Clear Treatment poetsbedrijf
-
Clear Treatment poetsbedrijf
Iemand ervaring met dit bedrijf? Ik bekeek de website en zag dat deze sinds juli 2010 niet meer geupdated was? Zijn ze out of business of nog steeds actief?
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
- JWD
Re: Clear Treatment poetsbedrijf
Haha, nee hoor 'we' zijn nog in business maar de site is helaas wat in het slop geraakt door de drukte.
In het winterseizoen doen we vooral meer customising, maar ik geloof niet dat ik hier zomaar wat mag plaatsen over de activiteiten (commercieel).
In het winterseizoen doen we vooral meer customising, maar ik geloof niet dat ik hier zomaar wat mag plaatsen over de activiteiten (commercieel).
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ik raad WD 40 aan………………... 

-
Dan wil ik dit ook wel ingebouwd hebben, dan moet je all the way gaan.

- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Hahahahaha........ik had dat rode stripje onder de nummerplaat niet eens gezien joh......
Call me stupid, maar ik vind die M wel geweldig in dat folie.....zeker met die martini streep er overheen.
Call me stupid, maar ik vind die M wel geweldig in dat folie.....zeker met die martini streep er overheen.
-
Ik dacht m'n auto te brengen bij dit bedrijf voor een nieuw car treatment. 8)
Beter gezegd, dat dit bedrijf eventjes bij BMW langskomt voor een goede afleverbeurt.
Ervaing uit het verleden leert dat het bij dealers kwa kwaliteit nogal eens verschilt, terwijl ze toch met een prijzige auto bezig zijn. Ik heb aangegeven dat de auto niet gepoetst wordt door het bedrijf van BMW en direct naar de dealer komt vanuit Born..
Is Swisstec trouwens een goed product kwa beschermingslaag?
Beter gezegd, dat dit bedrijf eventjes bij BMW langskomt voor een goede afleverbeurt.
Ervaing uit het verleden leert dat het bij dealers kwa kwaliteit nogal eens verschilt, terwijl ze toch met een prijzige auto bezig zijn. Ik heb aangegeven dat de auto niet gepoetst wordt door het bedrijf van BMW en direct naar de dealer komt vanuit Born..
Is Swisstec trouwens een goed product kwa beschermingslaag?
- StefanW
- Auto: 106 Rallye S2
Swissvax wel.