Heel snugger ja, nummerplaat precies voor je radiator hangenSvB schreef:Blijven geweldige bakkie's !!
De nummerplaat naar beneden vond ik bij de mijne ook een leuke mod !!

Heel snugger ja, nummerplaat precies voor je radiator hangenSvB schreef:Blijven geweldige bakkie's !!
De nummerplaat naar beneden vond ik bij de mijne ook een leuke mod !!
http://www.fsb-shop.nl/truckshop/index. ... cts_id=485" onclick="window.open(this.href);return false;FrankS schreef:Grappig... waar koop je die folie?
Hé snuggere Oscar, ik begrijp dat jij een MX5 met koelproblemen hebtOscar29 schreef:Heel snugger ja, nummerplaat precies voor je radiator hangen
Metchu schreef:ik kan eens geen expirementeren op de dimlichtenIk heb nog gele folie over
Dan kan ik even kijken hoe het eruit ziet 8)
Net de lange route naar huis gereden met open dak. Pfffff wat is dat toch lekker zeg!!
wat ik erover geschreven had op facebook:Zelden zo erg genoten van een ritje in de auto. Ik snap nu waarom mensen zweren bij een roadsterhet was zo heerlijk! Open dak, ondergaande zon, the police door de oordopjes, de pijpen die brulden bij de hoge toeren, de klik bij het opschakelen en de glijdende achterkant als ik weer met een te zware voet op het gas ging staan... lyrisch word ik ervan!
Knap dat je dat uit mijn post kan opmakenSvB schreef:Hé snuggere Oscar, ik begrijp dat jij een MX5 met koelproblemen hebtOscar29 schreef:Heel snugger ja, nummerplaat precies voor je radiator hangen
Bij mij "No Problemo" !!
Met de hoofdsteunspeakertjes heb je heel behoorlijk geluid wat niet extreem hard hoeft te staan. In een NB heb je een losse hoge tonen speakertje boven in de deur, werkt prima, volume hoeft ook niet zo hard.Damir Vukovic schreef:Autoradio zou ik laten zitten. Je wordt kneiterdoof als je iets wil horen en het klinkt voor geen meter. Ipod werkt dan beter, geïsoleerde oordopjes nog beter.
En ik bedoel serieus, meetbaar, doof. Niet 100% maar zeker gehoorverlies. Bij lange snelwegstukken met open uitlaat en dak open schrik je je het leplazerus van het volume wanneer je weer stilstaat. Zelfs met hardtop en langere snelwegritten gaan hier de doppen erin.
Added bonus-> skeelt weet wat lightweight kilo'tjes!
Added bonus 2: je ziet er niet uit als een douchebag bij stoplichten met je muziek aan. Maar misschien is dat cultureel bepaald
@Rene, zit er een dekking in je zorgverzekering voor de ziekelijke drang naar teveel vermogen to handle therapie? Soort van AA maar dan voor mensen zoals jijGTRene schreef:V8 er in, en je hebt helemaal geen radio nodig
don't get me startedArthur schreef:Dat 'ie nog geen plaatsjes, filmpjes en specs erbij heeft gehaald