Vorige week (toen ik behoorlijk ziek was) heb ik eens bij de bakkerij om de hoek via thuisbezorgd.nl brood besteld. Paar belegde broodjes, maar ook wat witte zachte onbelegde bolletjes. Normaal gesproken koop ik die rommel altijd bij de AH en maak het nooit op, dus binnen 4 a 5 dagen zijn die bolletjes van de AH altijd groen. Tot mijn verbazing echter, bleven de bolletjes van de bakker meer dan een week goed. Ze bleven zelfs niet alleen goed, maar ook nog écht lekker en "sappig"? Nouja, niet uitgedroogd in ieder geval. Iets waar ik me altijd mateloos aan stoor, want bijna al het brood van de AH smaakt uitgedroogd en beschimmelt in no-time.
Zo haalde ik ook altijd vleesch bij de super, biefstuk (altijd taai en je betaalt ook voor het vet), gehakt noem maar op. Sinds enige tijd koop ik de biefstukjes bij de slager, die netjes het vet er af snijdt (dus meer vlees voor dezelfde prijs) en goed mals en lekker!
Ja, slager en bakker zijn een tikkie duurder dan de super. Maar de kwaliteit van het voer is ZOveel beter!!
Moest ik ff kwijt