F#cked for life
-
- Berichten: 1303
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:02
F#cked for life
Iedereen kent het gevoel denk ik wel, je rijdt eens in een speciale auto en vanaf dat moment wil je zelf ook zo´n auto. Of je nu overtuigd bent door de bouwkwaliteit, de snelheid, de reclame of het gevoel eromheen maakt niet meer uit. Je MOET er een hebben, de rest van wat er te koop is maakt je niet half zo gelukkig als dát éne model.
Ik weet dat Dick ooit zo´n moment had met de Mercedes CLK DTM en dat André sinds zijn rit in een Porsche GT3 ook zwaar onder de indruk is.
Wat zijn nou de auto´s waarbij je dat moment zelf had, en vooral, hoe lang duurde dat?
Ik weet dat Dick ooit zo´n moment had met de Mercedes CLK DTM en dat André sinds zijn rit in een Porsche GT3 ook zwaar onder de indruk is.
Wat zijn nou de auto´s waarbij je dat moment zelf had, en vooral, hoe lang duurde dat?
-
OnlineFabian
- Berichten: 7236
- Lid geworden op: 12 mar 2006, 21:46
- Locatie: Breda,E89 Z4 2.3,E34 M5 3.8
Z3 M Coupe, jaartje of 8 geleden. Dat gevoel is altijd gebleven.
Het concept, de power, dat brute uiterlijk, basic, NA, gewoon gaaf.
En ja, vast ook als ik een GT3 heb gereden, maar dat is voor mij echt out-of-reach, dus daar denk ik maar niet eens aan. Daarom is het maar goed ook dat ik er nog niet mee gereden heb
Het concept, de power, dat brute uiterlijk, basic, NA, gewoon gaaf.
En ja, vast ook als ik een GT3 heb gereden, maar dat is voor mij echt out-of-reach, dus daar denk ik maar niet eens aan. Daarom is het maar goed ook dat ik er nog niet mee gereden heb

- Leen
- Berichten: 1213
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 17:06
- Locatie: Katwijk aan Zee
- Erik K.
- Berichten: 7209
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16
- Adje ///M3
- Berichten: 3340
- Lid geworden op: 21 jan 2007, 19:33
- Locatie: Golfke
Ook ik ben een liefhebber van de E39 M5. Dit werd echter erger toen ik een rondje N'ring meereed in zo'n apparaat.... (Komt in de toekomst!)
Porsches zijn natuurlijk ook leuke bolides maar het boeide me niet zo heeel erg veel totdat ik een 996 GT3 de sporen gaf. Damn, als ik het geld had wist ik het wel! Zo makkelijk te rijden, en het hele gevoel dat je krijgt als je de contactsleutel al omdraait.
Hummer H1 Wagon, Mooi van lelijkheid. Als grote fan van dit monster heb ik ook hierin een stukje mogen rijden. Retourtje Eindhoven - Den Bosch.
Makkelijk te rijden, maar aan de andere kant niet echt een auto voor een snellere bestuurder. En toch zou ik zo'n ding willen hebben. Alles zwart graag!
Nou dit waren 3 voorbeelden.
De E39 M5 is nog het meest realistische als het gaat om de aanschaf.
Greetz,
Ad
Porsches zijn natuurlijk ook leuke bolides maar het boeide me niet zo heeel erg veel totdat ik een 996 GT3 de sporen gaf. Damn, als ik het geld had wist ik het wel! Zo makkelijk te rijden, en het hele gevoel dat je krijgt als je de contactsleutel al omdraait.
Hummer H1 Wagon, Mooi van lelijkheid. Als grote fan van dit monster heb ik ook hierin een stukje mogen rijden. Retourtje Eindhoven - Den Bosch.
Makkelijk te rijden, maar aan de andere kant niet echt een auto voor een snellere bestuurder. En toch zou ik zo'n ding willen hebben. Alles zwart graag!
Nou dit waren 3 voorbeelden.
De E39 M5 is nog het meest realistische als het gaat om de aanschaf.
