Die kamelenbult is exit uiteraard, zie de neue 5er en 6er.................het was geen gelukkige styling idd...........Joop schreef:Mee eens Robin. Het ziet er allemaal erg druk uit in de Merc...
...dan toch vele malen het 'rustig' ogende E9x interieur. Dan maar iets zakelijker en minder onderscheidend van de huis-tuin-en-keuken-modellen.
Die tweede hoepel bij de E9x vind ik overigens nog steeds niet echt heel fraai. Liever zonder graag.
Mercedes C63 AMG
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Mercedes C63 AMG
- jaydee
... zeker Delta Lloyd?Fernando schreef:Wat betreft het interieur vind ik dat van mercedes mooier dan van bmw met de m3....
[img]http://www.autoblog.nl/gallery/Mercedes ... 011_02.jpg[/ img]
[img]http://www.bmwtalk.org/wp-content/uploa ... terior.jpg[/ img]

- GTRene
die 2de hoepel is inderdaad net of ze het eerste dash verkeerd geplaats hadden en er 1 bijgemaakt hebben
of je kan het als een inkijk buste zien
either way its ridiculous

either way its ridiculous
- Kasteel
Kan je alleen wel vertellen dat de stoelen van de Merc 20 keer beter zitten voor sportief gebruik...Robin Hartog schreef:Hmm, niet mee eens, die stoelen van de BMW alleen al, die nodigen tenminste uit om lekker in te gaan zitten. Die van de Mercedes lijken net plankjes met wat leer eroverheen. Plus dat ik het heel druk vind ogen, het dash van de Mercedes.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
M3 stoelen zitten ook dikke prima.................zowel voor normaal gebruik als sportief gebruik..........IMHO zijn het de beste stoelen het het gehele BMW program, alhoewel die Performance stoelen ook erg goed schijnen te zijn........
- Downforce Hans
Heb je wel eens met je m3 op het circuit gereden, dan pas weet je het......romo schreef:M3 stoelen zitten ook dikke prima.................zowel voor normaal gebruik als sportief gebruik..........IMHO zijn het de beste stoelen het het gehele BMW program, alhoewel die Performance stoelen ook erg goed schijnen te zijn........
Soms zien ze er erg sportief uit maar vallen ze al snel door de mand.
Zo`n dun kuipje zit vaak nog het best.........
- romo
Nee, niet op het circuit, daar kan ik geen zinnige uitspraak over doen..............maar vooor de straat en ook voor "sportief" straat gebruik is het dik voormekaar...............
Net als de opmerking over remmen; het circuit stelt andere eisen aan het materiaal, das voor de stoelen, de gordels en noem het verder maar op ook het geval.................de M3 is voor de straat met alles wat er standaard op zit meer dan goed genoeg................
Net als de opmerking over remmen; het circuit stelt andere eisen aan het materiaal, das voor de stoelen, de gordels en noem het verder maar op ook het geval.................de M3 is voor de straat met alles wat er standaard op zit meer dan goed genoeg................
- Robin Hartog
Ik geloof je zo, ik oordeel slechts op plaatjes.Kasteel schreef:Kan je alleen wel vertellen dat de stoelen van de Merc 20 keer beter zitten voor sportief gebruik...Robin Hartog schreef:Hmm, niet mee eens, die stoelen van de BMW alleen al, die nodigen tenminste uit om lekker in te gaan zitten. Die van de Mercedes lijken net plankjes met wat leer eroverheen. Plus dat ik het heel druk vind ogen, het dash van de Mercedes.

- Robin Hartog
+1, zo dénk ik er ook over. Mochten de stoelen voor circuit-gebruik niet goed zijn, komt er wel een setje andere kuipjes in.romo schreef:Nee, niet op het circuit, daar kan ik geen zinnige uitspraak over doen..............maar vooor de straat en ook voor "sportief" straat gebruik is het dik voormekaar...............

