Klinkt als de morning after van een latinodisco in VenezuelaJelmer850i schreef:
- Kleurverschil
- Sinassapelhuid
- Druipers

Klinkt als de morning after van een latinodisco in VenezuelaJelmer850i schreef:
- Kleurverschil
- Sinassapelhuid
- Druipers
Ravin ///M schreef:Klinkt als de morning after van een latinodisco in VenezuelaJelmer850i schreef:
- Kleurverschil
- Sinassapelhuid
- Druipers.
+1Arthur schreef:Als 'ie dan op marktconform komt had je dan niet gelijk een nette uit kunnen zoeken met misschien ook nog minder km's? Scheelt tijd en werk. En vragen straks bij een weder verkoop, zeker met een andere kleur.
Opgebouwd lijkt me een groot woord. Auto wordt opnieuw gespoten en er wordt hier en daar aan de bekleding gewerkt. Voor de rest blijft de auto hetzelfde lijkt me.Niels schreef:Aan de andere kant wordt ie wel helemaal naar smaak weer opgebouwd. Dat is toch iets wat het leuk maakt denk ik.
Nieuwe lak, ander interieur naar smaak en ergens kwam ik van Jelmer de vraag tegen hoe het zat met een M-pakket. Het lijkt me dus iets meer dan een opknap beurtje maar ik kan er naast zitten natuurlijk.Tristan schreef:Opgebouwd lijkt me een groot woord. Auto wordt opnieuw gespoten en er wordt hier en daar aan de bekleding gewerkt. Voor de rest blijft de auto hetzelfde lijkt me.Niels schreef:Aan de andere kant wordt ie wel helemaal naar smaak weer opgebouwd. Dat is toch iets wat het leuk maakt denk ik.
Bedankt.Fabian schreef:succes Jelmer! Ik hoop dat ie strak uit de spuitcabine komt!
Jelmer850i schreef:100-150 euro per velg => 400-600 euro + de waarde van het huidige set +/- 300-350 dan zit je al op een fors bedrag.
Dus ik kan altijd kijken naar iets anders... als je een ander set kan kopen voor 500 euro oid wat wel in goeie staat is dan ben je 500-350=> 150 euro verder, een heel ander bedrag dan 400 - 600 euro.
Gebruikers op dit forum: L5S1, mark123, Ti-Tourist (Erik) en 9 gasten