E36 318i 2.5 van Kaantje.. Making from a Ho a Housewife.. =)

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
JurT

Re: E36 318i 2.5 van Kaantje.. Making from a Ho a Housewife.

Bericht door JurT » 30 dec 2010, 10:10

Kaantjee schreef:
spykerboy schreef:zozo kaantje, ookal hier begonnen nu op het forum naast bmwportal.nl? :P
het blijft toch stoer dat wit zwart. en al helemaal met die velgen... ookal zijn die velgen nix voor onder mijn witte e36 zijn ze toch wel erg stoer! keep the updates flowing :D
wehhee.. fuck die BMW portal met die 316i compact gozertjes.. Gekke mensen daar die vermogen afkraken en puur alleen op het OEM discussieren... EN de mensen met de grootste monden daar zijn de gozertjes met de kleinste motoren :lol:

Ik heb het nu hier al na me zin.. Echte vermogenfreaks etc.. &nd Maybe one day i'm one of them... :oops:

ahahhaa
x
Grappig ik heb daar ook gezeten en je zal me vast nog herrineren. Wel leuk dat je de mensen daar de schuld geeft, maar wat ik me herriner heb je daar zelf gezeik gemaakt met bepaalde uitspraken richting forumleden en mods eh..

Maar goed ik kom daar ook niet meer want was er ook helemaal klaar mee :hosanna:

Mooie ombouw overigens en dat zwart met wit staat goed. :thumbup:

Kaantjee

Bericht door Kaantjee » 30 dec 2010, 12:14

spykerboy schreef:ja zeker waar, maar zitten toch ook wel een paar leuke gasten op die veel van hun tracktools weten (hier ook zekerweten) dus blijf maar beetje rondkijken op bmwportal gewoon daarom ;) de jongetjes in hun 316 compact moet je maar een beetje omzeilen.
Die jongetjes met hun 316i compactjes of 318i m40jes denken echt dat ze wat zijn daar..
Wauw ze hebben mooie lak en de auto ziet er beetje schoon uit. Maar totale kale versies zonder in kleur gespoten bumperts of weet ik veel wat..

Mijn oude monteur/baas vertelde me altijd: Een ECHTE BMW is pas een BMW wanneer er op zn minst een lekkere 6 in lijn in zit. Al het overige is een wannabee BMW. Een 4 cilinder BMW is het zelfde als een paard met 2 poten, je mist er nog 2. :jenna:
haha wanneer wil je dan een van de grote pk jonges worden kaantje? :P en hoe wil je dat doen dan? :P
IK ben nu een middelgrote PK jongenman :oops:
Ik wil er echt eentje van zijn wanneer ik voor een goede prijs een E36 M3 SMG kan bemachtigen.. (schade auto voor onderdelen: Blok/bak/ophangin etc.. etc.. etc..).
Dan zit ik al op 321PK, maar wil hem dan boosten met een S/C tot 400PK.. en dat zal wel genoeg moeten zijn tot dan..

Gisteren nog ff een Subaru Impreza willen uitdagen, maar ik was met me vriendin samen en moest gelijk rechts.. maar God toen hij hoorde dat ik kickdown deed ging hij ook op het pedaal.. Op dat moment heb ik me gerealiseerd dat me auto toch niet meer zo snel is als dat ik dacht, ik bleef hem wel beetje bij maar moest al gauw op de remmen... Moet wat aan gebeuren!

Gert-jan

Bericht door Gert-jan » 30 dec 2010, 12:17

Je wou er toch een Amerikaanse V8 in leggen aangezien een M3 niet snel/exclusief genoeg is? :sealed:

Kaantjee

Bericht door Kaantjee » 30 dec 2010, 12:23

JurT schreef:
Grappig ik heb daar ook gezeten en je zal me vast nog herrineren. Wel leuk dat je de mensen daar de schuld geeft, maar wat ik me herriner heb je daar zelf gezeik gemaakt met bepaalde uitspraken richting forumleden en mods eh..

Maar goed ik kom daar ook niet meer want was er ook helemaal klaar mee :hosanna:

Jaa ik meen me jou ook te herinneren, maar als er wildvreemde mensen met hun KUT 316i M40 Sedans in mijn topic komen en mijn werkervaring/moeite etc.. afkraken en zeggen wat voor schrot bak het is (hij zag er ook niet sexy uit nee in de rat fase) maar geen enkele compliment of een reactie geven op het hele ombouw gebeuren dan zegt dat wel genoeg, dan ga ik ik ook rellen trappen.

Beetje respect voor het werk aub. Liever een lelijk verrot e30 met een dikke vette blok dan een M3 CSL uitgebouwde 316i E46 als je begrijpt wat ik bedoel..
EN ik ben eerder gek op een E46 dan een E30 :lol:

ErikS

Bericht door ErikS » 30 dec 2010, 12:32

Anders heb jij gewoon ff respect voor iemand met een nette E36 316.

Als je je zo gedraagt ga je het hier ook niet lang volhouden! :mrgreen: :bag:

Royke

Bericht door Royke » 30 dec 2010, 12:35

Plus de bmw's van jou vrienden zijn ook 316I tjes :bag:

Kaantjee

Bericht door Kaantjee » 30 dec 2010, 12:42

Gert-jan schreef:Je wou er toch een Amerikaanse V8 in leggen aangezien een M3 niet snel/exclusief genoeg is? :sealed:
Klopt :oops:
En zo'n plannen heb ik nog steeds, maar echt niet in een Sedan.. Dat wil ik ooit een keer in een Cabriosletje doen, ik heb het niet meer zo ruim qua finacieen dat ik voor 4 rooien een blok koop, en voor 8 rooien de ombouwkit.. Ik had een sponsor die het me wou financieren, maar dat zit er nu niet meer in..

Dus houden op een M3 blokkie met SMG bak.. en dat LS1/LS6 swap komt nog wel een keertje, dat loopt niet weg :lol:

x

Alex_BMW

Bericht door Alex_BMW » 30 dec 2010, 12:45

Ik vind dat dat je ook een beetje respect moet hebben voor iemand voor wat die heeft of doet met zijn bmw of andere auto, voor jou met je motorswap ook al zal misschien jou dat meer intresseren dan hoe je auto er verder uitziet maar ook iemand die een hele mooie 316 heeft met een Mpakket omdat die toevallig een hoop kilometers maakt of zijn budget niet naar een 330I M rijkt.. Voorbeeld je is dat ik Bertus (B46) zn 316 toch echt een hele gave auto vond en toendertijd zn project net zo graag bij hield als een met een E46 M3.. je mening mag je altijd geven maar laat iedereen ongeacht wat die heeft ook een beetje in zijn waarde

Kaantjee

Bericht door Kaantjee » 30 dec 2010, 12:59

Erik Stoffelsen schreef:Anders heb jij gewoon ff respect voor iemand met een nette E36 316.

Als je je zo gedraagt ga je het hier ook niet lang volhouden! :mrgreen: :bag:
Kan ik niet :oops:
Een 316i is schande voor de BMW rijders.. Kweetniet maar het hoort er gewoon niet in. Dat is verkeerd :lol:

Ieder zo zijn eigen ding en niet iedereen kan een 6 cilinder rijden, financieel gezien is het ook geen makkie met een verbruik van 1 op 3 met deze dagen had ik ook wel een 1.6je gereden maargoed.. Mijn mening, mijn visie.. Misschien klopt er geen bal van, het zijt zo :nerd:

Maar dat is ook te danken aan die knapen die hun 316i/318i'tjes in zo'n staat brengen en er ook nog eens kei hard mee pronken:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Peric

Bericht door Peric » 30 dec 2010, 13:01

Kaantjee schreef:Mijn oude monteur/baas vertelde me altijd: Een ECHTE BMW is pas een BMW wanneer er op zn minst een lekkere 6 in lijn in zit. Al het overige is een wannabee BMW. Een 4 cilinder BMW is het zelfde als een paard met 2 poten, je mist er nog 2. :jenna:
Ja, das waar, die E30 M3 was/is maar een kutauto.... :?
En zo'n 318is stuurt ook voor geen meter..

Kaantjee

Bericht door Kaantjee » 30 dec 2010, 13:04

Alex_BMW schreef:Ik vind dat dat je ook een beetje respect moet hebben voor iemand voor wat die heeft of doet met zijn bmw of andere auto, voor jou met je motorswap ook al zal misschien jou dat meer intresseren dan hoe je auto er verder uitziet maar ook iemand die een hele mooie 316 heeft met een Mpakket omdat die toevallig een hoop kilometers maakt of zijn budget niet naar een 330I M rijkt.. Voorbeeld je is dat ik Bertus (B46) zn 316 toch echt een hele gave auto vond en toendertijd zn project net zo graag bij hield als een met een E46 M3.. je mening mag je altijd geven maar laat iedereen ongeacht wat die heeft ook een beetje in zijn waarde
Naaah goed, maar als je veel Kilometers maakt haal je maar een 325TD/TDS.. ;)

In iedergeval Asjeblieft 316i rijders.. I'm supporting you! wehehhee:
Afbeelding
(316i logo achterop)

en @ Peric:
De M3 E30 is een prachtige auto, maar de motor wat er in zat is na mijn mening fail.. Had er toch liever een S50 blok in terug gezien..

Royke

Bericht door Royke » 30 dec 2010, 13:07

:popcorn:

Zjeraaar

Bericht door Zjeraaar » 30 dec 2010, 13:11

Kaantjee schreef:
JurT schreef:

Jaa ik meen me jou ook te herinneren, maar als er wildvreemde mensen met hun KUT 316i M40 Sedans in mijn topic komen en mijn werkervaring/moeite etc.. afkraken en zeggen wat voor schrot bak het is (hij zag er ook niet sexy uit nee in de rat fase) maar geen enkele compliment of een reactie geven op het hele ombouw gebeuren dan zegt dat wel genoeg, dan ga ik ik ook rellen trappen.

Beetje respect voor het werk aub. Liever een lelijk verrot e30 met een dikke vette blok dan een M3 CSL uitgebouwde 316i E46 als je begrijpt wat ik bedoel..
EN ik ben eerder gek op een E46 dan een E30 :lol:
Tip voor je, als ik je posts in dit topic zo even doorlees (over "KUT 316 sedans" en "Een 4 cilinder BMW is het zelfde als een paard met 2 poten, je mist er nog 2.") kom je op mij over als net zo iemand als waarvoor je blijkbaar bij BMWportal bent weggegaan, zulke mensen worden hier zoals je al begint te merken niet echt gewaardeerd. Houd dat soort klets en breezertaal lekker daar en gedraag je alsof je 20 bent, dan kan het nog lang gezellig blijven hier.

Verder niets dan lof voor je auto, tof ombouw project en de rat-look vind ik persoonlijk zelfs vetter dan de huidige look, doet me denken aan die japanse driftbakken.

[edit] laat ook maar, ik zie je laatste posts nu, wat mij betreft ga je zo snel mogelijk exit. "Een 316i is schande voor de BMW rijders.." Doe niet zo dom kerel, alsjeblieft zeg :bag:
Laatst gewijzigd door Zjeraaar op 30 dec 2010, 13:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Luc B

Bericht door Luc B » 30 dec 2010, 13:22

Tuurlijk , een 4 cilinder zou ook niet mijn keus zijn. Maar om die nou meteen af te maken ? Ik bedoel, ik kan me voorstellen dat een normaal persoon het geen ruk intereseert in pk's en Nm . Maar vind het een mooi model , toch wel zuinig ,klaar.

Maarja,
Heb je auto wel eens in het echt zien staan , velgen vond ik wel gaaf gedaan, en een zwart dak staat ook goed.
De M3 E30 is een prachtige auto, maar de motor wat er in zat is na mijn mening fail.. Had er toch liever een S50 blok in terug gezien..
:hmmm: ooit DTM uit die tijd gekeken , en beetje regelgeving gevolgd ?

Kaantjee

Bericht door Kaantjee » 30 dec 2010, 13:35

Laten we maar weer ontopic gaan en het hebben over MIJN 318i.. :)

Rickstah

Bericht door Rickstah » 30 dec 2010, 13:38

en @ Peric:
Anders heb je echt ff geen flauw idee wat je zegt.... :hammer:

RVV

Bericht door RVV » 30 dec 2010, 13:43

Kaantjee schreef:Laten we maar weer ontopic gaan en het hebben over MIJN 318i.. :)

Lijkt me een goed idee :wink:

En de eigenaar van BMWportal is ook een gewaardeerde DF'er, om nu zijn site af te gaan kraken is natuurlijk ook niet zo heel netjes. BMWportal dingetjes op BMWportal laten en Driving-fun.com dingetjes op Driving-fun.com houden. En iedereen is tevreden :wink: :beer:

Peric

Bericht door Peric » 30 dec 2010, 13:49

Kaantjee schreef:en @ Peric:De M3 E30 is een prachtige auto, maar de motor wat er in zat is na mijn mening fail.. Had er toch liever een S50 blok in terug gezien..
I rest my case..... :bag:

Dacht dat je het wel een beetje snapte.. Boy, was I wrong..

Kaantjee

Bericht door Kaantjee » 30 dec 2010, 13:50

Rickstah schreef:
en @ Peric:
Sorry, maar als dat destijds in de reglement van de DTM stond, leuk en aardig..
Ik heb zo mijn mening, de een is er mee eens en de ander weer niet..

Misschien ben ik iets te enthousiast geweest over de 6 cilinders, en de 4 pitters beetje te veel afgekraakt.. Maar ik VIND na mijn MENING dat als je een BMW koopt/rijdt haal dan de 6 cilinders, de 4 cilinders horen daar na MIJN MENING er niet in thuis..