- Kasteel
Stoelen voldoen idd op straat, maar op circuit of sportief is het gewoon klote eigenlijk (bij de Z4M en E46 M3 ook imho). Zoiets is zelfs bij een Golf GTI al beter geregeld. C63 heeft gewoon echt hele diepe wangen.romo schreef:M3 stoelen zitten ook dikke prima.................zowel voor normaal gebruik als sportief gebruik..........IMHO zijn het de beste stoelen het het gehele BMW program, alhoewel die Performance stoelen ook erg goed schijnen te zijn........
Persoonlijk zou ik ws een E90 eerder kopen dan de C63 vanwege handbak/dct die ik boven de automaat verkies en de lagere restwaarde. Maar qua interieur/exterieur/geluid kies ik 100% de C63
- GTRene
bij de Z3 M ook...redelijke stoelen voor straat gebruik, maar op circuit vallen ze door de mand of glij ik over de rand wat was het nou
kost in elk geval extra verzet krachten en das jammer als je aan het tracken bent, magoed ik doe dat ook maar weinig helaas...
de volgende auto moet wel wat beters in, paar Recaro PP minimaal er in.

kost in elk geval extra verzet krachten en das jammer als je aan het tracken bent, magoed ik doe dat ook maar weinig helaas...

- Downforce Hans
Ik zie jou altijd op je gemakkie een beetje cruisen tijdens de trackday`s dus veel problemen zal jij met je stoel niet hebben.GTRene schreef:bij de Z3 M ook...redelijke stoelen voor straat gebruik, maar op circuit vallen ze door de mand of glij ik over de rand wat was het nou![]()
![]()
Of het zou met je incontinentie probleem te maken moeten hebben en dat je stoel niet snel genoeg opdroogt wanneer je weer eens in je broek geplast hebt.

-
- Auto: Fun Damn Mentally
dus wél problemen met z'n stoelgáng die René 

- Downforce Hans
Behalve in de ochtend wanneer hij zich zelf voor de spiegel staat te scheren, dan moet hij ineens heel erg poepen...................
-
Met dit liedje op de achtergrond, Sister Sledge zingt ONTLASTING MUSIC hoor maar vanaf +/- 30 seconden.Downforce Hans schreef:Behalve in de ochtend wanneer hij zich zelf voor de spiegel staat te scheren, dan moet hij ineens heel erg poepen...................

- GTRene
whaha,
goed wat, C63 AMG waardige uitlaat geluiden producerende?
mafkezen.
goed wat, C63 AMG waardige uitlaat geluiden producerende?

-
Je gaat zelf met die shit door kerel.GTRene schreef:uitlaat geluiden producerende
.

- romo
Dus ik zat er niet naast met die natte scheten producerende Hartge....................... 
Gelukkig niet ..............

Gelukkig niet ..............

- GTRene
kan me geen reet schelenRobin schreef:Je gaat zelf met die shit door kerel.GTRene schreef:uitlaat geluiden producerende
.

- Downforce Hans
Het is dus eigenlijk een bmw "Fart" serie......... de Fart and only......

- Macboy
Dan moet ie zijn kont ook niet scheren maar harsenDownforce Hans schreef:Behalve in de ochtend wanneer hij zich zelf voor de spiegel staat te scheren, dan moet hij ineens heel erg poepen...................

Maar even weer ontopic: zeer geslaagde facelift die C63

- GTRene
inderdaad, zo op het eerste gezicht niet verkeerd.
worden de oude wat goedkoper
zijn daar ook track versies van, dus licht gemaakt e.d. maar ook nog bruikbaar op straat?
sportstoeltjes e.d.
worden de oude wat goedkoper

zijn daar ook track versies van, dus licht gemaakt e.d. maar ook nog bruikbaar op straat?
sportstoeltjes e.d.
- GTRene
der staat al een C63 sedan voor de Black-series te trappelen schijnbaar
http://messagent.sanomadigital.nl/optie ... KJmw_cxLZi" onclick="window.open(this.href);return false;

dat gaat lekker breed worden zo lijkt het.

http://messagent.sanomadigital.nl/optie ... KJmw_cxLZi" onclick="window.open(this.href);return false;
dat gaat lekker breed worden zo lijkt het.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Geweldig ding zo te zien. Zou deze absoluut boven een M3 verkiezen.
CLK AMG Black Series is nog steeds één van mijn favorieten:

CLK AMG Black Series is nog steeds één van mijn favorieten: