Ik ben niet zo'n actieve poster maar lees wel elke dag met veel plezier op het forum. Ongetwijfeld komt dit door het feit dat hier naar mijn idee de passie voor auto's nog echt aanwezig is. Ik ben zelf een enorme BMW fan (met 1 kleine uitzondering). Momenteel hebben Marije (mijn vriendin en bijna net zo gek van auto's) en ik het volgende wagenpark:
BMW Z3 2.0 uit 2000, ca. 3,5 jaar geleden uit duitsland geimporteerd. De foto is nog van enige tijd geleden. Inmiddels is hij een stukje lager.
BMW E46 323i uit 2000. Deze hebben we nu een maand in het bezit en is mijn dagelijkse vervoer. Ik vind het een heerlijke auto met een geweldige motor! Foto volgt.
BMW E36 325i uit 1991. Volledig standaard 325 zoals hij in 1991 uit de fabriek is gerold. Lang naar gezocht en uiteindelijk gevonden in een roestvrije staat. Ongeloofelijk dat een auto van 20 jaar oud zo fijn kan rijden.
Foto volgt.
En uiteindelijk mijn trots: een Porsche 911 3.2 Carrera uit 1987.
Momenteel komen we niet veel op het circuit maar in de afgelopen jaren hebben we best wat kilometers gemaakt. Hieronder wat foto's van onze E30 en E36 die inmiddels zijn verkocht: