Geen deukenhok?
Roest aan de achterkant, voorbumper aan stukkies, motorkap afgebladderd net als je nieren ed....
Doe mij dan maar een nette 316!;)
Maar, je heb je zelf netjes terug getrokken!

Doemijdiemaa.

+1 8)Erik Stoffelsen schreef:No offence, maar:
Geen deukenhok?
Roest aan de achterkant, voorbumper aan stukkies, motorkap afgebladderd net als je nieren ed....
Maar, je heb je zelf netjes terug getrokken!![]()
Doemijdiemaa.
Erik Stoffelsen schreef:No offence, maar:
Geen deukenhok?
Maar, je heb je zelf netjes terug getrokken!![]()
Doemijdiemaa.
Ik wil ontopicRickstah schreef:pfff...zitten jullie je ook zo in te houden?
inderdaad ik ook.Rickstah schreef:pfff...zitten jullie je ook zo in te houden?
Ja, dat lukt je lekker met deze opmerkingen;Kaantjee schreef:Ik wil ontopicRickstah schreef:pfff...zitten jullie je ook zo in te houden?
Code: Selecteer alles
Tot die tijd heb ik nog altijd mijn M-Tech waarmee ik kan pronken als het gaat om mooiheid en exclusiviteit...
Ik zie wat je daar deed.Ben je niet bang voor problemen met de vermogensstijging / smaakpolitie / APK en vooral verzekering??
Dacht dat je zelf eerst een 4-cyl erin wilde hebben? E30 M3 S14 is legendarisch, 325i met 192pk is heden ten dage ook niks speciaals meer, dus wat power betreft volstaat het niet om een 6cyl te verheerlijken. Heb zelf een M20 E34 520i gehad, die was langzamer dan een 518iNa mijn blok opgeblazen te hebben (1.8 8v 115PK M43) dacht ik er aan om in een 'vertrouwd' persoon mijn blok te swappen van 8v naar 16v (dus 318i naar 318iS)
Ik heb nergens wat op toe te voegen.. Ik heb het gewoon verkeerd overgebracht..BMW-Vince schreef:Ik kan het niet laten om te reageren, zeker omdat een mooie foto van één van mijn auto's in de discussie is gebruikt (mijn dank voor de complimenten op deze touring mensen!).
Eerlijk gezegd begrijp ik jou niet kaantje, waarom zal doormiddel van anderen naar beneden proberen te halen jezelf omhoog proberen te krikken. Het is geen middelbare school meer, we zijn toch volwassen met zijn allen zou je denken...
Ik vind jouw project in eerste instantie eigenlijk hartstikke leuk om te zien, dat je een aantal dingen op een manier doet die ik BMW onwaardig vind is mijn probleem en niet dat van jou, ga ik je dus ook niet mee lastig vallen. Dat heet respect hebben voor een ander zijn/haar ding, jammer dat jij dit niet had/hebt voor mijn 316i touring.
Ik waardeer een 6 cilinder ook meer dan een 4 cilinder, heb niet voor niets een exact dezelfde touring in 328i gekocht en de 316i weer te koop gezet. Neemt niet weg dat die 316i gewoon een ontzettend mooie auto is welke altijd netjes is onderhouden en het verdient om met liefde te worden behandeld.
Ik zou zeggen doe je voordeel met dit verhaal, want iedereen beleeft de voorliefde voor auto's of BMW's in het bijzonder op zijn/haar manier en daar heb je niet over te oordelen op zo'n harde laagdukkende manier!
Klopt, goed ook dat ik dit niet heb gedaan zeg..Sebring NL schreef:Dacht dat je zelf eerst een 4-cyl erin wilde hebben? E30 M3 S14 is legendarisch, 325i met 192pk is heden ten dage ook niks speciaals meer, dus wat power betreft volstaat het niet om een 6cyl te verheerlijken. Heb zelf een M20 E34 520i gehad, die was langzamer dan een 518iNa mijn blok opgeblazen te hebben (1.8 8v 115PK M43) dacht ik er aan om in een 'vertrouwd' persoon mijn blok te swappen van 8v naar 16v (dus 318i naar 318iS)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten