Uit Rusland en een jaar of 20? klinkt goedDownforce Hans schreef: Is wel een geimporteerd ding uit de begin jaren negentig als ik me het nog voor de geest kan halen.....

Uit Rusland en een jaar of 20? klinkt goedDownforce Hans schreef: Is wel een geimporteerd ding uit de begin jaren negentig als ik me het nog voor de geest kan halen.....
Ik vind die laatste zin wel grappig, kan jij soms in de toekomst kijken met een glazen bol of zoietsG Kolkman schreef:Als ik algemeen het aanbod bekijk vind ik nog steeds dat ik m'n 1.8 bijna 2 jaar geleden niet duur gekocht heb (3100 euro).
That said:
Mariner blauw is in mijn optiek echt zoooooooo out of date
Ga met grotere wielen ook even rijden. Vriendin van me heeft er 1 gekocht die op 17 inch velgen stond maar daar was eigenlijk niet mee te rijden (je kon vrij eenvoudig een metertje opzij gezet worden. Voor rijdbaarheid over allerlei soorten wegen is 16 inch de max.
Bij andere kleuren dan rood zit je bij schade vast aan spuitwerk (ik heb het redelijk 'zeldzame' laguna blue waar een collega tegenaan gezeten heeft en zit dus vast aan spuitwerk terwijl je bij bv. rood gewoon een sloop-schermpje kunt pakken)
Onderdelen gebruikt voor een 1.8 zijn wat schaarser, dus je zit vaker vast aan nieuwe parts.
Let op olielekkage, het oplossen kant BULTEN werk zijn (ik spreek uit ervaring, bij mij is op de carterpanpakking na elke seal 1 of meerdere keren vervangen (bij meerdere keren hangen daar overigens ook sleutelfouten van mijn kant aan vast).
Heb je al met zo'n ding gereden? Want ik vind ze behoorlijk krap van binnen.
That said: good choice:banaan:
Tom schreef:Uit Rusland en een jaar of 20? klinkt goedDownforce Hans schreef: Is wel een geimporteerd ding uit de begin jaren negentig als ik me het nog voor de geest kan halen.....
Tom schreef:Uit Rusland en een jaar of 20? klinkt goedDownforce Hans schreef: Is wel een geimporteerd ding uit de begin jaren negentig als ik me het nog voor de geest kan halen.....
Ach, we weten nu allemaal wat hij graag zou willen hebben maar wat hij natuurlijk nooit gaat krijgensteve smith schreef:Tom schreef:Uit Rusland en een jaar of 20? klinkt goedDownforce Hans schreef: Is wel een geimporteerd ding uit de begin jaren negentig als ik me het nog voor de geest kan halen.....![]()
![]()
![]()
Hans, laat je je nou tegenwoordig dissen door zo'n thuiswoner? Beginnen de dagen nou echt te tellen.....
Groeten aan die bredeMetchu schreef:Ik moet die brede nog thuis afzetten
Your alway`s welcome( in my crib)Shakes schreef:Ben thuis!
Ding is leuk hoor, beetje krapjes maar leuk! Honsie, bedankt voor de gastvrijheid.
Opa schreef:
Metchu schreef:Het is echt genieten. Ik ben met van Beverwijk naar amsterdam gewoon open gereden, heeeeerrlijk!!
Gebruikers op dit forum: Godspeed, tomgtr, Vanreijmersdal en 11 gasten