Robin schreef:Luco?Downforce Hans schreef:Wie wordt de testrijder dan:

Robin schreef:Luco?Downforce Hans schreef:Wie wordt de testrijder dan:
En er dan ook een fietsenkelder mee inrijden?Robin Hartog schreef:Stel je 'Vette dan ter beschikking voor wat foto's en een verhaaltje, dan gaat er tenminste 1 blokje al weg...*hint hint*
Dat is het wel, we geven het alleen niet toeGTRene schreef:is inderdaad wat boring...
tis geen BMW forum hier
Wou je liever een matrassenreclame inbeeld dan BMW verheerlijkingDownforce Hans schreef:Nog drie te gaan..............
those were the daysHielke schreef:Vroeger was alles beter.
Toen stond er nog een foto van een Bravo bovenaan
Facelift C63 AMGRVV schreef:Diverse nieuwssites hebben een artikel over de 1M, dat die niet met schuifdak geleverd kan worden... Ik dacht laten we daar maar geen nieuwsitem van makenmaar om even aan te geven hoe rustig het is in autonieuws land
je weet denk ik dat het geen propellor voorstelt?romo schreef:Nou, dan kan je de slaappillen weer laten voor wat ze zijn..........................
Maar als er nieuws is op het propellorvlak wil ik je met alle plezier steeds een PB tje sturen hoor............
Gebruikers op dit forum: Edwin de Haas, Majestic-12 [Bot], MarcF, Nico e39, Sabberjoch, SlowCo, tomgtr, Wimo, Wout309t en 7 gasten