Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 06 jan 2011, 15:37

EG schreef:Wat mij meer vermoeid is dat er een discussie is om iets wat niet eens is gebeurd. Ik heb de reacties van Metin ook gelezen en die rept ook geen woord over de schrijver, er was alleen een discussie met Tom over generaliseren whatever.

Je moet ook begrijpen dat dat ook vrij vervelend is Robin. Niemand heeft die schrijver hier afgefikt. Alleen maar terecht opgemerkt dat het om Mocro's ging. Klaar. En dat het bij een Turkse moskee echt anders gaat. En blijkbaar is dat tegen de zere tenen van bepaalde lieden hiero. Ik weet waar ik over praat. Je mag met je camera komen bij iedere Turkse moskee in Amsterdam.

Prima. :thumbup:

GTRene

Bericht door GTRene » 06 jan 2011, 15:43

wat hebben bepaalde lieden weer een kort lontje...

nu begrijp ik de tekening ook beter :mrgreen:

Afbeelding

GTRene

Bericht door GTRene » 06 jan 2011, 15:48

Kunt u een paar bekende misvattingen over de kruistochten noemen? “Een van de bekendste is het idee dat de kruistochten een niet-uitgelokte aanval waren van Europa tegen de islamitische wereld. De verovering van Jeruzalem in 638 was het begin van honderden jaren van agressie door de moslims, waardoor de christenen in het Heilig Land in een spiraal van steeds zwaarder wordende vervolging terechtkwamen. Aan het begin van de achtste eeuw werden zestig christelijke pelgrims uit Amorium (Isarkoy in het huidige Turkije) gekruisigd; omstreeks die tijd gebeurde het ook dat de islamitische gouverneur van Caesarea een groep pelgrims uit Iconium (Konya, Turkije) aanviel en hen allemaal liet executeren op beschuldiging van spionage – behalve een klein aantal dat zich bekeerde tot de islam. Moslims eisten ook geld van de pelgrims onder het dreigement de Verrijzeniskerk te plunderen als ze niet zouden betalen. Later in de achtste eeuw verbood een islamitische heerser afbeeldingen van het kruis in Jeruzalem. Hij verhoogde ook de belasting op niet-moslims – de jizya – die christenen moesten betalen en verbood de christenen hun kinderen en medegelovigen godsdienstonderwijs te geven.
Vroeg in de negende eeuw werden de vervolgingen zo zwaar dat grote aantallen christenen naar Constantinopel en ander christelijke steden vluchtten. In 937 hield een groep moslims in Jeruzalem huis, en plunderden en verwoestten de kerk op de Calvarieberg en de Verrijzeniskerk.
http://www.uitkijk.net/islam.php?do=kr" onclick="window.open(this.href);return false;

best interessant.

Metchu

Bericht door Metchu » 06 jan 2011, 15:49

Robin schreef:
EG schreef:Niet zo sarcastisch, volgens jou heb ik die schrijver afgebrand. Ik heb geen woord over die schrijver gerept, alleen dat die reactie te verwachten is omdat het om Marokkanen gaat (de bekende disclaimer, no ant fucking, weet ook wel dat ik generaliseer).
Dan was 't Metin.
Het gaat mij erom dat in NL en verder de islam veel teveel vat krijgt op de maatschappij en dus blijkbaar ook bij de politie in de grotere steden.

De omgekeerde wereld is hier al jaren aan de gang: Wij moeten ons maar blijven verontschuldigen voor niet westerse immigranten met hun makken en tradities/cultuur. Word ik wel wat moe van eerlijk gezegd.

