electriciteit probleempjes vandaag opgelost! Een zekering was de boosdoener. Ik heb ook nog m'n windscherm gemonteerd en een wereld van verschil met open rijden. Het is nu echt lekker gewoon met kap open en verwarminkje aan, nergens last van! Remschijven en blokken heb ik geen tijd voor gehad, die vervang ik van de week. Heb een lelijke sticker op de kofferklep verwijderd. Dan blijft er eigenlijk nog even een klein beurtje met wat vloeistoffen e.d. over om nog te vervangen en tzt nieuwe banden. Dan kan de auto er weer tegenaan.
Wat foto's gemaakt in daglicht met de iphone
Er lijkt een kleurverschil in de deur te zitten op de foto's, maar dat valt in het echt wel mee eigenlijk. De andere deur daarentegen is niet origineel kan ik vertellen

Maar goed, het is een 20 jaar oude auto, shit hoort erbij 8)
Je ziet vaak bij die stadslichten dat daar donkere kapjes in zitten
het leek mij wel vet om ze met folie geel te maken zoals Sieger dat bij z'n 328 heeft gedaan 8)
Oscar29 schreef:Mooie reacties hier. MX-5 werd hier altijd als wijvenmobiel afgeschilderd. Koopt Metchu er 1 is het meteen een gave auto
Veel plezier ermee en kom dat apparaat eens showen in hoofddorp

Waar zit je ergens in Hoofddorp? Ik ben er namelijk best wel vaak!
Graan voor visch (haha) of overbos of nog zo'n andere wijk waar ik ff niet van op de naam kom