Zelf dacht ik aan Sparkling Graphite, maar grijs is wel weer wat saai misschien.
Het kan ook een niet BMW kleur zijn uiteraard.
+1Martin van der Zwaard schreef:Ben persoonlijk erg fan van Imolarot II
Eens een keer geen standaard kleur. In het echt vind ik het een super gave kleur op een E46 coupe.
Wel icm M-pakket anders is het geen pan.
Ik normaal ook niet, maar op een coupé met M-pakket wel mits het Imola is. Gewoon rood is op geen enkel model mooi.romo schreef:Rood en BMW vind ik op een af andere manier niet passen......................kan het niet uitleggen...........
Blijf dit eigenlijk de mooiste kleur op een E46 Coupe vinden (heb zelf ook 2 TiAg coupés gehad).romo schreef:Ik vind TiAg nog steeds prachtig op die kar...
+1Macboy schreef:Hieruit blijkt maar weer eens hoe gaaf de E46 eigenlijk nog steeds is. Tijdloos.
Een van de mooiste kleuren van Bmw. Helaas weinig geleverdMartijn 327i schreef:Le Mans blau
Ook niet slecht op een E46 M3
]
Stéphane schreef:Laguna Seca Blue van Mark hierboven vind ik wel erg mooi.
Maar voor de verandering op blauw/grijs vind ik 386 Fern Green ook wel mooi, met beige/cognac lederen interieur en deze velgen:
Meer hier:
http://forums.eurocca.net/showthread.ph ... -in-Aus-V2" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers op dit forum: frankie, krentenbol, mauritsklein, MParallel, Zed240 en 4 gasten