Ook typisch Nederlands imho
Hallo!!!!! Ik heb ook geen woord over de schrijee geschreven!!! Hahahaa lezen este vriend. Bovendien wordt er hier veels te veel onzin geschreven. Jullie hebben het niet door, maar stiekem zijn we het in grote lijnen eens, maar internet is plat! Haha. Ik vind het ook niet echt leuk dat er meningen worden verkondigd die ik zou hebben. Het boeit me allemaal geen fuck! Serieus. Ik maak me er echt niet druk om. Ik post gewoon af en toe een oneliner zodat er niet in een al te negatief spiraal gepost wordt, want denk eens na. Ik ben er ook nog en zoals mij zijn er nog honderdduizenden moslims/Turken of wat dan ook. Er is echt nog wel hoop en dat probeer ik aan te geven door af en toe me kop hier bij jullie in het zand te steke Hahahaha goed genoeg voor mij fuck it i Sint care! Iedereen is welkom, alles staat open bij mij. Ik heb heel Df een open uit osiging gegeven om te komen naar m'n verjaardag. Gay, jood boeit me echt geen fuck! Iedereen in z'n waarde laten en dat is et enige wat nodig is. Niet naar elkaar wijzen maar daar gaat het niet goed en in jouw land is het zo! Ga allemaal eens bij jezelf te rade wat JIJ doet om het beter te maken? Hoef je niet op te antwoorden, maar als je jezelf maar in de spiegel kan bekijken. De rest krijgt vanzelf wel een deksel op ze snufferd :)

Live and let live!

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 06 jan 2011, 15:49

Downforce Hans schreef:@ EG,

Ik heb het wel eens eerder gevraagd maar nooit antwoord op gekregen, maar wat voor bedrijf heb je eigenlijk?
We weten nu inmiddels dat je ondernemer bent, maar in wat als ik vragen mag?

Ik heb zo`n idee dat ik nu ook geen antwoord ga krijgen.........ben je soms geheim agent :?:

Metchu

Bericht door Metchu » 06 jan 2011, 15:51

Kut typen vanaf iPhone. Ben op school en voelde me toch geneigd even te reageren. :)

Robin

Bericht door Robin » 06 jan 2011, 15:52

Metchu schreef: Ga allemaal eens bij jezelf te rade wat JIJ doet om het beter te maken? Hoef je niet op te antwoorden, maar als je jezelf maar in de spiegel kan bekijken. De rest krijgt vanzelf wel een deksel op ze snufferd :)

Live and let live!

Euh ik eet wat minder en was al niet te zwaar, maar dan blijft er wat meer eten over voor de rest van de wereld.

:angel:

Verder goed verhaal hoor Metin.

@iPhone typerij : Zeg nuo gwnoo dat je dsykeltisch bent man, :mrgreen:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 06 jan 2011, 15:54

Metchu schreef:Kut typen vanaf iPhone. Ben op school en voelde me toch geneigd even te reageren. :)
Ja ja, je hebt gewoon je inburgeringscursus Nederlands niet afgemaakt..............
Je weet wat dat betekend, koffers pakken :mrgreen:

Robin

Bericht door Robin » 06 jan 2011, 15:58

jeweetog.

:D

Metchu

Bericht door Metchu » 06 jan 2011, 15:58

Als ik de mx5 maar mag meenemen henzzzz :D

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 06 jan 2011, 15:59

Downforce Hans schreef: Ja ja, je hebt gewoon je inburgeringscursus Nederlands niet afgemaakt..............
:?: Betekend met een d... Hans mag ook op de export, ajuuuus :banaan:

Waar gaan jullie heen? :mrgreen:

Robin

Bericht door Robin » 06 jan 2011, 16:00

Ravin ///M schreef:
Downforce Hans schreef: Ja ja, je hebt gewoon je inburgeringscursus Nederlands niet afgemaakt..............
:?: Betekend met een d... Hans mag ook op de export, ajuuuus :banaan:

Waar gaan jullie heen? :mrgreen:
Naar de Filistijnen. :wink:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 06 jan 2011, 16:07

ik zit oook op een i-phone te typen tijdens het rijden, dat betekend het........... :hammer:
Het verbeteren kost meer tijd dan heel het bericht...........

