Nieuwe hype; de iPAD
-
allen
Re: Nieuwe hype; de iPAD
Zo'n filmpje is gewoon netjes opgevolgd. En als ik dat linkje van Ion zie heb ik ook helemaal niets verkeerd gedaan. Of misschien toch wel, want bij hem werkt het ook niet! 
- Downforce Hans
Heb je hem wel eerst uitgezet en toen weer aan......?
Bij mijn i phone had ik dat dus niet gedaan met mijn nieuwe verknipte sim en toen deed hij het niet.
Nadat ik de phone helemaal uit had gezet en toen weer aan deed hij het......
Bij mijn i phone had ik dat dus niet gedaan met mijn nieuwe verknipte sim en toen deed hij het niet.
Nadat ik de phone helemaal uit had gezet en toen weer aan deed hij het......
-
allen
Inmiddels geprobeerd. Werkt niet. 
- MartijnGizmo
Simkaart kun je bij de meeste toestellen idd alleen wisselen alsie uit staat, zo ook bij de iPad.
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
gaat er hier binnenkort nog iemand naar de US of A.......
Of heeft iemand connecties daar, om dit ding hier te krijgem :
http://www.clamcase.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja ik realiseer me dat dit waarschijnlijk tegen het zere been is van veel iPad gebruikers, maar mij lijkt dit een handige toevoeging.....
Dus als iemand mij er aan kan helpen, of een goede suggestie heeft hoe ik zo'n ding hier kan krijgen....dan graag bericht 8)
Of heeft iemand connecties daar, om dit ding hier te krijgem :
http://www.clamcase.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja ik realiseer me dat dit waarschijnlijk tegen het zere been is van veel iPad gebruikers, maar mij lijkt dit een handige toevoeging.....
Dus als iemand mij er aan kan helpen, of een goede suggestie heeft hoe ik zo'n ding hier kan krijgen....dan graag bericht 8)
- MartijnGizmo
Op hun site zie ik: "At this time we are only shipping to locations in the United States. CLAMCASE™ will be released in Canada, The United Kingdom, and the European Union, respectively. Soon CLAMCASE™ will be available worldwide"
Zagg heeft ook zoiets, de ZAGGmate:

Die kost $99, en voor $12.98 sturen ze em naar Nederland.
-
OnlineKoenM
Mijn ouders zijn op zoek naar een nieuwe tv, en nu hoorde ze dat je interactieve tv en internet erop kunt bedienen vanaf je Ipad. Ook zei mijn vader dat je er fatsoenlijk met 10 vingers op kunt typen.
Heeft iemand met dit eerste ervaring?
Klopt het dat je er goed op kunt typen?
Heeft iemand met dit eerste ervaring?
Klopt het dat je er goed op kunt typen?
- Eric H
Klopt, die van ZAGG ken ik ook, maar die kan je niet dubbel klappen........en dat kan met de clamcase wel....MartijnGizmo schreef:Op hun site zie ik: "At this time we are only shipping to locations in the United States. CLAMCASE™ will be released in Canada, The United Kingdom, and the European Union, respectively. Soon CLAMCASE™ will be available worldwide"
Tja, als er nou een timeline vermeld stond v.w.b. de "worldwide availability" dan wist ik wat meer, maar die geven ze ook niet...
Ga maar even een mailtje naar de US of A sturen......kijken wat er mogelijk
- Michel P
https://www.borderlinx.com/m/" onclick="window.open(this.href);return false; wellicht een optie.
- Paskal
- Auto: meerdere
Gister een gratis deze UPC-app geïnstalleerd waarmee je je hd-recorder vanaf afstand kunt programmeren. Kan wel eens handig zijn 
- MartijnGizmo
Ik kan er bijzonder goed én snel op typen, maar ik ben dan ook zo iemand die blind typt met 2/3 vinger...KoenM schreef:Klopt het dat je er goed op kunt typen?
- Ahmed
Zo vandaag een Bodyguardz beschermlaag om mijn iPad gedraaid. Hopelijk verdwijnen die vlekken snel, want dit ziet er niet uit.
Alleen zo nog ff een cheap-ass case uit China bestellen.
Alleen zo nog ff een cheap-ass case uit China bestellen.
- RutgerK
Skyfire browser is trouwens beschikbaar voor de iPad.
- MartijnGizmo
Heb je een iPad en tv+internet van Ziggo? Dan kun je met VLC hier alle streams bekijken: http://thuy.nl/ipad/" onclick="window.open(this.href);return false; (openen in portaitstand)
- RutgerK
Ik begin mij toch wel af te vragen hoe kritisch iPad gebruikers zijn. Ik heb een paar weken een iPad maar het is nog geen onverdeeld succes. Misschien komt het omdat ik er een HTC Desire en Desire HD naast heb, maar de wereld van Apple is toch wel heel beperkt. Ebooks van bol.com kan je dus gewoon niet openen op een iPad, voor films heb je maar een beperkte keuze aan formats, beheer van bestanden is alleen via iTunes te regelen. Heel veel sites werken niet, toch behoorlijk wat bugs en vastlopers. Air Video krijg ik niet aan de praat.
Ik wil nog niet direct spreken van een miskoop maar de nieuwe Android tablet op CES lonken.
Ik wil nog niet direct spreken van een miskoop maar de nieuwe Android tablet op CES lonken.
- dvh
Imho, zelfde als met de Iphone, zo'n ding heb je omdat het er leuk uitziet, het grafisch lekker scrollt en vloeit en het juist goed te gebruiken is zonder dat je er moeilijke dingen mee wil doen.
Want ik deel je mening, als je er echt iets mee wil doen loop je al snel tegen bepaalde beperkingen, wat je met een andere smartphone of Ipad cloon wel gewoon gaat...
Dus ik zit ook in twijfel om een Ipad aan te schaffen, maar puur naast de laptop.. simpelweg om op de bank mee te kunnen internetten en wat apps erop te zetten.. met andere woorden: 'Puur voor de fun'.
Want ik deel je mening, als je er echt iets mee wil doen loop je al snel tegen bepaalde beperkingen, wat je met een andere smartphone of Ipad cloon wel gewoon gaat...
Dus ik zit ook in twijfel om een Ipad aan te schaffen, maar puur naast de laptop.. simpelweg om op de bank mee te kunnen internetten en wat apps erop te zetten.. met andere woorden: 'Puur voor de fun'.
- WJ
Asus zijn nieuwe lijn ziet er goed uit, de "Transformer" lijkt me best interessant.RutgerK schreef:maar de nieuwe Android tablet op CES lonken.
http://www.anandtech.com/show/4085/asus ... te-tablets" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dennis Cavallino
De iPad hebben wij puur om Magazines (apps), kranten(apps) en sites + apps als Flipboard op de bank te lezen. Ideaal. Een horizontaal scherm is gewoon niet ideaal bij een laptop en netbook en mijn iPhone is te klein. Kortom, wij zien het als aanvulling en zeker niet als vervanger van pc, laptop, netbook en iPhone. Een heel groot voordeel ten opzichte van mijn netbook is de accuduur. Ik hoef de iPad pas om de paar dagen op te laden. Mijn netbook om de paar uur.
Veel websites liet ik vroeger links liggen, maar nu komen ze voor mij beter tot hun recht. Mede door de user interface en het touchscreen scherm, dat ten opzichte van een netbook/laptop veel lekkerder surft.
Het is alleen jammer dat Adobe, silverlight en jay leno's garage filmpjes er niet op draaien, maar dan heb ik op mijn netbook ook nog wat te doen als ik me verveel....
Veel websites liet ik vroeger links liggen, maar nu komen ze voor mij beter tot hun recht. Mede door de user interface en het touchscreen scherm, dat ten opzichte van een netbook/laptop veel lekkerder surft.
Het is alleen jammer dat Adobe, silverlight en jay leno's garage filmpjes er niet op draaien, maar dan heb ik op mijn netbook ook nog wat te doen als ik me verveel....
Laatst gewijzigd door Dennis Cavallino op 06 jan 2011, 00:05, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dennis Cavallino
Nog een voordeel. Mijn laptop en netbook en iPhone worden warm, de iPad blijft koud.
- Eric H
Je moet het ook niet zien als vervanger van.....
Voor mij is het absoluut geen miskoop, maar een JB is wel een eerste vereiste om het maximale uit het ding te halen.
Ik speel er tegenwoordig ook flash filmpjes ( bijvoorbeeld van de dumpert ) mee af......check Skyfire....
Voor mij is het absoluut geen miskoop, maar een JB is wel een eerste vereiste om het maximale uit het ding te halen.
Ik speel er tegenwoordig ook flash filmpjes ( bijvoorbeeld van de dumpert ) mee af......check Skyfire....
- Dennis Cavallino
Dat is wel een goeie, want enkele sites doen 't inderdaad niet. Ook dom en klantonvriendelijk van Apple om die adobe flash spelers niet toe te staan, imho.
- Michel P
+1 dat weerhoud mij van de aankoop van een Ipad, Apple bepaald wat er kan, (denk aan flash) en daar moet je het maar mee doen. Iets meer vrijheid als consument is toch gewenst!! Geen USB aansluiting. Het zal voor een tijdschrift/krant prima zijn, maar wil je meer dan moet dat binnen de Apple visie passen anders heb je pech.RutgerK schreef:Ik begin mij toch wel af te vragen hoe kritisch iPad gebruikers zijn. Ik heb een paar weken een iPad maar het is nog geen onverdeeld succes. Misschien komt het omdat ik er een HTC Desire en Desire HD naast heb, maar de wereld van Apple is toch wel heel beperkt. Ebooks van bol.com kan je dus gewoon niet openen op een iPad, voor films heb je maar een beperkte keuze aan formats, beheer van bestanden is alleen via iTunes te regelen. Heel veel sites werken niet, toch behoorlijk wat bugs en vastlopers. Air Video krijg ik niet aan de praat.
Ik wacht ook nog even want de android apps voor kranten en tijdschriften beginnen ook te komen, simpelweg omdat android tablets dit jaar in grote getalen op de markt gaan komen, en android besturingssysteem hier ook op zal gaan aansluiten.
Michel
-
indobesar
- Auto: M3P, 130i
Nadeel van flashnis het energieverbruik. Dan kun jendus ook niet meer om de paar dagen laden....Dennis Cavallino schreef:Dat is wel een goeie, want enkele sites doen 't inderdaad niet. Ook dom en klantonvriendelijk van Apple om die adobe flash spelers niet toe te staan, imho.
Sent from an iPad
- RutgerK
Mijn probleem is dat Apple voor mij bepaalt dat Flash niet kan in combinatie met een lange batterijduur. Met Android heb ik de keuze om Flash te gebruiken wanneer ik daar behoefte aan heb en uit te schakelen als ik er geen behoefte aan heb. Ik kan die keuze tussen content en batterijduur prima zelf maken.
- Jelmer850i
Ik wil tzt ook een dergelijk apparaat, maar dan een windows versie + USB.
Heb vaak dat je bij een klant bent en even wat foto's mee moet nemen of bekijken, ideaal op een tablet.
Ook om snel even wat referenties erbij te pakken en te laten zien. Helaas is GPRS/G3 dan weer zo sloom vaak.
Verder ook liever windows je kan alles een stuk beter georderd houden.
Heb vaak dat je bij een klant bent en even wat foto's mee moet nemen of bekijken, ideaal op een tablet.
Ook om snel even wat referenties erbij te pakken en te laten zien. Helaas is GPRS/G3 dan weer zo sloom vaak.
Verder ook liever windows je kan alles een stuk beter georderd houden.