Nou, als je de onderzoeksgegevens erbij pakt is het meestentijds gewoon droog.Martijn_bmw schreef:zelf ga ik nu een setje uniroyal rain expert 205/55-16 proberen... schijnt als beste uit de laatste ADAC test te komen in de regen (en dat hebben we per slot van rekening het meeste in NL) rijdt ook voldoende goed bij droog en ook op sneeuw schijnt hij nog redelijk ze mannetje te staan.
ik ben benieuwd
http://www.knmi.nl/cms/content/24936/neerslagduur" onclick="window.open(this.href);return false;
In de recordjaren valt er net iets meer dan 800 uur neerslag op 8760 uren in het jaar ...

Nergens last van. Uit de meetgegevens van de DF-winterbanden vs. zomerbanden-test blijkt dat ik met de wiba slechts 0,3 seconden inlever, dus met de 208pk uit de Leon in 7.7 sec naar de honderd. In dezelfde omstandigheden op de zomerbanden is net onder de 9.0 sec meer uitzondering dan regel.Richardt. schreef:Vraag me wel af hoe de jongens met wat meer dan gemiddeld vermogen hier goed wegrijden bij stoplichten.
Kortom, licht op groen, koppeling op laten komen en rechtervoet met pedaal naar het tapijt ... de Leon trekt in de achterveren, de haldex sluit en hoppa, de auto schiet in de juiste richting weg

Stephan