Als jij het later wat drukker gaat krijgen en je 3-4 dingen tegelijkertijd moet doen dan ga je het zelfde probleem krijgen :mrgreen:

ik ga met Metin naar Turkije want volgens Rene gebeuren daar een hoop leuke dingen.
We gaan wel met mijn auto, anders doen we zo lang over de reis.

p.s. Al die Moslims hier weten toch niet of het een voltooid deelwoord is of niet :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Downforce Hans op 06 jan 2011, 16:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Metchu

Bericht door Metchu » 06 jan 2011, 16:08

Water is daar trouwens booming!

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 06 jan 2011, 16:10

Aaah vriend van me begint (begind voor Hans) er een ijssalon, ik rij wel. (Top Gear X-mas-edition gezien? :beer: )

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 06 jan 2011, 16:17

Ravin ///M schreef:Aaah vriend van me begint (begind voor Hans) er een ijssalon, ik rij wel. (Top Gear X-mas-edition gezien? :beer: )
JE MAG NIET LIEGEN PINOKKIO.....................een vriend, jaja :nah:

GTRene

Bericht door GTRene » 06 jan 2011, 16:23

whaha :mrgreen: lol al die reacties.

trouwens als we het over rotte appels hebben betekend dat niet dat we het over de goed appels hebben, waarvan acte.

vond deze ook net :mrgreen:

Afbeelding

Robin

Bericht door Robin » 06 jan 2011, 16:24

Ravin ///M schreef:Aaah vriend van me begint (begind voor Hans) er een ijssalon, ik rij wel. (Top Gear X-mas-edition gezien? :beer: )
Een ijssalon...Waar is Cor Netto...euh Vette eigenlijk de laatste maanden/jaren?

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 06 jan 2011, 16:27

Cor netto :roflol: :roflol: :roflol: die heeft een nieuwe baan bij unilever en heeft het daar erg druk mee. :mrgreen:

GTRene

Bericht door GTRene » 06 jan 2011, 16:42

hm...
Tijdens een besloten vergadering in 1989 met aanhangers van zijn beweging Milli Görüs in Arnhem, zei Erbakan: 'De Europeanen zijn ziek. Wij hebben het medicijn om hen beter te maken. Heel Europa wordt islamitisch
Feit is dat Erdogan slechts tien jaar geleden zei: 'Je kunt niet seculier en moslim tegelijk zijn. De anderhalf miljard moslims in de wereld wachten op de opstand van het Turkse volk. We zullen in opstand komen. Met goedkeuring van Allah zal de rebellie beginnen.' Het zou merkwaardig zijn als die opvatting volledig verdwenen is uit Erdogans beeld van Turkije en de wereld.
Erdogan leest Europa wel de les,
wist ik ook niet....nog een reden om ze niet toe te laten.
Turkije - wolf in schaapskleren
dat verhaal hier>>

http://www.uitkijk.net/islam.php?do=wolf" onclick="window.open(this.href);return false;

niet alles gelezen ff heel snel, kwam daar ook dit document tegen al uit 1990 stammend, best grappig te lezen (heb ook niet alles gelezen is beutje veul) maar bepaalde stukken wel...hij kijkt zelfs tot 2050 vooruit.

Afbeelding

hier pdf>>

http://www.uitkijk.net/docs/De%20Onderg ... erland.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

zitten wel herkenbare dingen bij, niet alles natuurlijk :wink: maar toch best apart dat het al zo lang sluimert en ook dat punt bv van de politie erin voorkomt NAV dat verhaal filmer moskee.

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 06 jan 2011, 16:52

Downforce Hans schreef:
JE MAG NIET LIEGEN PINOKKIO.....................een vriend, jaja :nah:
Ken hem al 30 jaar. :wink:

(Kennemal detteg jaar)

Metchu

Bericht door Metchu » 06 jan 2011, 16:56

Ravin, wist je trouwens dat Hans een hele mooie brug heeft?

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 06 jan 2011, 17:22

Metchu schreef:Ravin, wist je trouwens dat Hans een hele mooie brug heeft?
Jazeker, een heeeeele mmoie brug :thumbup:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 06 jan 2011, 17:23

O shit, weer een fout.........

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 06 jan 2011, 17:23

:mrgreen: En dit is een bruggetje naar....

Plaats reactie