De E30 M3 ben ik dol op zoals eerder vermeld, maar ik denk van waarom een 4 cilinder terwijl voor het zelfde geld de 12 klepper 6 cilinders op de markt waren? Had desnoods de eta blok opgeboord en daar een geflowde 2.5 kop op gemonteerd en voila 6 cilinder M3 E30..
Maargoed, misschien had het te maken met de reglement wat jullie aangeven.. :thumbup:

Etienne

Bericht door Etienne » 30 dec 2010, 14:07

Ik zie dat je jezelf hier ook al aardig voor schut zet(kwestie van tijd),heb je echt niet in de gaten dat het aan jou ligt dat je uitgekotst word omdat je opmerkingen maakt die nergens op slaan.

Je hebt zelf een tijd een 318i(en andere 4cil golf etc..) gereden voordat je er een 325i motor inbouwde en nu ga je 4 pitters afkraken? :bag:
Het werk wat je doet is allemaal mooi en aardig maar hoe je je gedraagt op forums is niet best omdat je jezelf tegen spreekt,als je niet tegen kritiek kan moet je ook niets plaatsen.

Zjeraaar

Bericht door Zjeraaar » 30 dec 2010, 14:09

Kaantjee schreef:
Rickstah schreef:
en @ Peric:
Sorry, maar als dat destijds in de reglement van de DTM stond, leuk en aardig..
Ik heb zo mijn mening, de een is er mee eens en de ander weer niet..

Misschien ben ik iets te enthousiast geweest over de 6 cilinders, en de 4 pitters beetje te veel afgekraakt.. Maar ik VIND na mijn MENING dat als je een BMW koopt/rijdt haal dan de 6 cilinders, de 4 cilinders horen daar na MIJN MENING er niet in thuis..

De E30 M3 ben ik dol op zoals eerder vermeld, maar ik denk van waarom een 4 cilinder terwijl voor het zelfde geld de 12 klepper 6 cilinders op de markt waren? Had desnoods de eta blok opgeboord en daar een geflowde 2.5 kop op gemonteerd en voila 6 cilinder M3 E30..
Maargoed, misschien had het te maken met de reglement wat jullie aangeven.. :thumbup:
Het zit `m vooral in de manier waaróp je het zegt denk ik, iedereen mag een mening hebben natuurlijk, maar die dan wel gewoon netjes neerzetten en onderbouwen, dan krijg je een fatsoenlijke discussie waar zo`n forum voor bedoelt is. Lomp doen = lompe reactie`s krijgen.

Kaantjee

Bericht door Kaantjee » 30 dec 2010, 14:22

Etienne schreef:Ik zie dat je jezelf hier ook al aardig voor schut zet(kwestie van tijd),heb je echt niet in de gaten dat het aan jou ligt dat je uitgekotst word omdat je opmerkingen maakt die nergens op slaan.

Je hebt zelf een tijd een 318i(en andere 4cil golf etc..) gereden voordat je er een 325i motor inbouwde en nu ga je 4 pitters afkraken? :bag:
Het werk wat je doet is allemaal mooi en aardig maar hoe je je gedraagt op forums is niet best omdat je jezelf tegen spreekt,als je niet tegen kritiek kan moet je ook niets plaatsen.
Mijn 318i met 4 cilinder blok heb ik maar 3 weken gereden.. Dat waren de langste 3 weken van me leven.. Zelfs een vriend van me met zijn 316i haalde mijn in.. Nu rijdt hij een 320i en ik nogsteeds mijn 318i met een ander blok..

Maargoed, ik geef toe.. Ben beetje te enthousiast geweest.. :oops:

Royke

Bericht door Royke » 30 dec 2010, 14:25

edit
Laatst gewijzigd door Royke op 30 dec 2010, 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Martin van der Zwaard

Bericht door Martin van der Zwaard » 30 dec 2010, 14:25

En dit is nou net waarom BMW zo'n fout imago heeft gekregen......

Kaantjee

Bericht door Kaantjee » 30 dec 2010, 14:36

Zjeraaar schreef:
Het zit `m vooral in de manier waaróp je het zegt denk ik, iedereen mag een mening hebben natuurlijk, maar die dan wel gewoon netjes neerzetten en onderbouwen, dan krijg je een fatsoenlijke discussie waar zo`n forum voor bedoelt is. Lomp doen = lompe reactie`s krijgen.
Jaa ach, beetje te hard geweest op het gebied van 316i etc.. maar goed, back ontopic met mijn miezerige speeltje.. Mijn 318i:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Fresh pics, dus tas toe..

EN ja ik weet dat hij ff goed schoon gemaakt moet worden..
En dat me achterbumper ff goed gemonteerd moet worden net zoals mijn voorbumper..
Maargoed.. Niet met dit weer iig..

Plaats reactie