Was al begonnen met een eigen Supercar Challenge op Tsukuba en een FWD/4WD challenge op Deep Forest Reverse. Standaard auto's met alleen engine overhaul en Sports Soft tyres. Erg leuk

Probeer Berg Andersom is ook leuk

Ik zal wel eens een lijstje posten hier van beide 'challenges'.Mark Nauta schreef:Dat doe ik zelf ook Stephane. Standaard auto's, alleen Race Soft eronder en dan gaan op Monza of Nürburgring GPS. Erg leuk!
1 sec sneller? Oef, ik mag nog weer even aan de slag :playcar:WJ schreef:Ik zat net zelf na 6 rondjes op 1:29:256.
Misschien had ik een rondje wat geluk, maar volgensmij moet in de 1:28 wel mogelijk zijn.
Nog even voor de duidelijkheid zodat niemand het mist, het is TRIAL MOUNTAIN / REVERSE
Erik dB schreef: Waar is de rest van de DF-GTers? Richardt? Dennis? Stephane? Robert? Arjan? Wie duikt als eerste onder de 1:30?
Straks gaat de organisator er nog met de eerste prijs vandoorWJ schreef:Ik zat net zelf na 6 rondjes op 1:29:256.
Misschien had ik een rondje wat geluk, maar volgensmij moet in de 1:28 wel mogelijk zijn.
Nog even voor de duidelijkheid zodat niemand het mist, het is TRIAL MOUNTAIN / REVERSE
Gvd, zit ik straks weer als een halve autist 3 uur lang hetzelfde baantje te rijdenMacboy schreef:Tussenstand:
WJ: 1:29.256
1) Macboy: 1:29.440
2) Erik dB: 1:30.205
3) Mark Nauta: 1:30.733
4) Stolec 1:31.733
5) Martin van der Zwaard: 1:53.981
WJ doet uiteraard niet mee zie tussenstand maar ik kan nog wel 0.5 seconde van mijn tijd afrijden dus reken maar op 1.28.xxx hoog
I feel your painStéphane schreef:Ik zit nu op 1:30:725. Maar in het begin en het eind kan ik er nog wel een seconde vanaf rijden, als alles goed lukt. Reed gisteren erg slordig en dan verlies je de winst met een net te late remactie bij het tunneltje bijvoorbeeld.
In het begin ook al meerdere keren op mijn dak gelegen met de MX-5 om die chicane netjes aan te snijden
Erik dB schreef:@Martin, rij es door man!
Dat maakt inderdaad wel wat uitMartin van der Zwaard schreef:Erik dB schreef:@Martin, rij es door man!![]()
was wel met een 100% standaard auto hoor
Ik hou het daar momenteel op iets eerder remmen en aan de rechterkant v/d weg blijven (vroeg insturen). Heb de grote turbo erop geknoopt...Macboy schreef:Enige echt lastige plek voor mij is de tunnel. Het remmoment is zo lukraak en de mogelijkheden om door de tunnel te glijden legio, met name omdat je vrijwel altijd wel goed uitkomt voor de linkerbocht na de tunnel. Dus kan daar nog steeds niet de beste lijn vinden. Ik heb overigens de turbo's gemonteerd. Wat is beter ?
Ik heb al een paar keer gehad dat ik echt 1-1,2 seconde onder mijn huidige tijd zit en dan gaat er net iets mis, waardoor je dan weer veel tijd verliest.Erik dB schreef:Ik hou het daar momenteel op iets eerder remmen en aan de rechterkant v/d weg blijven (vroeg insturen). Heb de grote turbo erop geknoopt...Macboy schreef:Enige echt lastige plek voor mij is de tunnel. Het remmoment is zo lukraak en de mogelijkheden om door de tunnel te glijden legio, met name omdat je vrijwel altijd wel goed uitkomt voor de linkerbocht na de tunnel. Dus kan daar nog steeds niet de beste lijn vinden. Ik heb overigens de turbo's gemonteerd. Wat is beter ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten