Ik denk dat ik morgen alle scharnieren van mijn keukenkastjes afschroef en aan de buitenkant van de deuren plaats. Soort van BMW-look.
Nu maar hopen dat ze op de nieuwe M3 de deurscharnieren aan de binnenkant hebben gehouden...

ROFL ! [img:23:31]http://www.ttr-club.de/wbboard/images/smilies/tramp.gif[/img]Andre schreef:Ja ik heb het klap dak al in actie gezien.
Als je dat ziet.
Zoveel stalen buizen bijelkaar zie je alleen bij de ijzer boer op het terrein liggen en nu dus ook bij bmw.
Volgens mij als je daar de kwartaal aanslag van krijgt qua wegenbelasting dan moet je zorgen dat je op een knappe stoel met leuningen zit.
Audi nadert BMW 07-02-2007 11:44
Afgelopen maand zat er weinig beweging in de afzet van BMW. De verkopen van het bedrijf namen met 0,5 % toe tot 94.276 exemplaren. Exclusief Mini kwam de teller uit op 80.629 exemplaren, een stijging van 3,0 %. Op een aantal markten is de nieuwe Mini nog niet leverbaar, met als gevolg dat de afzet bij dit merk met 12,3 % terugliep tot 13.622 exemplaren. Rolls-Royce vond in januari wereldwijd niet meer dan 25 kopers, 4 minder dan in 2005.
BMW wil ondanks de beperkte verkoopstijging niet weten van een tegenvallend resultaat. ´Winst is winst´ aldus verkoopdirecteur Michael Ganal: ´We zijn nog steeds de grootste´. Maar de voorsprong op Audi is geslonken tot 5.000 auto´s: dit merk schreef 75.150 orders, een stijging van 8 % ten opzichte van vorig jaar. Met name de nieuwe TT en de Q7 doen het erg goed. Mercedes-Benz bleef niet veel achter met 73.500 verkopen, maar is nu wel het ´kleinste´ Duitse premiummerk. Een gedenkwaardig moment, vooral omdat Audi nu een plaatsje opgeschoven is.
Nieuwe modellen en facelifts moeten het verkoopvuurtje weer opstoken bij BMW. Het Beierse merk brengt zelf de vernieuwde 1- en 5-serie in stelling, de 3-serie Cabriolet en de nieuwe X5. De nieuwe Mini is zijn eerste volle productiejaar ingegaan en BMW verwacht dat hierdoor het verkooprecord van 2005 (200.428 orders) zal kunnen worden gebroken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten