Gert-jan (aka Grunniger) onder bmw overleden.

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Martijn_bmw

Re: Gert-jan (aka Grunniger) onder bmw overleden.

Bericht door Martijn_bmw » 04 jan 2011, 18:17

Mark N schreef:
Jussi schreef:Ja, ging inderdaad over een haarscheurtje in een kop gekocht bij Grunniger. Inderdaad niet zo'n geliefd persoon bij de toenmalige oude garde. Bestaat BC2003 eigenlijk nog??

Innige deelneming voor de familie!
Nee bestaat niet meer... Een aantal members van het eerste uur waren een paar weken terug bezig met ideeën om het weer wat drukker te maken daar, maar vlak voor ze die konden uitvoeren was de site opeens uit de lucht.
klopt was ik ook nog mee bezig en ineens werkt de hele url niet meer :?

sommige hebben echt een olifantengeheugen hier :shock: bekende verhalen maar zelf had ik ze niet meer geweten :lol: ook die guido idd met ze E30 met lammellendak er in etc :mrgreen:

Wout309t
Auto: A4 40TFSI

Bericht door Wout309t » 04 jan 2011, 18:57

Vorige week even wat velgen gewisseld onder mijn hobbykar. Ingang van mijn loods was niet helemaal lekker bereikbaar, dus uit pure luiheid alles even snel op de sneeuw/ijs gedaan.
Toch alleen wielen wisselen dacht ik....

Begon de garagekrik opeens te glijden op de ijslaag..... HEEL snel een schietgebedje gedaan en steunen eronder gezet! Gelukkig best afgelopen, maar de waarschuwing is wel aangekomen.
Bedacht toen nog hoe erg het zou zijn om onder een auto te sterven die van de krik afvalt...

Nooit bezuinigen in geld of tijd bij het opkrikken van een auto!!!

Sterkte voor de nabestaanden.

Rickstah

Bericht door Rickstah » 04 jan 2011, 20:18

:shock: Ik schrok er ook wel even van toen ik het las...Grunninger was inderdaad een aparte vogel en heeft mij ook wel eens een oor aangenaaid...

Anyway...dit wens ik hem zeker niet toe.

Leroy BMW

Bericht door Leroy BMW » 04 jan 2011, 20:31

Een bekende naam uit het BMW-fora wereldje om het zo maar even te zeggen. Kende hem niet persoonlijk, maar dat doet er ook niet toe. Wat een einde zeg :?

RIP

Niels v/d burgh
Auto: Zweedse diesel

Bericht door Niels v/d burgh » 04 jan 2011, 21:14

R.I.P.

Sterkte voor de nabestaanden.

Gert-jan

Bericht door Gert-jan » 04 jan 2011, 21:46

Even een copy paste van BF, zo is het wat duidelijker wat er precies gebeurt is:
Hallo,
Hier een bericht van zijn vrienden. Aangezien wij wisten dat GJ hier nogal actief was wouden we jullie ook even op de hoogte houden. Wij zijn allemaal net zo geschokt als jullie, zoals je wel aan jullie berichten kunt merken. We vinden egt tof om te merken hoe hij altijd voor een ander klaar stond en alles.

Maar zoals jullie dus weten is hij Onder een auto tercht gekomen. Deze auto was zijn geliefde 7-serie.Ook wel bekend als ''de Bulldozer'' zoals ik las. Hij zou ff snel versnellingsbak kabel vervangen, aleen dat ff snel word hem niet......Het is idd met zown standaart Bmw krikje gebeurt, Tijdens het sleutelen had die de motor lopen. Vermoedelijk is door de trillingen oid. van de motor de krik weggeschoven en dat is hem fataal geworden, Helaas. Wij hebben ook contact gehad met zijn Fam en die hebben het zwaar.

GTRene

Bericht door GTRene » 04 jan 2011, 23:17

hm, zo'n standaard krikje had ik ook een keer (wel vaker) gebruikt omdat ik met men garage krik er niet goed onder kwam (te laag of te hoge krik) dus dat bmw krikje loopt lekker makkelijk e.d. eronder.
maar klusje was klein en dacht ach...gebruik alleen die zonder ook de hoge garagekrik er bij te gebruiken.

ik moest iets aan een onderdeel werken en gereedschap erop...ik trok aan het gereedschap en toen voelde ik de wagen langzaam verschuiven :shocking: de krik flopte als het ware wat in (wat een prut ding) en auto zakte dus naar beneden. gelukkig had ik nog wel 2 dikke blokken hout for you never know dus hij kon niet helemaal zakken, maar ging een aardig eindje....die krik was maar 1 jaar oud.

toen was het genoeg, ik dacht nu ga ik ook echt zo'n extra lage garage krik halen en jonge wat een plezier geeft zo'n ding, en natuurlijk 2 goede as steunen als het hoog moet en ik er echt ver onder moet/wil.

het kan je dus zo gebeuren, helemaal met het gewicht van zo'n 7 dan gaat ie niet langzaam maar gaat het sneller als ie in-kakt.

Guido e30 /// 318is

Bericht door Guido e30 /// 318is » 05 jan 2011, 01:30

Dag allen,

Allereerst:

Ik kreeg vandaag een mailtje van mijn vader dat er iemand was overleden doordat een auto op hem was gevallen. Nu is dat bij mij een aantal jaar ook gebeurd, maar ik had het geluk dat ik nog een extra krik onder de auto had staan, die kon ik gelukkig opkrikken en tussendoor nog adem halen. Sindsdien is er natuurlijk een brug gekomen en hebben we extra aandacht voor nieuwsberichten van hetzelfde karakter. Want potvedorie het komt toch nog vaak voor.

Ik las het nieuwsbericht, en ik las trekweg, en de belletjes begonnen al te rinkelen. En inderdaad ik ben de Limburger met het lamellendak in de e30 en van de gescheurde cilinderkop voor de 325tds waarmee ik voor honderden euro de boot in ben gegaan. Bmwclub2003, je kunt je geluk niet op, allemaal fans bij mekaar. Ik heb er echt weken slecht van geslapen want het was destijds een hoop geld wat je zomaar weg gooit.

Toch wens je een einde als dit aan niemand toe. Het is verschrikkelijk. Ik heb een zelf een soortgelijke situatie meegemaakt, maar kon ontsnappen. Ik ben er toch wel stil van...

En toch wel apart dat menig forumleden na al die tijd nog alles precies weten...

Sebring NL

Bericht door Sebring NL » 05 jan 2011, 05:53

Verschrikkelijk.

De std BMW krikjes zijn idd gevaarlijk, vooral omdat de standhoek ook veranderd tijdens het opdraaien. Gebruik ze alleen als uiterste nood en leg een extra keg in de auto, zodat je het andere wiel aan 2 kanten kunt blokkeren.

Veel sterkte aan vrienden en familie.

Mark N

Bericht door Mark N » 05 jan 2011, 08:03

Martijn_bmw schreef: sommige hebben echt een olifantengeheugen hier :shock: bekende verhalen maar zelf had ik ze niet meer geweten :lol: ook die guido idd met ze E30 met lammellendak er in etc :mrgreen:
Haha! Ik weet alles nog! Ik zat in die tijd fulltime op het forum geloof ik. :oops: Was net 18, zat nog op de middelbare school waar ik niks te doen had, en had m'n eerste BMW'tje gekocht. Vond het reuze interessant allemaal. Dit bericht brengt weer allemaal herinneringen naar boven van die tijd. :)

Als ik lees hoe het gebeurd is..... Ik vraag me echt af waarom iemand met zoveel sleutel ervaring dat zo heeft gedaan. Die BMW krikken zijn zo bizar gammel, en dan ook nog met draaiende motor.. Heel onnodig en heel zonde...

