[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4pmGJNej ... r_embedded[/youtube]
Zeer zeldzaam, maar ik denk weer een van de vele 'easter eggs' die in GT5 zitten.
Ik wi die fucking vettel challenge doen.. kijken of ik daar goud kan halen... de rest is allemaal easypeasy...Macboy schreef:Wat wil je eigenlijk bereiken dan Arjan ?
Je doet nu net of het een hele opgave is, maar heb je er enig belang bij om het te halen ? Ik snap het namelijk niet helemaal. Of je vindt het leuk om te doen, of je doet het toch niet ?
Het is toch niet dat je aan het einde een credit filmpje wacht, want die heb je al lang gewacht en ook niet onbeperkt money of zo, of een of andere auto waar je niet op kunt wachten ?
Ik heb eigenlijk hetzelfde als Arjan. Op endurance zit ik (zeker met mijn huidige wagens) niet echt te wachten, ook al heb ik een Formula GT. Dus in principe moet je races die je al gedaan hebt herhalen tot je level 30 bent(ben nu eind 28) om eindelijk de Vettel challenge te mogen doen. En er is al helemaal geen haar op mijn hoofd die er over nadenkt om de b-specs van 23 naar 30 te laten gaan voor dat doel. De balans voor mensen die het nog een beetje normaal willen doen is gewoon een beetje zoek. Als je alle klasses behalve endurance op goud hebt(dus 5 trophies, joepieMacboy schreef:Wat wil je eigenlijk bereiken dan Arjan ?
Je doet nu net of het een hele opgave is, maar heb je er enig belang bij om het te halen ? Ik snap het namelijk niet helemaal. Of je vindt het leuk om te doen, of je doet het toch niet ?
Het is toch niet dat je aan het einde een credit filmpje wacht, want die heb je al lang gewacht en ook niet onbeperkt money of zo, of een of andere auto waar je niet op kunt wachten ?
Cool thnx!!WJ schreef:Geen gegame bij WJ vanavond, dus heb hem net verstuurd Arjan.
De Redbull X1/X2010(x3) en aangezien het toch een challenge is(je moet je immers alsnog bewijzen...), is het zinloos dat je na het completeren van de normale races vreselijk moet gaan herhalen voordat je ooit genoeg XP hebt om level 30 te worden. Er zou eigenlijk nog een extra klasse moeten zijn waar je bij het normaal doorspelen van het spel ook level 30 kan worden, zonder dat je(meerdere, onsavebare) endurance races moet doen, of oudere races tot minimaal een keer of 40 moet overdoen. Enige manier om volgens mij met weinig effort zover te komen is de seasonal challenges, maar die worden maar eens per week ververst.Macboy schreef:Ok wordt me iets duidelijker allemaal. Maar nog steeds niet helemaal. Wat doet die Vettel challenge dan precies ? Wat kun je daar bereiken ?
Tja ik doe helemaal niks met photo mode en realtime(waar het toch echt om draait) ziet het er toch echt een stuk minder gelikt uit, vind ik.Macboy schreef:
Maar om maar weer eens wat tegengas te geven hoe gaaf dit spel is: kijk naar deze foto, kijk naar het detail van de helm van die vent die de goede kant op staan en de hand op het stuur.
Thanks!!WJ schreef:Yup, stuur hem over 5minuten naar je toe!
Neem de tijd.Martin van der Zwaard schreef:Thanks!!WJ schreef:Yup, stuur hem over 5minuten naar je toe!
Net ff een poging gedaan, maar dat valt niet mee zeg. 6e geworden op ruim 30sec afstand van nummer 1![]()
Dus moet nog ff oefenen![]()
Wil je hem snel terug of kan ik hem een weekje lenen??
Naar instellingen -> bovenaan lijst carrosserie/chassis -> kom je bij stroomlijn met rechts een afstel icoontje -> zie je auto met voor en achter -> klik op het icoontje naast de getalletjes om de spoilers af te stellen.Martin van der Zwaard schreef:Oké.
Ik had er volgens mij racing soft op en topsnelheid op 400km/h. Alleen die spoilers, hoe verstel je die??
Tja, je bent een speed freak of niet. Ik rijd nu ook vooral in de (fictieve) FGT, dus ik zou niet weten waarom ik niet in de X2010 zou gaan rijden. Het is dat of ik heb hem(voor mezelf) uitgespeeld en the dust collecting can begin.Macboy schreef:En dan heb je die RedBull X2010 en wat dan ? Kom op zeg jullie hebben toch GT5 niet gekocht voor dat soort onzin wagens of wel ?
Leuk speel ik dan 2 rondjes en dan klaar. Ga ik weer terug naar mijn Golf I GTI of 190E 2.5 EVO
Arghhh......5e. Valt niet mee om dat ding een beetje op de baan te houden zeg.Martin van der Zwaard schreef:@Chris: ga ik dat nog ff proberen straks.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten