Metchu met MX5 numero 2! [verkocht]
- RJay
Re: Hier komt Metchu's new ride!
Kweenie Metin, denk dat je beter aan kan kijken wanneer het kwik weer in positieve sferen is.....
- Peric
Juist niet, nu kun je de driftbaarheid goed testen..

- RJay
Juist niet, alles drift nu.Peric schreef:Juist niet, nu kun je de driftbaarheid goed testen..

-
OnlineDownforce Hans
Laat hij dat driften nou maar vergeten want de laatste keer zat er ook een vouw in dat rode hok van hem.........
Hij moet gewoon doen waar hij goed in is......................................meerijden met anderen

Hij moet gewoon doen waar hij goed in is......................................meerijden met anderen

-
Als iedereen zou doen waar ie goed in is, dan zou jij elk weekend bij een discotheek moeten staan 

-
OnlineDownforce Hans
Wat had je dan in gedachten..........Portier, D.J., barkeeper, bedrijfsleider, eigenaar,Dansleraar........Metchu schreef:Als iedereen zou doen waar ie goed in is, dan zou jij elk weekend in een discotheek moeten staan

-
portier natuurlijk
Civic is net opgehaald door Sjon
sjon: "Zit wel een lekker geluidje in zeg"

nu de taak om in 2 weken een wagen te vinden 8)

Civic is net opgehaald door Sjon

sjon: "Zit wel een lekker geluidje in zeg"
nu de taak om in 2 weken een wagen te vinden 8)
-
RobS schreef:
http://picasaweb.google.com/mx5partsnl/Coupe" onclick="window.open(this.href);return false;
\offtopic
is dat deze? http://link.marktplaats.nl/406163623" onclick="window.open(this.href);return false;
- RobS
Ja, is dezelfdeMetchu schreef:RobS schreef:
http://picasaweb.google.com/mx5partsnl/Coupe" onclick="window.open(this.href);return false;
\offtopic
is dat deze? http://link.marktplaats.nl/406163623" onclick="window.open(this.href);return false;

- Petrolhead Tom
Super super super gaaf. Maar zal denk ik ook goud geld moeten kosten.
-
ongelofelijk heb ik dat weer! hahaha
ik dus de bezichtigen uitstellen afgelopen weekend vanwege het weer. Dus ik dacht vandaag is de dag dat het goed te doen is. Ik bellen naar 2 serieuze kandidaten.
kandidaat 1: Ik ga vandaag op vakantie tot en met zondag, dus het wordt maandag.
Zucht, ok, dat kan ik nog wel lijen
kandidaat 2: Ik heb gisteren een ongeluk gehad met de mx5 met dit weer, dus verkoop gaat niet meer door
OMG! WTF!
er is nog 1 kandidaat, maar daar moet ik wel lichtelijk het budget voor oprekken... denk dat ik daar maar langs ga, is het wel waard...
you will be updated
ik dus de bezichtigen uitstellen afgelopen weekend vanwege het weer. Dus ik dacht vandaag is de dag dat het goed te doen is. Ik bellen naar 2 serieuze kandidaten.
kandidaat 1: Ik ga vandaag op vakantie tot en met zondag, dus het wordt maandag.
Zucht, ok, dat kan ik nog wel lijen
kandidaat 2: Ik heb gisteren een ongeluk gehad met de mx5 met dit weer, dus verkoop gaat niet meer door
OMG! WTF!
er is nog 1 kandidaat, maar daar moet ik wel lichtelijk het budget voor oprekken... denk dat ik daar maar langs ga, is het wel waard...
you will be updated

- RobS
Linkje?
-
ik heb er twee bekeken vandaag en onverrichter zaken naar huis. Eentje was met hardtop, maar die had allemaal kleine mankementjes die me niet waren verteld en schade op de achterbumper. Beetje jammer, want op de foto's zag de auto er erg goed uit. Auto gaf me absoluut geen goed gevoel, dus meteen teruggereden. Op de terugweg nog eentje bezocht, die er weer wat minder uitzag, maar qua gevoel met het rijden echt dik in orde was. Maar daar was het roestmonster wel al bezig in de wielkasten en bladerde hier en daar wat lak weg. ERG jammer, want de auto reed echt lekker en het leren interieur met de uitmuntende details van het interieur was erg nice. Maar ook hier niet het juiste gevoel als complete auto. Komende dagen blijf ik op zoek! 8)
Ik heb het gevoel dat ik in de buurt kom van die ene mx5 8)
Ik heb het gevoel dat ik in de buurt kom van die ene mx5 8)
- InjectTheVenom
Succes man
Hier in het dorp stond er een tijdje geleden 1 te koop voor een mooie prijs die er echt super uit zag, was alleen geen NA maar het type daarna.

-
Balen zeg!
zal morgen mijn opa eens bellen, die heeft ook nog een paar mx5en te koop staan, nette en echte auto's plus hij heeft er erg veel verstand van, kent ze van binnen en van buiten.
een blauw metallic van 1997 met orgineel 85.000km, super nette staat! € 6000,-
een rode van 1996 met orgineel 41.000km, ook super nette staat met een nieuwe softtop. € 5500,-
Auto's zijn beide superstaat staan altijd binnen en alles is bekend!

zal morgen mijn opa eens bellen, die heeft ook nog een paar mx5en te koop staan, nette en echte auto's plus hij heeft er erg veel verstand van, kent ze van binnen en van buiten.
een rode van 1996 met orgineel 41.000km, ook super nette staat met een nieuwe softtop. € 5500,-
-
En allebei te duur voor Metchu. 

-
Dan maar een gare gehaktbal van Marktplaats opscharrelen 

-
- Auto: Land Rovers / Alfa Romeos
niet iedereen heeft 5-6k liggen of verdient zo goed als jij sven...
Aernoudt kocht destijds ook voor het budget als Metin heeft, een hartstikke leuke en goeie mx5!
Gewoon geduldig afwachten en happen als er wat interessants langskomt metin!
Aernoudt kocht destijds ook voor het budget als Metin heeft, een hartstikke leuke en goeie mx5!
Gewoon geduldig afwachten en happen als er wat interessants langskomt metin!

-
hahahaha ik zoek een NA idd

voor rond de 3K, maar dat gaat me wel lukken hoor
maar als opa nog een leuke NA heeft staan hoor ik het wel
ik heb er in 2 gereden vandaag en het rijdt echt superleuk! De zit, het gevoel! Het is echt gaaf! 8)

voor rond de 3K, maar dat gaat me wel lukken hoor

maar als opa nog een leuke NA heeft staan hoor ik het wel

ik heb er in 2 gereden vandaag en het rijdt echt superleuk! De zit, het gevoel! Het is echt gaaf! 8)
- RobS
Die zijn beide 90pk, schiet niet op.sven90 schreef:Balen zeg!![]()

- Michel P
En die zilveren in Rockanje dan van een forum lid geloof ik http://link.marktplaats.nl/355232799" onclick="window.open(this.href);return false;
- WJ
Mooi ding, staat ook al een tijdje dus kan vast nog wel wat vanaf. 

-
ja, die staat zo ver! haha en is basic qua uitrusting, ik kijk eerst nog even om me heen in de buurt.Michel P schreef:En die zilveren in Rockanje dan van een forum lid geloof ik http://link.marktplaats.nl/355232799" onclick="window.open(this.href);return false;

- Michel P
Je zoekt airco, leder, alles electrisch........ LOL, basic is het concept en de charme!!Metchu schreef:ja, die staat zo ver! haha en is basic qua uitrusting, ik kijk eerst nog even om me heen in de buurt.Michel P schreef:En die zilveren in Rockanje dan van een forum lid geloof ik http://link.marktplaats.nl/355232799" onclick="window.open(this.href);return false;
- Michel P
Deze oogt ook erg netjes!
http://www.nederlandmobiel.nl/index.php ... =gaspedaal" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.nederlandmobiel.nl/index.php ... =gaspedaal" onclick="window.open(this.href);return false;