Wat te doen met......keuzes in het leven.
-
Mark, ik dacht dat je je auto verkocht omdat je een ander huis had gekocht en de prioriteiten nu ff elders lagen? (verstandig)
Waarom wil je de Audi inruilen voor een andere snelle auto in dezelfde prijsklasse? Beviel hij niet?
Puur interrese...
Waarom wil je de Audi inruilen voor een andere snelle auto in dezelfde prijsklasse? Beviel hij niet?
Puur interrese...
Laatst gewijzigd door Rebel op 08 feb 2007, 13:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- RVV
m@rco schreef:ruimte, 333pk handschakel
Ook al ben ik zelf even genezen van het 5 serie virus, moet ik zeggen dat ik deze auto "goedkoop" vind. Voor 50K ontzettend veel auto voor je geld.
- Michel P
Vanuit een toekomstige icoon als de RS4, zal de stap erg moeilijk worden, alles wat gepost word doet mij erg weinig, op de witte boven budget zijnde porker na.
Zou, als je tevreden bent over de RS4 deze houden, en anders eens naar een e39 M5 kijken, of wellicht een e46M3, mooie 993 is ook een optie.
Michel
Zou, als je tevreden bent over de RS4 deze houden, en anders eens naar een e39 M5 kijken, of wellicht een e46M3, mooie 993 is ook een optie.
Michel
-
Rico: Ook al ben ik zelf even genezen van het 5 serie virus, moet ik zeggen dat ik deze auto "goedkoop" vind. Voor 50K ontzettend veel auto voor je geld.
Vindt hem ook erg goedkoop inderdaad.. toch een auto die gewoon met deze opties er op een nieuw waarde heeft van 100k. Nou zijn de x5en met dikke v8 motoren ook vrij goedkoop dus.. zal wel met de incourantie van deze auto's met dikke motoren te maken hebben.. vooral met handbak is ie natuurlijk schaars..
Maar toch een auto die wel (op de iets te hoge prijs na) voldoet aan Marc's eisen pakketje.. Alleen veel minder hardcore dan de RS4.. Meer een zeer snelle familie wagen.. vol van luxe en rechtdoor power voldoende.. Misschien met een intrax setje.. en 19 inch + m-pakket toch wel een top gezins wagen.. ook voor het een keer aanvallen van een bocht.. al zal dat vrij log gaan denk ik met dit gewicht.. Maar daar koop je zo'n auto ook niet voor denk ik.. Silbergrau is top kleur btw.
-
Hey Rebel,Rebel schreef:Mark, ik dacht dat je je auto verkocht omdat je een ander huis had gekocht en de prioriteiten nu ff elders lagen? (verstandig)
Puur interrese...
In feite heb je gelijk,het is zo dat ik een ander huis heb en eerst even alles op een rijtje wil zetten.
Deze verkapte poll is ook niet echt hoe de realiteit is,meer hoe ik er strax na de verhuizing voor wil staan.
T budget kan nog iets lager uitvallen als de verbouwing tegenvalt,maar heb in mijn berekening wel met n tegenvaller rekening gehouden.
Wat betreft mijn RS4,die wagen is gewoon perfect.
Heeft net een kleine beurt gehad en de monteur zei nog hoe mooi of ie erbij staat.
Netjes alles "droog" aan de motor en hij loopt ook als een zonnetje.
Vandaar dat ik ook goed geld voor de auto wil hebben,zoniet danblijft ie gewoon.
Hij hoeft niet uit nood weg.
Net wat christoph zegt....weer eens wat anders.
- david
Marc,
hier nog even mijn tip...
http://www.digi-tec.de/de/fahrzeugmarkt ... ile=&id=47
omdat ie er zo mooi bijstaat...
ps, op mobile staat hij voor 37500
man wat een bruut ding
als ik nou eens mijn busje+ ghia verkoop....dan ben ik al een flink eind opweg
, shit ik betrap mezelf op hebberigheid
hier nog even mijn tip...
http://www.digi-tec.de/de/fahrzeugmarkt ... ile=&id=47
omdat ie er zo mooi bijstaat...
ps, op mobile staat hij voor 37500
man wat een bruut ding
als ik nou eens mijn busje+ ghia verkoop....dan ben ik al een flink eind opweg

- david
- RVV
- Elmar
Ach, ieder zijn meug Rob. Ik heb jaren achtereen geld in mijn huis lopen pompen en geen fatsoenlijke auto gereden. Blijft nu eindelijk is wat poen over om andere leuke (vind het huis ook leuk) dingen te doen.Rebel schreef:Ja Elmar, hij kan het beter in de auto stoppen, nu kun je nog iets leuks kopen voor 40.000, achter 3-4 jaar krijg je er hooguit nog een nieuwe Ford Fiesta voor.
- kris
-
De Volvo S60R is toch wel een hele gaafe optie.
Kennis van mij had een V70R met 400+ PK. Hij reed vol beladen, met gezin en vakantiemeuk, in Italie een Maserati 4200GT cabrio zoek. En een 4200 GT doet de 0-200 al in 17-18 seconden.
Hij heeft de V70R uiteindelijk verkocht omdat hij hem te log vond, het is een stuk minder sportieve wagen dan een S60R.
Een S60R zit standaard met 300 PK in ongeveer 22-23 seconden op de 200. Let wel, dat is als die zijn beloofde koppel van 400NM leverd. Er waren namelijk wat probleempjes v.w.b. het koppel, die wilde wel eens wat lager uitvallen. Met een Rica chip en 3'' downpipe+uitlaat zit je volgens mij al onder de 20 seconden. Haal je een MTE ''STEG II'' kit uit Zweden dan zit je op de +- 420PK, en volgens mij alles nog ruim binnen de norm kwa slijtage.
Even in perspectief. Een S60 FWD T5 met chip en 3''Downpipe is al even snel als een E46 M3. Een dergelijke S60 T5 zal een PK of 300 hebben. Dus reken maar uit waar je terecht komt met 425PK en een goed werkende haldex.
www.swededemon.com , hier kan je alles vinden over de tuningsprojecten van de dhr. Johann Dijkstra. Zijn wagens zijn allemaal uitgerust met een KW fahrwerk II kit wat de wegligging natuurlijk subliem maakt
Kennis van mij had een V70R met 400+ PK. Hij reed vol beladen, met gezin en vakantiemeuk, in Italie een Maserati 4200GT cabrio zoek. En een 4200 GT doet de 0-200 al in 17-18 seconden.
Hij heeft de V70R uiteindelijk verkocht omdat hij hem te log vond, het is een stuk minder sportieve wagen dan een S60R.
Een S60R zit standaard met 300 PK in ongeveer 22-23 seconden op de 200. Let wel, dat is als die zijn beloofde koppel van 400NM leverd. Er waren namelijk wat probleempjes v.w.b. het koppel, die wilde wel eens wat lager uitvallen. Met een Rica chip en 3'' downpipe+uitlaat zit je volgens mij al onder de 20 seconden. Haal je een MTE ''STEG II'' kit uit Zweden dan zit je op de +- 420PK, en volgens mij alles nog ruim binnen de norm kwa slijtage.
Even in perspectief. Een S60 FWD T5 met chip en 3''Downpipe is al even snel als een E46 M3. Een dergelijke S60 T5 zal een PK of 300 hebben. Dus reken maar uit waar je terecht komt met 425PK en een goed werkende haldex.
www.swededemon.com , hier kan je alles vinden over de tuningsprojecten van de dhr. Johann Dijkstra. Zijn wagens zijn allemaal uitgerust met een KW fahrwerk II kit wat de wegligging natuurlijk subliem maakt