Greetz,
Ad
- Nutkees
- Berichten: 4293
- Lid geworden op: 19 aug 2006, 12:02
- Auto: Dodge Viper
- Locatie: Middenmeer
Precies hetzelfde!!!!!!!Fabian schreef:Z3 M Coupe, jaartje of 8 geleden. Dat gevoel is altijd gebleven.
Het concept, de power, dat brute uiterlijk, basic, NA, gewoon gaaf.
En ja, vast ook als ik een GT3 heb gereden, maar dat is voor mij echt out-of-reach, dus daar denk ik maar niet eens aan. Daarom is het maar goed ook dat ik er nog niet mee gereden heb
en dan nog een dodge viper en DAX Cobra
- Erik K.
- Berichten: 7209
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16
Hoezo dat Elmar?Elmar schreef:Ik had er nog nooit in gereden, maar al die verhalen van dat dit DE auto is die je moet hebben, heb ik lang gespaard, me vriendin om moeten lullen en de stap genomen...
mijn god....
wat voel ik me genaaid met een M3
Het ligt er maar net aan wat je verwacht van een auto.
De e36 staat er bekend om niet de meest sportive M3 te zijn.
In zijn tijd(en nog steeds) was het een zeer snelle rechtuitbrander en qua onderstel tja voor een ///M te soepel en meegaand volgens de Die-Hards. Dit gecombineerd in een stijlvolle body met een hoop luxe en voor een scherpe prijs.
Overigens reed de 3.2 versie de Ring toch nog in 8:30 wat destijds echt niet een verkeerde tijd was.
- Bert ///M3
- Berichten: 9415
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
- Elmar
- Berichten: 4519
- Lid geworden op: 19 feb 2006, 16:30
Precies, MIJN verwachting lag dus veels te hoog. Ik was 325 e30 gewend (12 jaar in die dingen gereden) en daarna de Viper, wat volgens velen (die zelfs werkelijk dat ding nog nooit in het echt hebben gezien...) een Amerikaanse dweil moet zijn. Vond en vind de Viper nog steeds een zeer sportieve handling hebben. En had dus gehoopt dat de M3 net zo sportief aanvoelde. Zoals al vaker door mij gezegd, viel de M3 op Zandvoort zwaar tegen. Teveel bodyroll, onderstuur, geen lift off overstuur en te weinig betrokken bij het rijden (te comfortabel).ErikKramer schreef:]
Hoezo dat Elmar?
Het ligt er maar net aan wat je verwacht van een auto.
Ik hoop dus dat de M3 na de modificaties mij een hoop plezier gaat geven, anders is het een dure les geweest.
Bert, morgen kan ik hem bij Intrax ophalen.
- Kasteel
- Berichten: 5441
- Lid geworden op: 15 feb 2006, 10:17
- Locatie: Haarlem
- Downforce Hans
- Berichten: 12606
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
- Jorrit
- Berichten: 605
- Lid geworden op: 16 dec 2006, 20:23
2 dagen mijn rijbewijs, zaterdag baantje bezorgen van auto onderdelen bij de brezan. Kom ik bij de subaru garaga de nieuwe, toen nog echt net nieuwe, 555 te staan.... Uiteraard mocht ik der ff in zitten. Nu bijna 10 jaar later weet ik nog precies hoe dat "F#cked for life" toen voelde. 1 van de weinige auto's die ik tegen beter weten in nog steeds wel zou willen kopen
-
- Berichten: 22258
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Eerste proefrit in een Honda S2000... nooit meer dan 140pk gevoelt. Toen de medewerker van die garage zei dat de motor nu wel warm was en ik het gaspedaal tot de bodem drukte, tot de 9000 toeren, wist ik het zeker: GAAF!!!
Ook de Ferrari 360 Modena was SUPER... wat een geweldige auto!!!! Als ik ooit geld teveel heb komt er zo'n italiaans hok.
Ook de Ferrari 360 Modena was SUPER... wat een geweldige auto!!!! Als ik ooit geld teveel heb komt er zo'n italiaans hok.
-
- Berichten: 124
- Lid geworden op: 06 feb 2006, 12:03
Paar jaar geleden,Lotus Omega....en die gaat er ook echt een keer komen,maar het is nu nog geen prioriteit..heb nu nog een hoop schik met de senators,hoef ik niet op een deukje of kras meer of minder te kijken..weet al wel een Lotus Omega te staan,staat al enkele jaren stil maar de huidige eigenaar wil er nog niet vanaf,geduld hebben denk ik..
- romo
- Berichten: 27061
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
-
- Berichten: 55104
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Verschillende momenten.
Chronologisch:
1989: Junior bedelt bij de Mercedes dealer een proefrit in de nieuwe 300SL 24 Tering wat trekt dat ding van 120-230kmh! Eerste keer in m'n leven zo snel. Ja ik had een Golf 1.1 4BAK!!!!
1990: Peugeot 309 GTI 16 met wat aanpassingen en 170pk van een kennis. Ik reed toen Golf Diesel met 50pk ofzo : IK MOET MEER PKS
1991: Andre heeft z'n E36 316i en haalt er op gravel capriolen mee uit al was ie Juha Krankjorum himself: IK MOET RWD, DRIFTEN, SKEEF MET DIE HANDEL
1994: 300PK Group A Escort RS Cosworth staat voor m'n neus. Ik moet 'm naar Thialf rijden met een blokje om. IK MOET EEN RECARO STOEL EN EEN TURBOMOTOR. DAT GAT, HEERLIJK!(open doel Tom
)
1995: TVR Griffith 500 bij Nimag in Heinenoord. Gvd. Ramwerk in elke versnelling.IK MOET EEN DUITSE AUTO of AANDELEN IN DUC TAPE of PRITT.
1996:Porsche Carrera 3.2: IK WIL OOK EEN SPEEDBOOT!
1997: M3 E36 321pk met SMG gereden in Duitsland. IK MOET NOG EENS N M3 HEBBEN!
1999: Andre heeft een Subaru GTT: Ik ook. Eerste echt snellere auto van mij. FANTASTIC.
2000: Z3 M Coupe. Zie post hierboven.DOET ME DE GTT VERGETEN.
2003: Audi RS6 bij PON: IK HOEF GEEN AUDI MEER.Maar wel een E46 M3.
2006: 335i: Dit is een leuke relaxede alleskunner. Klaar.
In vogelvlucht de kicks. Er zijn 10tallen wagens maar dit zijn de highlights ofzo waar ik wat mee had.
Chronologisch:
1989: Junior bedelt bij de Mercedes dealer een proefrit in de nieuwe 300SL 24 Tering wat trekt dat ding van 120-230kmh! Eerste keer in m'n leven zo snel. Ja ik had een Golf 1.1 4BAK!!!!
1990: Peugeot 309 GTI 16 met wat aanpassingen en 170pk van een kennis. Ik reed toen Golf Diesel met 50pk ofzo : IK MOET MEER PKS
1991: Andre heeft z'n E36 316i en haalt er op gravel capriolen mee uit al was ie Juha Krankjorum himself: IK MOET RWD, DRIFTEN, SKEEF MET DIE HANDEL
1994: 300PK Group A Escort RS Cosworth staat voor m'n neus. Ik moet 'm naar Thialf rijden met een blokje om. IK MOET EEN RECARO STOEL EN EEN TURBOMOTOR. DAT GAT, HEERLIJK!(open doel Tom

1995: TVR Griffith 500 bij Nimag in Heinenoord. Gvd. Ramwerk in elke versnelling.IK MOET EEN DUITSE AUTO of AANDELEN IN DUC TAPE of PRITT.
1996:Porsche Carrera 3.2: IK WIL OOK EEN SPEEDBOOT!
1997: M3 E36 321pk met SMG gereden in Duitsland. IK MOET NOG EENS N M3 HEBBEN!
1999: Andre heeft een Subaru GTT: Ik ook. Eerste echt snellere auto van mij. FANTASTIC.
2000: Z3 M Coupe. Zie post hierboven.DOET ME DE GTT VERGETEN.
2003: Audi RS6 bij PON: IK HOEF GEEN AUDI MEER.Maar wel een E46 M3.
2006: 335i: Dit is een leuke relaxede alleskunner. Klaar.
In vogelvlucht de kicks. Er zijn 10tallen wagens maar dit zijn de highlights ofzo waar ik wat mee had.