Rickstah

Bericht door Rickstah » 05 jan 2011, 08:05

Mark N schreef:
Martijn_bmw schreef: sommige hebben echt een olifantengeheugen hier :shock: bekende verhalen maar zelf had ik ze niet meer geweten :lol: ook die guido idd met ze E30 met lammellendak er in etc :mrgreen:
Haha! Ik weet alles nog! Ik zat in die tijd fulltime op het forum geloof ik. :oops: Was net 18, zat nog op de middelbare school waar ik niks te doen had, en had m'n eerste BMW'tje gekocht. Vond het reuze interessant allemaal. Dit bericht brengt weer allemaal herinneringen naar boven van die tijd. :)

Als ik lees hoe het gebeurd is..... Ik vraag me echt af waarom iemand met zoveel sleutel ervaring dat zo heeft gedaan. Die BMW krikken zijn zo bizar gammel, en dan ook nog met draaiende motor.. Heel onnodig en heel zonde...
Ja, dat waren nog eens tijden.. :nerd:

Martijn_bmw

Bericht door Martijn_bmw » 05 jan 2011, 08:34

Rickstah schreef:
Mark N schreef:
Ja, dat waren nog eens tijden.. :nerd:
+1 ik zat er ook erg veel op :forum:

wat een dramatisch ongeluk, het zal je gebeuren dat je er onder ligt en merkt dat hij gaat schuiven... je kan niks meer :shocking:

Guido e30 /// 318is

Bericht door Guido e30 /// 318is » 05 jan 2011, 09:24

Nondeju!!! Jullie maar lachen!!! en ik zat op de blaren :)

RVV

Bericht door RVV » 05 jan 2011, 09:28

Guido e30 /// 318is schreef:Nondeju!!! Jullie maar lachen!!! en ik zat op de blaren :)
klopt maar dat was toen. Nu is nu. Vind het jammer dat oude koeien een drama als dit gaat overheersen in dit topic. Uit respect stel ik voor om het verleden te laten voor wat het is.

Metchu

Bericht door Metchu » 05 jan 2011, 09:52

Niets dan goeds over de doden toch? Lijkt me een pijnlijke dood :( of ben je op slag weg bij zoiets? Hoedanook rip, vooral die leeftijd :(

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 05 jan 2011, 09:55

Vind het ook niet kunnen hoor, het topicverloop. Er heeft iemand het leven gelaten, beetje respect mag best.

Mark N

Bericht door Mark N » 05 jan 2011, 11:00

Maar welke post vinden jullie niet kunnen? Het gaat hier absoluut niet om oude koeien uit de sloot halen. Er wordt zelfs door 'vijanden' gereageerd met respect.

RVV

Bericht door RVV » 05 jan 2011, 11:28

Zullen we het er gewoon bij laten?

Pim

Bericht door Pim » 05 jan 2011, 21:52

Heb wel een en ander van hem gelezen op BMW-fan. Tragisch ongeluk.. sterkte aan fam en bekenden. :(

Sebring NL

Bericht door Sebring NL » 05 jan 2011, 22:04

RVV schreef:Zullen we het er gewoon bij laten?

+1

Paul

Bericht door Paul » 09 jan 2011, 22:48

dvh schreef:Hier kijk ik wel even van op...
Vroeger op bmw2003 veel mogen genieten van allerlei " ruzies" tussen hem en andere forummembers..
Sterke voor de nabestaande !

+1

Knap triest dit

Guido e30 /// 318is

Bericht door Guido e30 /// 318is » 10 jan 2011, 00:33

Is d'r niet ergens een foto van 'm?

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 10 jan 2011, 10:40

Ik hoop het niet...

Martijn_bmw

Bericht door Martijn_bmw » 10 jan 2011, 11:16

Arthur schreef:Ik hoop het niet...
idd wat een vraag..... :?

JeroenB3

Bericht door JeroenB3 » 10 jan 2011, 23:31

Daar wordt je inderdaad even stil van...

Heb die jongen ook wel eens gesproken, kluste inderdaad aardig veel en had meerdere BMW's.
Wat moet het ook verschrikkelijk zijn om die jongen zo te vinden... RIP!

Plaats reactie