'n groot probleem opleverde. Het zijn de dorpsgekken van de grote stad. Hoort er ook gewoon bij. Dat ze die man met 4 agenten oppakken slaat werkelijk nergens op en geeft een grote lafheid weer van de Amsterdamse politie. Ze hadden hem gewoon per plekke een bekeuring kunnen geven. Daarvoor is mee naar het bureau:
Echt te zot voor woorden."Ik ben daar gefotografeerd en gefouilleerd. Ik moest kleding uittrekken. Ze hebben mijn papieren onderzocht en twee uur lang hebben ze me ondervraagd", zegt de muzikant.
-
Metchu
telegraaf neem ik al een hele tijd niet serieus meer...
hypocriete slechte krant, die helaas door de meeste Nederlanders gelezen wordt
hypocriete slechte krant, die helaas door de meeste Nederlanders gelezen wordt
-
EG
Waarom zegt iets mij dat de Telegraaf een groot deel van het verhaal heeft opgeblazen?
Ik geloof het niet. PUNT.
Of moet ik weer oude koeien uit de sloot halen, want de Telegraaf staat erom bekend hun research goed te doen *PROEST*.
Telegraaf is voor mij erger dan kranten als Prive. Want wat de Prive bericht is nog waar, bij de Telegraaf klopt het gewoon niet.
Iets zegt mij dat die straatmuzikant wel iets meer op zijn kerfstok heeft. Als dat niet zo is, jammer maar voor mij is de Telegraaf schuldig totdat het tegendeel is bewezen.
Ik geloof het niet. PUNT.
Of moet ik weer oude koeien uit de sloot halen, want de Telegraaf staat erom bekend hun research goed te doen *PROEST*.
Telegraaf is voor mij erger dan kranten als Prive. Want wat de Prive bericht is nog waar, bij de Telegraaf klopt het gewoon niet.
Iets zegt mij dat die straatmuzikant wel iets meer op zijn kerfstok heeft. Als dat niet zo is, jammer maar voor mij is de Telegraaf schuldig totdat het tegendeel is bewezen.
- Downforce Hans
Dit kan niet serieus zijn.................. 
-
Metchu
jij kan nooit serieus zijn

- HansD
Hielke schreef:Bij deze berichten denk ik weer "wat wil die Telegraaf nou weer". Ze propageren orde, netheid, en de naleving van normen en waarden maar voor de grachtengordel moet weer een uitzondering gemaakt worden. .
Volkomen mee eens. Dramakrant met z'n schreeuwerige berichtgeving.De Telegraaf en suggestieve berichtgeving, a marriage made in hell.
Mwah. Die man is blind en lijkt verstandelijk gehandicapt, hij staat meestal bij de kerk tegen een muurtje geleund met een orgeltje en een radio'tje waarvan je de muziek niet hoort als je niet binnen 2 meter afstand bent.Die muzikant zal de makkelijkste niet geweest zijn, daar zetten ze anders nooit vier man op.
Lastig doen is absoluut niet wat in me opkomt als ik aan hem denk. Hij hoort meer een beetje bij de inventaris van de dam en doet idd geen vlieg kwaad en valt niemand lastig. Hij kijkt niemand aan (ook lastig als je blind bent) en benaderd geen voorbijgangers voor geld oid.
- GTRene
der zal waarschijnlijk meer aan de hand zijn geweest...
en 20 jaar in iemands uitzicht hebben gezeten en het zelfde deuntje te hebben gehoord kun je je best eens gaan ergeren
hij zou maar 20 jaar voor je winkel gaan zitten te spelen...
ook is het zo dat als je bijwijze 20 jaar gedoogd wordt en eigenlijk "illegaal" bezig bent je niet na 20 jaar ineens legaal bezig bent...wat dat betrefd moet die man niet zeuren,al begrijp ik hem wel.
opzich goed dat d politie optreed, als je kort door de bocht kijkt lijkt het ruw en onnodig maar als je weet dat het verhaal al 20 jaar speelt wordt het een heel ander verhaal, of kan het er heel anders uitzien.
lullig wellicht maar anders geef je andere straatmuzikanten ook een vrijbrief.
wat dat betrefd vergunning aanvragen en of verlenen als ie echt voor niemand 'lastig" of iri is.
en 20 jaar in iemands uitzicht hebben gezeten en het zelfde deuntje te hebben gehoord kun je je best eens gaan ergeren
hij zou maar 20 jaar voor je winkel gaan zitten te spelen...
ook is het zo dat als je bijwijze 20 jaar gedoogd wordt en eigenlijk "illegaal" bezig bent je niet na 20 jaar ineens legaal bezig bent...wat dat betrefd moet die man niet zeuren,al begrijp ik hem wel.
opzich goed dat d politie optreed, als je kort door de bocht kijkt lijkt het ruw en onnodig maar als je weet dat het verhaal al 20 jaar speelt wordt het een heel ander verhaal, of kan het er heel anders uitzien.
lullig wellicht maar anders geef je andere straatmuzikanten ook een vrijbrief.
wat dat betrefd vergunning aanvragen en of verlenen als ie echt voor niemand 'lastig" of iri is.
-
Shakes
Wat Hans zegt....
Dude vaak genoeg gezien daar. Mijn god zometeen gaan ze kinderen van 3 oppakken omdat ze rennen ofzo.
KANSLOOS.
Dude vaak genoeg gezien daar. Mijn god zometeen gaan ze kinderen van 3 oppakken omdat ze rennen ofzo.
KANSLOOS.
- richardk
kan heel vervelend zjn op de a28 een kleuter voor de auto langs rennend... :banaan:Shakes schreef: Mijn god zometeen gaan ze kinderen van 3 oppakken omdat ze rennen ofzo.
.
- Michel P
Shakes schreef:Wat Hans zegt....
KANSLOOS.
Wel makkelijk scoren met een bonnenquota en moeder de vrouw die wil dat paps agent voorzicht doet.........
Echte helden, stuk voor stuk................
Michel
- RVV
Het kunnen natuurlijk ook vier vrouwlijke agenten zijn geweest 
- JP
Bij een snorfiets hoef je toch geen helm op....Downforce Hans schreef:Ik kan me nog een begrafenis van een Hells Angel voor de geest halen.......
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Nee, want ze waren met het busje, en iedereen weet dat vrouwen niet kunnen rijdenRVV schreef:Het kunnen natuurlijk ook vier vrouwlijke agenten zijn geweest
-
Rupie
http://beta.uitzendinggemist.nl/aflever ... 5-ab-klink" onclick="window.open(this.href);return false;
Een heel redelijk geluid, jammer dat ik dat niet wat vaker hoor op DF.
Ab Klink aan het woord over zijn keuzes in de kabinetsonderhandelingen.
Een heel redelijk geluid, jammer dat ik dat niet wat vaker hoor op DF.
Ab Klink aan het woord over zijn keuzes in de kabinetsonderhandelingen.
- RVV
Je weet het ook nooit zeker want ze zien er bijna altijd uit als een kerelsmiley schreef:Nee, want ze waren met het busje, en iedereen weet dat vrouwen niet kunnen rijdenRVV schreef:Het kunnen natuurlijk ook vier vrouwlijke agenten zijn geweest
-
Shakes
hohoho er was tijdens de vorige df pokeravond de inmiddels beruchte controle. Er stonden daar wel wat affirmative action(s)istas die hem konden krijgen hoor.
- HansD
Dat was er maar een en jij was de enige die daar zo over dacht shakes 8)